adil 18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m74
- Vetpercentage
- 12%
Niemand die ziet dat hij faalt te lockenDit is gewoon een fail.
idd, goed gezien.
en nu maar wachten tot lenn reageert

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand die ziet dat hij faalt te lockenDit is gewoon een fail.

ow, ik had niet gezien dat ik geen riem mocht gebruiken :s
nam het eigenlijk vanzelfsprekend van wel, omdat ik die altijd gebruik als ik zwaar ga.
Lijkt me veiliger en beter voor je rug eigenlijk.
Zal volgende keer eens kijken hoeveel ik kan zonder.
Nuja, your call

Thnx 4 support
Riem als hulpmiddel, nee riem als extra zekerheid. STRAPS dat zijn hulpmiddelen. Dus zet er maar bij, HB89 180 met riem...
Probleem van een riem is dat je zwaarder gaat liften dan wat je lichaam eingelijk aankan. Je wilt je rug sterker maken maar dan neem je last van de rug af door met een riem te liften. Je voelt dus minder als je met een riem lift. Je lichaam waarschuwd altijd wanneer je een grens bereikt alleen komen die waarschuwingen dan minder aan.
Probeer gewoon minder zwaar te liften zonder riem daar heb je meer aan... of alleen de riem te gebruiken bij de toplift.
Thnx 4 support
yeh wright...No it's not. Een riem is een hulpmiddel om je te leren/forceren zoveel mogelijk intra-abdominale druk op te bouwen.
No it's not. Een riem is een hulpmiddel om je te leren/forceren zoveel mogelijk intra-abdominale druk op te bouwen.
yeh wright...
zo zijn knee wraps ook een hulpmiddel om de druk van je knieen te halen bij een squat maar als ik ze gebruik lift ik makkelijk 10 a 20 kg zwaarder.
Maar een vraag voor de lifters met riem... kunnen jullie net zo zwaar liften zonder de riem? En zo ja dan wil ik wel eens een clipje zien.
Riem misschien?Hoe kan het tog dat jullie allemaal zo sterk zijn voor jullie BW
Ik weeg nu een goeie 97kilo met 12%vet en mijn deadlift is max 6* 140kilo![]()

Hoe kan het tog dat jullie allemaal zo sterk zijn voor jullie BW
Ik weeg nu een goeie 97kilo met 12%vet en mijn deadlift is max 6* 140kilo![]()
Helemaal mee eens!
Mijn lift is ook met riem. Er moet even duidelijkheid komen over een RAW lift?
Riem toegestaan? En geen hulpmiddelen zoals straps.

+1dat zou niet eerlijk zijn tegen de rest.![]()
ik heb dus liver dat je zonder riem lift ,want jah, je wilt immers je onderrug sterker maken.
maar als je dat gevaarlijk vindt of last hebt van je rug dan vindt ik dat het wel kan (wel graag erbij melden!!)
ps mocht ik ergens een foutje neerzetten
(naam,bw of pr verkeerd geschreven graag melden![]()