AndroidHealthClinic

race naar de 200 deadlift

• Topic Starter Topic Starter
:D:D:Doh gelukkig ik heb hem weer gevonden:D:D

liever zonder hulp middelen, (aleen riem als je niet zonder kan)
maar je moet het wel der bij zetten;)

ok 170 was ook zonder handschoenen maar me klauwen liggen open door gescheurd eelt dus heb ff handschoenen besteld daarom ;)
heb ook geen magnesium tot mijn beschikking en is ook niet toegestaan :mad:

Je handen kunnen er aan wennen, gebruik nooit handschoenen.
Oke op 1 hand is me eelt naar de klote onder me middelvinger, moet weg gesneden worden dus binnen kort langs de dokter.

mijn bw is 85 trouwens

handschoentjes is echt gay man :roflol:

ok 170 was ook zonder handschoenen maar me klauwen liggen open door gescheurd eelt dus heb ff handschoenen besteld daarom ;)
heb ook geen magnesium tot mijn beschikking en is ook niet toegestaan :mad:

tip: haal je eelt er regelmatig af (scheermesje oid). heb je nergens last meer van.

vandaag nieuw record

dl 2*185kg / 1*195kg
bp 1*90

Gisteren PR 190 kg deadlift wel met straps en riem! Kwam van aardig diep maar hij kwam omhoog!
Zie filmpje in het filmpjestopic!

yep,staat er op

Hij zet het er toch bij

Dat snap ik zelf ook wel zet alleen me vorderingen neer met riem en straps voor de mensen die het leuk vinden om te lezen, het doel is pas bereikt als de 200 raw omhoog gaat!

Laatst bewerkt:
gewicht stond dr nog niet bij. 95 kg op het moment. 1x170

lenn-------------------------bw=76 deadlift=195 (met riem)
ignace190--------------------bw=95 deadlift=195(met riem)

Op 95kg moet je toch meer dl dan 195kg?

Niet als ie iets groter is dan jij.

vandaag eindelijk de 200 gelift wel met straps en riem maar hij was prachtig uitgevoerd, daarna nog 1x200 ook netjes toen kwam de instructeur aangelopen ''doe dat nog eens ?'' en die failde gewoon te snel achter elkaar

vandaag eindelijk de 200 gelift wel met straps en riem maar hij was prachtig uitgevoerd, daarna nog 1x200 ook netjes toen kwam de instructeur aangelopen ''doe dat nog eens ?'' en die failde gewoon te snel achter elkaar

Filmpje or it didn't happen!

:jk:

Gefeliciteerd.

Terug
Naar boven