MuscleMeat

Ramadan

Bezoekers in dit topic

Wat zijn de gevolgen eigenlijk van zijn uistpraken, want iemand in die (machts) positie moet toch wel extra opletten met zijn uistpraken. Iemand de dood wensen via god door een gelovige is niet niks.
 
Inhoudsloos en respectloos als je alleen het Arabisch machtig bent. Iemand die hier langdurig woont behoort de taal te leren. Je niet willen aanpassen is een teken van disrespect t.o.v. je gastheren.

Dat zien we nog wel
Nogmaals ik ken zijn redenen daarom niet, ik zal het volgende week vrijdag vragen
 
Wat een idioot trouwens. Hij zegt later :

'Als iemand spreekt van een Tsunami van Islamisering kan dat door racisten worden gezien als een oproep tot geweld'

Epic self ownage dus want eerder zegt hij dat zijn eigen radicale uitspraken een 'manier waren om de woede te kanaliseren'. De man spreekt met twee of meer tongen, dat is wel duidelijk.

Dezelfde man die zegt 'laat kanker in haar hersenen groeien,geef haar kanker in haar tong'. Yep echt een manier om de woede te kanaliseren :roflol:

En voeg daar nog aan toe; 'verwensingen leiden niet tot geweld, maar voorkomt juist geweld' :D en 'een manier van stoom af te blazen wanneer je op de aarde je recht niet kan krijgen'.

Dat laatste illustreert ook maar weer hoe hij denkt over de Nederlandse rechtsorde.
 
En voeg daar nog aan toe; 'verwensingen leiden niet tot geweld, maar voorkomt juist geweld' :D en 'een manier van stoom af te blazen wanneer je op de aarde je recht niet kan krijgen'.

Dat laatste illustreert ook maar weer hoe hij denkt over de Nederlandse rechtsorde.

Lijkt me duidelijk hoe hij denkt over de Nederlandse rechtsorde
Hij vindt het natuurlijk jammer dat van gogh zulke uitspraken kan maken, maar het is nou eenmaal zo
Het is diezelfde recht die hem zijn verwensingen toestaan door de Nederlandse rechtsorde
Hij is ook heel duidelijk over Justitie, ''het recht is een taak van de overheid''
Wat haal jij daar uit dan?
 
:roflol: :roflol: :roflol:

Spiertje YOU SUCK @ beredeneren. Ongelooflijk wat kan jij langs de zaken heenzwammen zeg :D
Maar here goes nothing:
1. Ben ik het mee oneens, de mens is zo verschrikkelijk gigantisch complex dat er nog talloze dingen onbekend zijn. Als je kijkt naar de complexiteit hiervan, veel wetenschappers staan nog steeds versteld de dag van hoe perfect alles is ontwikkeld
Onbekend maakt zeker niet onreduceerbaar complex. Om een voorbeeld te geven: het flagellum: een prachtig staaltje knutselen van de natuur. Het ex-stokpaardje van de ID'ers. Nu blijkt dat een dergelijk uiterst functioneel systeem in ÉÉN mutatie kan ontstaan.... ÉÉN!!!
Dat wetenschappers versteld van het feit dat dingen op een bepaalde manier werken, wil absoluut niet zeggen dat ze dan maar zeggen: WHOAAA!! Dat is te leip, dat moet god wel hebben gedaan. Gelukkig denken wetenschappers niet zo.
Daarnaast: het argument van complexiteit helpt zichzelf om zeep door de behoefte die het per definitie opwerpt aan een ontwerper van de ontwerper. Die weer ontworpen moet zijn. Iets mega-complex postuleren als oorzaak van complexiteit is vragen om problemen.
Bullcrap, de aarde is zo perfect gepositioneerd, de werking van de aarde op de maan, de magnetische velden die haar in stand houden en ons beschermen ook, toeval? Nee denk het niet
En tjah complex, dat zal dan toch liggen aan je perceptie complex, bij mij in ieder geval wel
Ooit al eens gerealiseerd hoe groot het heelal is:? Ja? Dan zit je wss fout. Het is nl. groter. The goldy-lock zone waar je het over hebt is onlangs bij een relatief nabij gelegen planeet ook 'geconstateerd'.
Het antropisch principe steekt hier overigens ook de kop op, al is het niet een uitstekend argument in een dergelijke discussie, het staat wel :D
De natuur heeft overigens totaal geen notie van het begrip 'complex'. Wij zijn zéér wss de enige soort die dat begrip ook maar kent.
Ga ik niet eens op in
verbazingwekkend... (<- geintje natuurlijk)
Waarom ga je er niet op in?

Ga je maar eerst eens even goed inlezen voordat je met je eigen shit en leugens en bedrog in het rondte gaat strooien
Islam - Wikipedia
Ik beroep me bij de (overigens m.b.t. het punt terzijde vermelde) informatie over het ontstaan van de Islam op Christopher Hitchens. Er zijn ook vertalingen van de koran gemaakt op die gronden. Maar goed, tornen aan het arabisch is natuurlijk not-done..
Evenzogoed, mocht ik er naast zitten (waarom is het vertellen dan zo belangrijk als met schrijven fouten minder makkelijk worden gemaakt?), dan doet het nog weinig af aan het punt waar het feitelijk om ging:
De cirkelredenering dat de geschriften een bewijs zijn van god en dat god het bewijs van de waarheid van de geschriften.
Je zou direct een wereldfilosoof zijn als je aan die cirkelredenering een touw weet vast te knopen en het recht weet te trekken denk ik.

Het bewijst dat de islam uit gaat van vrede, en niet het zwaard
Dat er mensen zijn die enigzins en lichtelijk hebben misbruikt is mijn probleem niet.
Het bewijst NIETS. het is een NAAM.
En 'enigszins' en 'lichtelijk' misbruikt is nog een prachtig voorbeeld van een eufemisme.
Waarin zit het BEWIJS? Als iets Piet heet, maar de uiting ervan lijkt verdacht veel op wat we normaal JAN noemen (en helemaal niet op Piet), moeten we dan zeggen dat onze notie van Piet moet veranderen. Of gaan we het Jan noemen? (in de taxonomie van dieren gebeurt het laatste het vaakst, enig idee waarom?)
wat probeer je te zeggen?
Vraag je dit serieus? Anyway:
Dat constante vrede en harmonie WEL voor iedereen in het voordeel is.
Het argument waar ik hier op reageer zit gewoon echt heel slecht in elkaar. Het gebruik van het woord constant doet 'em direct de das om. Verder valt te zeggen dat er NOOIT constante vrede en harmonie op de wereld te vinden (iig niet in onze tijd). Ook niet toen de islam er nog niet was.
Het argument is gewoon bagger. Wees eerlijk. Bekijk het kritisch punt voor punt en zie het afbrokkelen.

Sinds wanneer mag een conclussie geen argument meer zijn?
Lijkt mij juist dat een conclussie een heel sterk argument kan zijn
Conclusie - Wikipedia
Omdat het om de argumenten achter de conclusie gaat. Zomaar iets roepen is niets waard.
Een voorbeeld:
"Door systeem X te gebruiken zul je direct 10 kg gainen in de eerste week, dat is de conclusie van ons onderzoek."
Sonja Bakker reactie:
OHW YEAH!!!!! Het staat geschreven!! De conclusies!!
Niet Sonja-Bakker reactie:
Mooi, maar ik geloof d'r geen fluit van dus ik wel eens zien hoe ze aan die gegevens komen.
Een heel groot onsamenhangend stukje wat je geschreven hebt aan gebrek aan kennis over deze kwestie, want dit heeft er echt geen reet mee te maken.
Religies om zich heen slaan ftw
Drogreden zoals je zo graag vaak bij mij aanhaalt
heel groot?
Stapje voor stapje:
1. De moslims in Spanje waren dus chill, beetje nalezen laat ook zien dat de moslims daar goede dingen hebeen gedaan.

Moslims in Spanje = oké, maar zijn het wel echte moslims?->

2. Maar dan komen de kruisridders en die verslaan Allah, of het waren niet echt goede Moslims, want dan zouden ze de krijgshaftige inslag van de Koran kennen.

Waarom heeft Allah zijn moslims laten verliezen? Of waren het niet zulke echte moslims, strijdend als het moet? (<- staat in de Koran) Had Allah theepauze? Wil Allah niet iedereen moslim zien worden?
Beetje doorredeneren komen we weer op het feit dat Allah iig een speelzieke maniak is, in het beste geval. Als jij je trillend op je benen van angst wil voegen naar zo'n demagoog... Je kunt je iig nog wentelen in het genoegen dat 'onze tijd nog wel komt' (in het vagevuur). Trouwens ook al eens door een theoloog aangehaald als 'tijdsverdrijf' in de hemel. Het aanschouwen van de 'brandenden'.

3. Daar waar de religies hard om zich heen slaan/hebben geslagen blijven ze tot de overtuigingen van de meerderheid behoren. Bepaalde vrouwtjesmensapen vertonen ook dat gedrag: ze worden flink in elkaar gehoekt door een veel groter mannetje en lopen er dan braaf achter aan, in de overtuiging dat het goed voortplanten is met zo iemand... Dus wat dat betreft is het heel natuurlijk.

