AndroidHealthClinic

Rare smaak in mond bij tren

Nog niet meegemaakt, ook geen tren hoestjes. Ik denk dat ik gewoon erg goed ben in injecteren. :)

Ik had toen ik test E en deca deed wel altijd een soort medicijnen smaakje in mn mond.

Wat houd die tren hoest precies in. begin over 2 weken ook aan tren ace voor de eerste keer

dat je denkt dat je ter plekken een longembolie hebt.......en dood neervalt.Een hoestbui die zo intens is dat je denkt dat je kapot gaat door een beroerte

Komt dit bij tren ace heviger voor dan bij tren e?
Ik begin namelijk binnekort met een kuurtje tren e en heb geen zin om me 10 weken lang op te sluiten :D

ik heb persoonlijk geen of veel minder last als ik er test doormeng oid

nee hoor e ook

Heb regelmatig dat ik met welk middel dan ook een olieachtige smaak in mijn mond heb. Niks mis mee.

Over Tren hoest... ik heb het ook keer met Tren E gehad. Eerste keer is echt eng.. maar als je weet wat het is valt het wel mee. Lekker kalm ademhalen en wat water drinken en je bent naar paar seconde weer de oude. Eerste keer kreeg ik wel tunnelvisie en dacht dat ik doodging haha. De goede oude tijd :d

en die rare smaak? is die even heftig met de e, en kan die eventueel onderdrukt worden?

en die rare smaak? is die even heftig met de e, en kan die eventueel onderdrukt worden?

Niet nodig.. want ik proef het maar minuut of 2 ofzo. Ik heb het over iets proeven.. niet over een geur uit mijn mond. Heb zelf gelukkig nog nooit stinkmuil gekregen van kuren. Wist trouwens niet eens dat dat kon moet ik bekennen.

Heb regelmatig dat ik met welk middel dan ook een olieachtige smaak in mijn mond heb. Niks mis mee.

Over Tren hoest... ik heb het ook keer met Tren E gehad. Eerste keer is echt eng.. maar als je weet wat het is valt het wel mee. Lekker kalm ademhalen en wat water drinken en je bent naar paar seconde weer de oude. Eerste keer kreeg ik wel tunnelvisie en dacht dat ik doodging haha. De goede oude tijd :d

blijf het toch eng vinden als ik een heftige heb, als ik n slok water neem zweet ik het er direct uit.
meestal zet ik na het douchen maar met trenhoest kan ik meteen me shirt uitwringen....

blijf het toch eng vinden als ik een heftige heb, als ik n slok water neem zweet ik het er direct uit.
meestal zet ik na het douchen maar met trenhoest kan ik meteen me shirt uitwringen....

Ja klopt.. voel meteen heel mijn rug nat worden. Lijkt me egn als je nog aan injecteren bent en je begint dan met hoesten.. pff dan doe je wat microtrauma aan met die naald. Daarom trek ik mijn spuit altijd zo vol dat ik de tren als laatste erin duw.

begin over 2 weken met tren ace. hopen dat niet te veel zal hebben....

ligt beetje aan het millieu in je mond.Gebruik puffers,daarvan ontstaat schimmel in mijn keel.Mijn vrouw zegt dan ook dat ik uit mijn mond ruik,listerine is je vriend

Vrouwen die de pil slikken klagen ook vaak over slechte adem. Of dit door de hormonen komt zou ik niet precies weten.

Zou best eens kunnen. Vrouwen die bevallen zijn van een kindje, kunnen nog een paar maanden echt goed stinken (zweet, adem..). Komt idd door hormonen..

Bij welke dosis hebben jullie eigenlijk last van al deze sides? Ik zit nu een weekje of 2 op 75mg EOD en heb helemaal geen last van hoesten / stinken / dood vogeltje in m'n bek / bruine pis etc. Behalve dat ik flink groei :D en ontzettend k*t slaap heb ik eigenlijk nergens last van...

Bij welke dosis hebben jullie eigenlijk last van al deze sides? Ik zit nu een weekje of 2 op 75mg EOD en heb helemaal geen last van hoesten / stinken / dood vogeltje in m'n bek / bruine pis etc. Behalve dat ik flink groei :D en ontzettend k*t slaap heb ik eigenlijk nergens last van...

Ik zat op 150mg EOD en had alleen last van zweten snachts, pis was qua kleur beetje oranje en had wat last van agressie.

Ik ga binnenkort eens 200mg EOD doen :)

Terug
Naar boven