AndroidHealthClinic

Ramadan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Medelijden? Waarom medelijden? Ik hoef je medelijden helemaal niet

Omdat ik het simpelweg zielig vind dat jij je met enig verstand toch zo laat manipuleren.

Maargoed tussen ons is alles wel gezegd, ook al wil je het of niet, dat medelijden kan je in je zak steken ;)
 
Het gaat om nuttige kennis die tot het vrezen van Allah en tot bescheidenheid leidt

Wat is die mohamed toch zo'n briliant hé.
Kennis die kan leiden tot de ondergang van god moet je negeren eigenlijk.

Een salafist roept op tot geweld tegen het westen vaak, dat doet Fawaz helemaal niet, hij predikt ons altijd geen regels te overtreden op wettelijk gebied en om vreedzaam samen te leven hier.

En oproepen tot god dat hirsi ali kanker krijgt en van gogh een ongeneeslijke ziekte te bezorgen:duh: (even een google search gedaan)
 
Wat is die mohamed toch zo'n briliant hé.
Kennis die kan leiden tot de ondergang van god moet je negeren eigenlijk.

Nee het is de shaytaan die zulke kennis vespreid, en mensen die graag de ondergang van de islam, en in gevallen als deze alle religies willen zien.
De volmaaktste vorm van kennis vergaren is dat een leerling zich uitsluitend bezighoudt met de kennis, zoals door de Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam is overgeleverd. Je moet de echte betekenis van de opdrachten en waarschuwingen uit zijn uitspraken en gezegden begrijpen, ze navolgen en boven andere zaken stellen, alleen dan kan je cyan volmaakte kennis vergaren
 
Stromingen die achterlijkheid prediken horen hier niet thuis. Teruggaan naar te oude waarden staat voor mij gelijk aan achterlijkheid. De westerse wereld draait om kapitalisme en salafisme is daar niet mee verenigbaar.

Als ze diverse media uitingen zien als bron van het kwaad en ze het liefst alle westerse werworven vrijheden willen indammen hebben ze hier geen plek. Maar goed we gaan nu wel erg off-topic.
 
Het wordt alleen gedoe als je dat er zelf van maakt. Je kan er ook gewoon geen aandacht aan geven, niemand valt jou er mee lastig toch.
Ik begrijp niet waar iedereen zich druk om maakt. Als mensen zonodig willen vasten, hoofddoekjes dragen of wat dan ook in naam van het geloof, dan moeten ze dat toch gewoon doen.
Moet wel binnen de perken blijven natuurlijk. Met een vliegtuig een gebouw binnen vliegen vind ik persoonlijk iets overdreven.

Ik heb gewoon genoeg van die gesluierde parasieten, die hier zomaar binnen komen vallen en door op hun luie kont te zitten ff van het systeem komen profiteren. En zich nog vermenigvuldigen ook dan.
 
Wat is die mohamed toch zo'n briliant hé.
Kennis die kan leiden tot de ondergang van god moet je negeren eigenlijk.



En oproepen tot god dat hirsi ali kanker krijgt en van gogh een ongeneeslijke ziekte te bezorgen:duh: (even een google search gedaan)

Sjeik Fawaz is ook maar mens, die ook zondigt zo hier en daar
Maar de westerse manipulatieve media die hem gelijk als een terrorist afschildert

Zie hier zijn uitleg over de verwensingen, het toont maar weer eens hoe begaafd die man is op gebied van islam en algemene kennis
Kon niks fout ontdekken aan zijn uitleg en het alleen maar ermee eens zijn

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/stream...1-a.asf?start=0:10:44.0&end=0:17:35.0;embed=1
 
Stromingen die achterlijkheid prediken horen hier niet thuis. Teruggaan naar te oude waarden staat voor mij gelijk aan achterlijkheid. De westerse wereld draait om kapitalisme en salafisme is daar niet mee verenigbaar.

Als ze diverse media uitingen zien als bron van het kwaad en ze het liefst alle westerse werworven vrijheden willen indammen hebben ze hier geen plek. Maar goed we gaan nu wel erg off-topic.

Stilstaan een teken van achteruitgang?
Soms moet je stilstaan om vooruit te kunnen denken
 
Nee het is de shaytaan die zulke kennis vespreid, en mensen die graag de ondergang van de islam, en in gevallen als deze alle religies willen zien.
De volmaaktste vorm van kennis vergaren is dat een leerling zich uitsluitend bezighoudt met de kennis, zoals door de Profeet Sallalahu 'alaihi wasalam is overgeleverd. Je moet de echte betekenis van de opdrachten en waarschuwingen uit zijn uitspraken en gezegden begrijpen, ze navolgen en boven andere zaken stellen, alleen dan kan je cyan volmaakte kennis vergaren

Ik denk dat die mensen in eerste plaats gewoon nieuwe ontdekkingen willen maken, de oorsprong van de wereld beter begrijpen etc dan als eerste instantie religie kapot maken.
als a = a is, dan is dat zo en maakt het niet uit van wie het komt.
Bezigouden met kennis door profeet mohamed ? ik zou bijlange niet weten hoe ik dat concreet kan interpreteren, maar dat ligt aan mij.
 
Hij is zo begaafd dat hij geen woord Nederlands uit maar zich bediend van het Arabisch. Vind dat vrij beledigend voor het land waarin hij zich bevind.
 
Ik denk dat die mensen in eerste plaats gewoon nieuwe ontdekkingen willen maken, de oorsprong van de wereld beter begrijpen etc dan als eerste instantie religie kapot maken.
als a = a is, dan is dat zo en maakt het niet uit van wie het komt.
Bezigouden met kennis door profeet mohamed ? ik zou bijlange niet weten hoe ik dat concreet kan interpreteren, maar dat ligt aan mij.