Dit is gewoon een soort van geruststelling (naar mezelf): Reacties van mens(ap)en op omstandigheden zijn niet altijd heel erg 'onvoorspelbaar'. :D
Daarnaast zie ik een bepaald patroon: waar religie hard om zich heen slaat, houdt het vaste voet in de grond.
Maar waar zit ik fout in m'n aannames? We doen allemaal ons uiterste best om zaken duidelijk voor je neer te leggen, maar inhoudelijk reageren doe je niet. Maar daar hebben meer mensen die onderwezen worden door de big Fat waz last van zo heb ik ontdekt.

@ zairi:
De bijna 30 punten die je aanvoert zijn echt TE ZWAAR achterhaald bro. Dit is 1e klas anti-evolutionaire retoriek. Maar niet getreurd, hier ging het bij mij opeens ook heel hard.
Als ik vandaag nog even zin heb, zal ik eens kijken naar de punten ansich en er een reply op geven.

Verder bevestigd de thread ongeveer alles waar we voor moeten vrezen in een geloof :D
"Je moet je maar niet bezighouden met dat soort wetenschap"
****ING PATHETIC.
Er werd me verteld dat die dude een man met veel kennis is.
The big Fat Waz is an idiot.
Relevante informatie voor de Koran vinden is een plicht van een moslim: Mja, dan wordt het op veel vlakken wel erg karig oogsten he?
 
Laatst bewerkt:
Ik haal hier enkel uit dat hij impliciet een niet-aardse rechtsorde erkent.

Maargoed er zijn veel mensen die een zekere 'rechtvaardigheid' missen in de (juridische) praktijk, maar feit is dat het soms op gespannen voet staat met beginselen als 'rechtszekerheid' en 'rechtmatigheid'.
 
OFFTOPIC!!!!!!!!!!


Ontopic, nog iets minder als 2 weken :cool:
Daarna TRAINEN :D (nee doe nu geen moeite om te trainen :))
 
We zien wel uiteindelijk op de dag des oordeels wie het meeste verstand heeft in het hiernamaals

laten we het hiermee aflsluiten, we zullen het nooit ineens zijn, ik zal in ieder geval nooit van mijn geloof afstand nemen !
 
The big Fat Waz is an idiot.

Edit-**** it, builderB je zoekt het maar uit, ik discussieer niet meer met jou
Als je gaat beginnen met beledigingen over Fawaz hou die maar lekker voor jezelf, heel klote stuk weer voor niks geschreven
 
Laatst bewerkt:
laten we het hiermee aflsluiten, we zullen het nooit ineens zijn, ik zal in ieder geval nooit van mijn geloof afstand nemen !

Ik ook broeder, ik ook
Hun wanhopige pogingen zijn toch nutteloos
Vergeet niet ''Allah misleidt wie hij wil en hij Leidt op de juiste weg wie hij wil (6:39;''
 
Ik haal hier enkel uit dat hij impliciet een niet-aardse rechtsorde erkent.

Maargoed er zijn veel mensen die een zekere 'rechtvaardigheid' missen in de (juridische) praktijk, maar feit is dat het soms op gespannen voet staat met beginselen als 'rechtszekerheid' en 'rechtmatigheid'.

Maar hij houdt zich wel aan die aardse Nederlandse rechtsorde, en daar is waar het uiteindelijk om gaat.
De meerwaarde van die rechtsorde is hier dan in het geding en dat daarbij spanningen onstaan kan mischien wel zo zijn, maar dat doet geen afbreuk denk ik het uiteindelijk werkelijk houden aan die rechtsorde
 
Vergeet niet ''Allah misleidt wie hij wil en hij Leidt op de juiste weg wie hij wil (6:39;''

hahahahhahahahahaha ja handig dat negatieve terugkoppeling systeem wat ze in de islam gebruiken :roflol::roflol: ben je te slim om erin te geloven, dan wil allah je niet :haha: meer meer meer :D

Verklaar eens een simpel feit:

Mensen die bidden & geloven sterven met precies dezelfde percentages aan ziektes etc. (als ongelovigen)

Niet zeggen dat ze dan later in de hemel wel lekker stuk taart krijgen als ze geloven, maar gewoon uitleggen waarom 'god' die gebeden niet aanhoord?
 
hahahahhahahahahaha ja handig dat negatieve terugkoppeling systeem wat ze in de islam gebruiken :roflol::roflol: ben je te slim om erin te geloven, dan wil allah je niet :haha: meer meer meer :D

Verklaar eens een simpel feit:

Mensen die bidden & geloven sterven met precies dezelfde percentages aan ziektes etc. (als ongelovigen)

Niet zeggen dat ze dan later in de hemel wel lekker stuk taart krijgen als ze geloven, maar gewoon uitleggen waarom 'god' die gebeden niet aanhoord?

wat wil je zien ? dat moslims kunnen vlliegen en toveren, iedereen is hier gelijk het gaat om het hiernamaals. als je kon zien dat moslims het beter hebben dan was het geen geloof meer maar een feit! ik vraag me nu eigenlijk wel af of hoe slim je wel niet bent.
 
