Fitness Seller

race naar de 200 deadlift

Aangezien 200kg deadlift mijn eerste doel is zodra ik weer ga bulken:

WHC----------------------bw=90 deadlift=170

Dat was zonder riem, straps, etc.

Ik zit nu aan 87kg in de cut en ik merk ook heel duidelijk een afname in kracht. Ik train in de cut enkel op 10-12hh, dus komende tijd sowieso voor mij geen PR :o

Afgelopen bulk ben ik echt heel hard gegaan met DL, jammergenoeg liep m'n vetpercentage wat te hoog op en moest ik toch beginnen met k*tten :(

• Topic Starter Topic Starter
vandaag eindelijk de 200 gelift wel met straps en riem maar hij was prachtig uitgevoerd, daarna nog 1x200 ook netjes toen kwam de instructeur aangelopen ''doe dat nog eens ?'' en die failde gewoon te snel achter elkaar
Dat heb je wel heel snel gedaan.
je stond eerst op 170 en nu 200???
wat gebruik je:D)]
toch proficiat:thumbs:

Zojuist 1x170 gedeadlift!

edit:
Eigenlijk vind ik het wel zo eerlijk dat je alleen winnaar kan zijn als je een filmpje post van je deadlift. Mee eens?

• Topic Starter Topic Starter
update: 4x2x180

Kan ik nog meedoen?

Stats:
BW: 73.8kg
1RM: 185kg

Hoop eind volgende week 190 te pakken. No straps, no belt, no suit, no life. :cool:

gister wéér gefaild op 195 :o

vrijdag maar weer een nieuwe poging

Ik ook! bw: 78kg 1RM:143kg

Heb een tijdje geleden een blessure gehad maar gisteren weer wat vooruitgang 4x140kg
Ben ook iets zwaarder geworden 100,5kg.

Zaterdag een nieuw 1rm neergezet 180kg zonder riem en ik ben ook nog eens in de cut:D

Ik vind wel dat ik een redelijk hoge deadlift heb aangezien ik sinds september pas serieus train en deadlift, ook in vergelijking tot mijn bench(90kg) en squat(120kg).

In ieder geval hup naar de 200.

Oja, ik zit ook op 180 sinds vorige week :)

Kan ik nog meedingen:

conwa
bw= 91 kg
deadlift= 1 rm = 170 kg zonder riem
6x150

record = 1x190 (al vanaf 2005 :p)
laatst 3x180 en 1x185 gedaan. en 200 kg deadlift vanaf blokken (5 cm onder knie)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven