XXL Nutrition

race naar de 200 deadlift

BW: 76kg
Deadlift: 175kg

Doel is om tegen de lente 200kg te halen :)

Ik wil meedoen:

BW: 77kg
DL: 195kg

BW : 109kg
DL : 180kg

Lijkt me leuk om mee te doen, heb nog geen planning wanneer ik de 200kg wil gaan liften.

Ik wil anders ook wel meedoen :)
BW: 82kg
DL: 170kg
doel is om de 200kg tegen maart te halen :)

Al die gasten met hun 3x180 en 1x195 deadlifts.. dan ga je toch niet meedoen aan een race naar 200 :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Ga toch weg allemaal... hier komt het DL monster :wl:
bw=94 kg (en groeiende:p)
dl=80 kg * 8 reps (haha... ben net begonnen)

ga het toch proberen :D

Edit: Worden de tussenstanden hier ook bijgehouden, want ik ben van plan die 80kg snel achter me te laten.

Laatst bewerkt:
Niet dat ik me echt richt op deadlift en PL, maar die zit nu toch terug in m'n schema, dus waarom niet... 1x170 @ 74kg (ik heb wel al maanden niet meer gemaxed op DL)

Dan moet je meer regels maken. Je zegt nergens dat ik niet mee mag doen. Ga dan ergens anders zeveren. Er zijn mensen die met 80kg mee doen en mensen met 150, das ook geen race dan he..

het is eigenlijk bedoeld om mensen te motiveren:D
maar wat jij nu doet is demotiveren ;)

ja, het is wel motiverend zo om je deadlift omhoog te brengen. Maar naar mijn weten is een race nog altijd wie het eerste is, is gewonnen. Moest je bijvoorbeeld de grens leggen: iedereen met een deadlift tussen de 150-165 kg ofzo, zou het spannender zijn om dat dan alles nog mogelijk is om te winnen :)

Dan moet je meer regels maken. Je zegt nergens dat ik niet mee mag doen. Ga dan ergens anders zeveren. Er zijn mensen die met 80kg mee doen en mensen met 150, das ook geen race dan he..

Vind dat iedereen mee mag doen! Alleen de ene haalt de 200 iets sneller dan de ander! Dus verwacht hem van lenn snel! :D Als iedereen zijn voortgang post is leuk! (misschien met filmpje!?)

Ik zie het als een persoonlijke race voor iedereen en wil dan ook iedereen supporten om dat doel te bereiken. Zodra iemand dit doel heeft bereikt hier melden en updaten en hopen dat we het allemaal gaan halen (ik zeker, hahaha).

ja, het is wel motiverend zo om je deadlift omhoog te brengen. Maar naar mijn weten is een race nog altijd wie het eerste is, is gewonnen. Moest je bijvoorbeeld de grens leggen: iedereen met een deadlift tussen de 150-165 kg ofzo, zou het spannender zijn om dat dan alles nog mogelijk is om te winnen :)

tjah ergens heb je wel gelijk,maar ik wil een redelijke aantal mensen hebben.
als ik het bijv van 150 tot 165 zou beperken dan zouden er niet meer dan 4 a 5 mensen meedoen :rolleyes: tenslotet wil ik gewoon iedereen een handje helpen (extra motivatie).
want je weet wat ze zeggen he, als je de 200 niet van de grond krijgt dan hoor je der niet bij:D

Ja idd, wat zijn we toch een bende noobs!

hee lenn, schil hem man, ik heb toch nergens comentaar gegeven op jou;)

Terug
Naar boven