- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewicht toegevoegd. Andere info zal ik straks nog wel eens ergens zetten.Even wat contextuele info:
- Gewicht 93 kg (met kleren aan in de gym)
- Lengte: 180 cm
- Trainingsmaanden: 2,5 maand, na 2 jaar stop. Voor de stop een ongeveer half jaar erg serieus getraind, daarvoor wat aangekloot.
Gewicht toegevoegd. Andere info zal ik straks nog wel eens ergens zetten.
Welkom snoob

Ja snoob, die is er ook bijgekomen. Dat had niets meer te maken met de quote![]()
dat zou snelle vooruitgang zijnalsk men schema nog 5 weken volhou zit ik aan een theoretische 1RM van 97Kg, ben es benieuwd![]()
Ach, anders komt er toch niemand in men logOh f*ck,ik zie dit topic nu pas,ik had dus niet in je log hoeven spammen![]()
Vandaag dus 75,5 kg gedrukt @80 kg dus er zal nog wat moeten gebeuren voor een BW bench maar we komen dichterbij![]()

Succes mensen!
Een tip die ik kan geven: vergeet niet om ook incline bench press te doen... mij heeft het geholpen om bij flat bench press meer gewicht aan te kunnen! Jammergenoeg heb ik de 1RM van 100 al bereikt, anders had ik ook meegedaan
Oh ja, creatine kan wonderen doen! Kre-alkalyn in mijn geval.
![]()
Ik heb geen incline bench. Zijn curls ook goed?Succes mensen!
Een tip die ik kan geven: vergeet niet om ook incline bench press te doen... mij heeft het geholpen om bij flat bench press meer gewicht aan te kunnen! Jammergenoeg heb ik de 1RM van 100 al bereikt, anders had ik ook meegedaan
Oh ja, creatine kan wonderen doen! Kre-alkalyn in mijn geval.
![]()
Ok, ik heb het veranderd. 91kg goed?![]()
Heb ook wat extra info der bijgezet van de deelnemers.

dus kan ook niet zeggen of het ook goed is...is dat zoiets?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zou eerlijkgezegd niet weten hoe het werktdus kan ook niet zeggen of het ook goed is...

(still 1.70
)
Wees welgekomen.This sounds interesting
Was eigenlijk van plan binnenkort een "comeback" topicje te posten voor wat motivatie, maar dit zal wel lekker motiverend werken denk ik..
Ben net 2-3 weekjes weer aan het ijzer na een break van zeker minimaal 6 maanden, als niet nog langer... (why? dipje.. andere prioriteiten.. blessures etc.etc.)
Stats voor de break:
BW: 70-72 kg (lengte: 1.70m)
Bench: 3x5x 75 kg
Stats nu:
BW: 65 kg(still 1.70
)
Bench: 3x5x 68 kg
Ben nog wel herstellende van een linkerpols blessure.. kan nog niet al teveel druk verdragen maar komt goed met rustig opbouwen hope maar he![]()