Eerst maar eens de koran gaan lezen, maar ik begrijp wel dat de materie te moeilijk voor je is.
Wat zei je nou een keer over jezelf? Dat je opleidingsniveau niet van het hoogste is meen ik ergens gelezen te hebben
Er zijn genoeg boeken die uitleg geven over de koran, zoek maar op tafsier
 
'De verwensingen waren een manier om de woede te kanaliseren'. Ja dank je de koekoek, als je haatzaait d.m.v. radicale taal ben je gewoon bezig om die woede verder te verspreiden. Wat een hypocriet.
 
Hij is zo begaafd dat hij geen woord Nederlands uit maar zich bediend van het Arabisch. Vind dat vrij beledigend voor het land waarin hij zich bevind.


Het gaat niet om de taal, het gaat om de inhoud van zijn woorden
Die zijn hier van belang, niet de taal waarin hij spreekt
 
Het gaat niet om de taal, het gaat om de inhoud van zijn woorden
Die zijn hier van belang, niet de taal waarin hij spreekt

Iemand die hier wil wonen gaat de taal maar leren of anders is het opdonderen. Waarom is mijn vriendin de taal wel machtig en deze haatbaard niet?
 
'De verwensingen waren een manier om de woede te kanaliseren'. Ja dank je de koekoek, als je haatzaait d.m.v. radicale taal ben je gewoon bezig om die woede verder te verspreiden. Wat een hypocriet.

Hij zaaide geen haat, hij was boos en dat is heel begrijpelijk.
Hij heeft toen een aantal verwensingen gedaan die door sommige mensen verkeerd worden begrepen.
Als je boos op iemand bent en je scheldt die persoon uit dan ben je toch ook niet bezig haat te zaaien onder een groep?

Je zoekt een manier om het te uiten, en dat gebeurt gewoon op deze manier en daar geeft hij text en uitleg bij.Hij bidt niet tot Allah dat de westerse beschaving kapot e.d
 
Eerst maar eens de koran gaan lezen, maar ik begrijp wel dat de materie te moeilijk voor je is.
Wat zei je nou een keer over jezelf? Dat je opleidingsniveau niet van het hoogste is meen ik ergens gelezen te hebben
Er zijn genoeg boeken die uitleg geven over de koran, zoek maar op tafsier

:roflol:
Ik ben niet achterlijk (als ik even arrogant mag wezen), maar koran leest gewoon niet vlot.
 
Wat een idioot trouwens. Hij zegt later :

'Als iemand spreekt van een Tsunami van Islamisering kan dat door racisten worden gezien als een oproep tot geweld'

Epic self ownage dus want eerder zegt hij dat zijn eigen radicale uitspraken een 'manier waren om de woede te kanaliseren'. De man spreekt met twee of meer tongen, dat is wel duidelijk.

Dezelfde man die zegt 'laat kanker in haar hersenen groeien,geef haar kanker in haar tong'. Yep echt een manier om de woede te kanaliseren :roflol:
 
Iemand die hier wil wonen gaat de taal maar leren of anders is het opdonderen. Waarom is mijn vriendin de taal wel machtig en deze haatbaard niet?

Ja dat begrijp ik wel, maar ik ken zijn beweegredenen daarvoor niet
Ik zal hem het volgende week na het vrijdaggebed vragen
Maar in dit geval gaat het om de inhoud van zijn woorden, en daar heb ik het ook over
 
Wat een idioot trouwens. Hij zegt later :

'Als iemand spreekt van een Tsunami van Islamisering kan dat door racisten worden gezien als een oproep tot geweld'

Epic self ownage dus want eerder zegt hij dat zijn eigen radicale uitspraken een 'manier waren om de woede te kanaliseren'. De man spreekt met twee of meer tongen, dat is wel duidelijk.

Dezelfde man die zegt 'laat kanker in haar hersenen groeien,geef haar kanker in haar tong'. Yep echt een manier om de woede te kanaliseren :roflol:

Het is voor hem een manier om woede te kanaliseren, hij roept alleen Allah aan voor die verwensingen, en aangezien je gelooft dat Allah niet bestaat waar is het gevaar m dan in?
Net zoals die tsunamisering van islam een manier is om de woede van iemand over de islam aan het uiten is.
Hij zegt dan duidelijk,dat iemand anders dat heel anders kan interpreteren net zoals veel mensen zijn woorden anders zouden kunnen interpreteren.
Maar hij zegt dan heel duidelijk dat het geen oproep tot geweld whatsoever is en dat mensen het ook niet moeten interpreteren tot aanzet van haat of geweld
 
Omdat ik het simpelweg zielig vind dat jij je met enig verstand toch zo laat manipuleren.

Maargoed tussen ons is alles wel gezegd, ook al wil je het of niet, dat medelijden kan je in je zak steken ;)

We zien wel uiteindelijk op de dag des oordeels wie het meeste verstand heeft in het hiernamaals
 
Ja dat begrijp ik wel, maar ik ken zijn beweegredenen daarvoor niet
Ik zal hem het volgende week na het vrijdaggebed vragen
Maar in dit geval gaat het om de inhoud van zijn woorden, en daar heb ik het ook over

Inhoudsloos en respectloos als je alleen het Arabisch machtig bent. Iemand die hier langdurig woont behoort de taal te leren. Je niet willen aanpassen is een teken van disrespect t.o.v. je gastheren.
 
Back
Naar boven