Edit-**** it, builderB je zoekt het maar uit, ik discussieer niet meer met jou
Als je gaat beginnen met beledigingen over Fawaz hou die maar lekker voor jezelf, heel klote stuk weer voor niks geschreven

Ja, lols, jij moet vooral beginnen over beledigingen... ? Paar posts eerder beledige je nog antionette voor achterlijkheid en stom wijf.

laten we het hiermee aflsluiten, we zullen het nooit ineens zijn, ik zal in ieder geval nooit van mijn geloof afstand nemen !

Weglopen. Waarom verwonderd dat me niet...


wat wil je zien ? dat moslims kunnen vlliegen en toveren, iedereen is hier gelijk het gaat om het hiernamaals. als je kon zien dat moslims het beter hebben dan was het geen geloof meer maar een feit! ik vraag me nu eigenlijk wel af of hoe slim je wel niet bent.

En omdat het geen feit is, wat is dan de reden dat je erin gelooft ? Als je geen tastbare bewijzen hebt, hoe de **** kan je dan in iets geloven ?
Wat een fruitcakes jullie allemaal.
 
Laatst bewerkt:
wat wil je zien ? dat moslims kunnen vlliegen en toveren, iedereen is hier gelijk het gaat om het hiernamaals. als je kon zien dat moslims het beter hebben dan was het geen geloof meer maar een feit! ik vraag me nu eigenlijk wel af of hoe slim je wel niet bent.

precies wat 'jullie' altijd doen, beetje abstract gaan lullen over het hiernamaals.... geloof je dat echt? ik zeg trouwens niet dat ik slim ben, misschien ben ik wel gelovig


edit: daarnaast hoor je vaak dat god straft etc. bijvoorbeeld homo's zouden eens een flinke ziekte krijgen...

jij zegt dus dat dit niet zo is en alle ziektes niet van god komen?
 
Ja, lols, jij moet vooral beginnen over beledigingen... ? Paar posts eerder beledige je nog antionette voor achterlijkheid en stom wijf.



Weglopen. Waarom verwonderd dat me niet...




En omdat het geen feit is, wat is dan de reden dat je erin gelooft ? Als je geen tastbare bewijzen hebt, hoe de **** kan je dan in iets geloven ?
Wat een fruitcakes jullie allemaal.
Waarvan je er zelf ook een was
 
Ik dacht gewoon niet na.
Net zoals kleine kinders ook niet nadenken als je wat zevert over kerstman of sinterklaas.
 
precies wat 'jullie' altijd doen, beetje abstract gaan lullen over het hiernamaals.... geloof je dat echt? ik zeg trouwens niet dat ik slim ben, misschien ben ik wel gelovig


edit: daarnaast hoor je vaak dat god straft etc. bijvoorbeeld homo's zouden eens een flinke ziekte krijgen...

jij zegt dus dat dit niet zo is en alle ziektes niet van god komen?

of ik het echt geloof ? als moslim wel lijkt mij

daarnaast hoor je vaak dat god straft wanneer heeft hij dat jouw verteld ?

jij zegt dus dat dit niet zo is en alle ziektes niet van god komen?
dat heb ik helemaal niet verteld misschien sterven goede moslims pijnloos wie weet ? en je word niet zomaar ziek (volgens mij ), allah (swt) is machtig!
 
Ik dacht gewoon niet na.
Net zoals kleine kinders ook niet nadenken als je wat zevert over kerstman of sinterklaas.

wat voor tastbaar bewijs heb jij dan jij gelooft zeker dat je voorouder een vis was die het land op kroop en ineens een aap werd en toen kwamen er miljarden dezelfde mensen te voor schijn ?
de evolutie theorie is nog lang niet voltooid enkele zeer belangrijke vragen worden overgeslagen, het moet toch te verklaren zijn en zeker in deze tijd waarin we nu leven.
 
wat voor tastbaar bewijs heb jij dan jij gelooft zeker dat je voorouder een vis was die het land op kroop en ineens een aap werd en toen kwamen er miljarden dezelfde mensen te voor schijn ?

Evolutie is wel iets meer geleidelijk gegaan natuurlijk en er zijn meer dan genoeg overgangsvormen aangetroffen. Het zij fossiel en soms zelfs nog in de huidige wereld.

Voor het bestaan van een god is totaal geen bewijs.
 
Back
Naar boven