XXL Nutrition

Race naar de 100kg bench press

Status
Niet open voor verdere reacties.
kan ik misschien ook nog meedoen?

Mijn stats zijn:
Gewicht: 84
Lengte: 1.84
5RM: 80
1RM: 92.5
(maar die 1 rm staat al een kleine drie kwart jaar....)
Lievelingskleur: rood

Het lijkt misschien dat ik al dicht bij die 100 zit, maar kzit al zo lang vast op hetzelfde gewicht...:mad:. Misschien dat dit meer motivatie geeft :cool:
Ben nu met billstar bezig, dus nu gaan we proberen kalmpjes naar de 100 te gaan :D

MIJN stats zijn
gewicht: 95 kg
lengte: 1,95m
5rm:80kg
1rm: 90kg
coïtus: No thank you
favoriete drank: bier :haha: just kidding ;) nee maar kan ik nog steeds mee doen

Ze hebben vorige week de bench en squat rek weggehaalt omdat niemand die gebruikte behalve 2 gasten, waaronder ik. Mag het ook in de smith 100KG zijn:P

• Topic Starter Topic Starter
Lap, ik haal die 85kg max regel weg, komen hier allemaal watjes met hun 90kg bench meedoen. Bon, ik zal jullie der bijzetten.

Ze hebben vorige week de bench en squat rek weggehaalt omdat niemand die gebruikte behalve 2 gasten, waaronder ik. Mag het ook in de smith 100KG zijn:P
Nee

1.70
69 kilo
1 x rm benchpress = 85 kilo

:roflol: je kan wel zien waar het om draait in die halvegare gym van jou
In smith dan minstens 125 kg om gelijk te komen.

Succes allen

das een dikke smeerstreek :eek: . Ik ben ook de enigste bijna die squat, maar ze moeten niet het lef hebben om het squatrek weg te halen, want dan ben ik ook weg.

succes allen!

shit that's bad boy!

ik ben ook de enige die squat in de gym :rolleyes:
soms heb je wel eens iemand die het eens probeert, maar als blijkt dat het te vermoeiend is hebben ze het meestal wel gehad :roflol:

shit that's bad boy!

ik ben ook de enige die squat in de gym :rolleyes:
soms heb je wel eens iemand die het eens probeert, maar als blijkt dat het te vermoeiend is hebben ze het meestal wel gehad :roflol:

kheb nog maar 1 iemand bij me in de gym zien squatten naast mij en men maat, hij pakt wel stukje meer als ons ( 160 FS ofzo ), voor de rest wordt het goed benuttigd door mr. kl***zak en zoon die 3 setjes deadlifts doen in het squatrack gedurende een uur met al het nodig gebrul en gedoe ( 3 x 100kg ROAR ) bleh hatelijke shit als je je squats/dl setjes snel wilt afwerken :)

Ik wil ook meedoen want races zijn leuk :D

stats:
1.85
83 kg
1RM: 70 kg
6RM: 60 kg

Flying Fox, als je het nog verwerkt in de gegevens: mijn huisdier is een hond, en ik eet graag pindakaas.

shit that's bad boy!

ik ben ook de enige die squat in de gym
soms heb je wel eens iemand die het eens probeert, maar als blijkt dat het te vermoeiend is hebben ze het meestal wel gehad

das een dikke smeerstreek . Ik ben ook de enigste bijna die squat, maar ze moeten niet het lef hebben om het squatrek weg te halen, want dan ben ik ook weg.

succes allen!

je kan wel zien waar het om draait in die halvegare gym van jou
In smith dan minstens 125 kg om gelijk te komen.

Succes allen

Oke, ik ga tot de 125 KG:D Al doe ik ook maar 85KG 1 rep in de smith:P

Andere gym, is een goed idee, maar het is wel een leuke gezellige gym. De andere gym waar ik naar toe zou kunnen gaan in Son zit de Kakvolk, iemand die daar trainde noemde mijn broertje armoerzaaier omdat hij traint waar ik train. Dus nee, ik weet wat voor soort volk daar zit dus liever niet, maar ik kan daar wel die mensen gaan pwnen. Owja en de abbonement is daar 2 keer zo duur, dus dan moet ik zelf effe 50-60 euro uit men mooi schudden.

Mischien als ik vraag wat ze met die rek hebben gedaan dat ik het ken overkopen voor een klein prijsje, denk dat hij niet veel meer dan 80 euro waard kan zijn, is van technogym, dan moet ik eerst nog effe plaats op mijn kamer vrijmaken:P

Aanvulling:

82 KG
176 CM
BF Circa 15%
Barbell Bench 82,5KG Start in de race.

Supplementen, over 1 week niks meer.
Ik train in een pussygym, dus ik ga voor de 125 smith bench.
Ben te arm om naar een dubbelzodure healthcenter te gaan, en te lui om elke keer naar eindhoven op de fiets te gaan.
Weet iemand een goede gym in Eindhoven. Waar ze gewichten hebben die ik nooit allemaal getild krijg? Over 4 maanden moet ik zowiezo een andere gym zoeken omdat ze niet genoeg gewichten voor mijn deadlift hebben dan.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oke, ik ga tot de 125 KG:D Al doe ik ook maar 85KG 1 rep in de smith:P

Andere gym, is een goed idee, maar het is wel een leuke gezellige gym. De andere gym waar ik naar toe zou kunnen gaan in Son zit de Kakvolk, iemand die daar trainde noemde mijn broertje armoerzaaier omdat hij traint waar ik train. Dus nee, ik weet wat voor soort volk daar zit dus liever niet, maar ik kan daar wel die mensen gaan pwnen. Owja en de abbonement is daar 2 keer zo duur, dus dan moet ik zelf effe 50-60 euro uit men mooi schudden.
Zelfs 125kg in smith geldt niet. Ik wil het hier nier moeilijker maken dan het al is. Gewoon los benchen of niet meedoen, straks wilt iemand het nog in een chestpress doen.

Andere gym is bijna vanzelfsprekend, hoe gezellig hij ook is. Een gym zonder squatrack en bench is een snackbar vermomd als gym.

Aangezien dumbbell press moeilijker is, is het dan ook goed om bij dumbbell press 2*40kg te drukken?

(Theoretisch gezien heb je dan een bench van 100kg namelijk)

Aangezien dumbbell press moeilijker is, is het dan ook goed om bij dumbbell press 2*40kg te drukken?

(Theoretisch gezien heb je dan een bench van 100kg namelijk)

Theoretisch is niet altijd hetzelfde als in de prakthijk, vroeger geloofde ik ook zo'n 1 rep calculator, ik ben erachter gekomen dat het niet klopt:D

Ik snap niet dat sommige grote jongens hier die 100 nog niet gedrukt hebben!!

echt verschillende leeftijden.. lengte, aardig lange gasten en dan ook mensen boven de 80 kilo.
Jullie kunnen meer dan je denkt hoor..!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven