- Waardering
- 3.869
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slaat voor jou toch nergens op om nog mee te doen

Al die gasten met hun 3x180 en 1x195 deadlifts.. dan ga je toch niet meedoen aan een race naar 200![]()
Ik wil anders ook wel meedoen
BW: 82kg
DL: 170kg
doel is om de 200kg tegen maart te halen![]()
true
Salieri -----------------------bw=74 deadlift=150
lenn-------------------------bw=76 deadlift=195
Hoe kan je dit een race noemen?

mijn doel is ook om de 200 voor (30) maart te halen we zitten ongeveer op het zelfde gewicht dus, het wordt spannend...

je hoort me dan wel grtzhet is eigenlijk bedoeld om mensen te motiveren
maar wat jij nu doet is demotiveren![]()

Dan moet je meer regels maken. Je zegt nergens dat ik niet mee mag doen. Ga dan ergens anders zeveren. Er zijn mensen die met 80kg mee doen en mensen met 150, das ook geen race dan he..
Als iedereen zijn voortgang post is leuk! (misschien met filmpje!?)ja, het is wel motiverend zo om je deadlift omhoog te brengen. Maar naar mijn weten is een race nog altijd wie het eerste is, is gewonnen. Moest je bijvoorbeeld de grens leggen: iedereen met een deadlift tussen de 150-165 kg ofzo, zou het spannender zijn om dat dan alles nog mogelijk is om te winnen![]()
tenslotet wil ik gewoon iedereen een handje helpen (extra motivatie).
Dan moet je meer regels maken. Je zegt nergens dat ik niet mee mag doen. Ga dan ergens anders zeveren. Er zijn mensen die met 80kg mee doen en mensen met 150, das ook geen race dan he..