MuscleMeat

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
Even wat contextuele info:D:

- Gewicht 93 kg (met kleren aan in de gym)
- Lengte: 180 cm
- Trainingsmaanden: 2,5 maand, na 2 jaar stop. Voor de stop een ongeveer half jaar erg serieus getraind, daarvoor wat aangekloot.

• Topic Starter Topic Starter
Even wat contextuele info:D:

- Gewicht 93 kg (met kleren aan in de gym)
- Lengte: 180 cm
- Trainingsmaanden: 2,5 maand, na 2 jaar stop. Voor de stop een ongeveer half jaar erg serieus getraind, daarvoor wat aangekloot.
Gewicht toegevoegd. Andere info zal ik straks nog wel eens ergens zetten.

Welkom snoob

alsk men schema nog 5 weken volhou zit ik aan een theoretische 1RM van 97Kg, ben es benieuwd :p

Oh f*ck,ik zie dit topic nu pas,ik had dus niet in je log hoeven spammen:o

Vandaag dus 75,5 kg gedrukt @80 kg dus er zal nog wat moeten gebeuren voor een BW bench maar we komen dichterbij:rolleyes:

Succes mensen!
Een tip die ik kan geven: vergeet niet om ook incline bench press te doen... mij heeft het geholpen om bij flat bench press meer gewicht aan te kunnen! Jammergenoeg heb ik de 1RM van 100 al bereikt, anders had ik ook meegedaan
Oh ja, creatine kan wonderen doen! Kre-alkalyn in mijn geval.

:thumbs:

Ik heb ook mijn prachtige visuele voorstelling er bij gezet die eerder in men sig stond. Enkel met 1RM's, anders wordt het ingewikkeld. Ontbreken nog wat namen van mensen van wie ik geen 1RM weet.
layout is trouwens wel verknoeid door Miss Deadlift haar 75,5 :mad:

...ah wacht, ik weet een oplossing

edit: toch niet

Oh f*ck,ik zie dit topic nu pas,ik had dus niet in je log hoeven spammen:o

Vandaag dus 75,5 kg gedrukt @80 kg dus er zal nog wat moeten gebeuren voor een BW bench maar we komen dichterbij:rolleyes:
Ach, anders komt er toch niemand in men log :o

Succes mensen!
Een tip die ik kan geven: vergeet niet om ook incline bench press te doen... mij heeft het geholpen om bij flat bench press meer gewicht aan te kunnen! Jammergenoeg heb ik de 1RM van 100 al bereikt, anders had ik ook meegedaan

Vergeet de Tribulus niet jongens!

Succes mensen!

Ik heb geen incline bench. Zijn curls ook goed?

This sounds interesting :)
Was eigenlijk van plan binnenkort een "comeback" topicje te posten voor wat motivatie, maar dit zal wel lekker motiverend werken denk ik..

Ben net 2-3 weekjes weer aan het ijzer na een break van zeker minimaal 6 maanden, als niet nog langer... (why? dipje.. andere prioriteiten.. blessures etc.etc.)

Stats voor de break:
BW: 70-72 kg (lengte: 1.70m)
Bench: 3x5x 75 kg

Stats nu:
BW: 65 kg :( (still 1.70 :P)
Bench: 3x5x 68 kg

Ben nog wel herstellende van een linkerpols blessure.. kan nog niet al teveel druk verdragen maar komt goed met rustig opbouwen hope maar he:cool:

This sounds interesting :)
Was eigenlijk van plan binnenkort een "comeback" topicje te posten voor wat motivatie, maar dit zal wel lekker motiverend werken denk ik..

Ben net 2-3 weekjes weer aan het ijzer na een break van zeker minimaal 6 maanden, als niet nog langer... (why? dipje.. andere prioriteiten.. blessures etc.etc.)

Stats voor de break:
BW: 70-72 kg (lengte: 1.70m)
Bench: 3x5x 75 kg

Stats nu:
BW: 65 kg :( (still 1.70 :P)
Bench: 3x5x 68 kg

Ben nog wel herstellende van een linkerpols blessure.. kan nog niet al teveel druk verdragen maar komt goed met rustig opbouwen hope maar he:cool:
Wees welgekomen.

Doe ook mee..

Huidig PR 3x 70
lengte 1.75
gewicht 69.5

train nu een half jaar serieus (met train en voedingsschema)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven