MuscleMeat

Ramadan, de tijd om gul te geven voor moslims

lol :laugh:

blijkbaar...ik mag die sig van jou trouwens wel ;)

Iedereen is hier maar aan het discussiëren over de moslims en de ramadan. Maar waar blijft het eten!?!?
Zonsondergang en je zoveel mogelijk volproppen als maar kan!

hmmm die suiker gebakjes mogen er binnenkort ook weer in..iemand die al eens gehad. lekker man ;)

Ik zal nooit of te nimmer kebab, shoarma, kapsalon of iets in die richting nuttigen.

Nou ja, nu je het zegt. Ik zag mijn standaard kababboer al rondlopen met allemaal vreemde flesjes, elektrische draden en alarmklokken.

Het was maar een grapje hoor. Ik heb helemaal niemand zien rondlopen met vreemde flesjes, electriciteitsdraden en alarmklokken.
Ben jij er even mooi ingetuind haha.

En we mogen je geen racist noemen? Dan maar gewoon bekrompen.

Of was het als grapgige vorm van zelfspot, dat zou ik dan wel weer waarderen, maar ik denk het niet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zou dit waar zijn of niet, breek die grijze massa!

Ik vind het met jou altijd maar moeilijk. Aan de ene kant weet ik dat je intelligent genoeg bent om een sarcastische post te plaatsen. Aan de andere kant heb ik door posts uit het verleden van je een bepaald beeld van je dat weer de andere kant op neigt. Lastig dus.
Maarja,ik gaf je iig de kans om mij eens flink op mn plaats te zetten. Graag gedaan.

'bu zor günlerinde yardımcı olmak üzere 4-11-13 Ağustos 2010 tarihlerinde ilaç, gıda, giyecek ve barınmadan oluşan 105 ton insani yardım malzemesi gönderdiği anımsatıldı.'

“Türk Hava Yolları'ndan temin edilen 1 adet kargo uçağı, 35 ton ağırlığındaki yardım malzemesi ile Ankara Esenboğa Havalimanı'ndan bugün saat 22.30'da Lahor'a hareket edecek.''

4, 11, en 13 augustus is er dus 3 maal een vliegtuig met 105 ton aan hulpgoederen (medicijnen, voedsel, kleding etc) naar Pakistan vertrokken, vandaag vertrekt vliegtuig nummer 4 met nog eens 35 ton aan goederen.

''Böylece sel felaketi nedeniyle Türkiye'den Pakistan'a yapılan yardımlar toplamı, 2 milyon 137 bin TL tutarında 140 ton insani yardım malzemesine ulaşmış olacaktır.
Ayrıca iki kez, 5'er milyon dolar olmak üzere toplam 10 milyon dolar nakdi yardım Pakistan hükümetine iletildi.
Öte yandan Pakistan hükümetinin belirttiği acil ihtiyaç nedeniyle, 2 tam donanımlı mobil hastane gönderilmesi için hazırlık çalışmaları başlatıldı. Hastanelerin personel, ilaç ve tıbbi malzemeleriyle birlikte hafta sonuna kadar Pakistan'a gönderilmesi planlanmaktadır.”

Samengevat, Turkije levert inclusief de goederen van het 4e vliegtuig totaal 140 ton aan hulpgoederen met een waarde van 2 miljoen 137 duizend TL, dat is meer dan 1 miljoen euro.

Daarnaast is er 2 maal 5 miljoen dollar aan geld gedoneerd aan Pakistan wat dus neerkomt op 10 miljoen dollar.

Tot slot wordt er nog eind deze week 2 mobiele ziekenhuizen met personeel en materiaal naar Pakistan gestuurd.

Dit wordt dus allemaal gedaan door Turkije, en ze blijven doorgaan met hulp verlenen.

Helaas zijn er bepaalde mensen die maar zeggen en schrijven wat hen ten goede komt.. achja ;)

Bron: http://www.hurriyet.com.tr/sondakika/15576440.asp

Turkije en Marroko zijn de vrijgevigste landen op aarde.
Ze geven hun inwoners in grote getallen aan westerse landen, gratis.

Autochtonen worden ook gediscrimineerd dus niet zo overdreven zeuren zeg.

En EricR; ik praat niks goed hoor, weet niet waar je dat vandaan haalt. Wel weer typisch, van al die interpretatie mogelijkheden kies je die.

Je praat niks goed en dan kom je aan met zo'n argument? Klaaswitz kom er maar in.

Klaas is in het discussie topic:p

Terug
Naar boven