Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt dit bij tren ace heviger voor dan bij tren e?
Ik begin namelijk binnekort met een kuurtje tren e en heb geen zin om me 10 weken lang op te sluiten![]()
en die rare smaak? is die even heftig met de e, en kan die eventueel onderdrukt worden?
en die rare smaak? is die even heftig met de e, en kan die eventueel onderdrukt worden?
Heb regelmatig dat ik met welk middel dan ook een olieachtige smaak in mijn mond heb. Niks mis mee.
Over Tren hoest... ik heb het ook keer met Tren E gehad. Eerste keer is echt eng.. maar als je weet wat het is valt het wel mee. Lekker kalm ademhalen en wat water drinken en je bent naar paar seconde weer de oude. Eerste keer kreeg ik wel tunnelvisie en dacht dat ik doodging haha. De goede oude tijd :d
blijf het toch eng vinden als ik een heftige heb, als ik n slok water neem zweet ik het er direct uit.
meestal zet ik na het douchen maar met trenhoest kan ik meteen me shirt uitwringen....
Vrouwen die de pil slikken klagen ook vaak over slechte adem. Of dit door de hormonen komt zou ik niet precies weten.
Bij welke dosis hebben jullie eigenlijk last van al deze sides? Ik zit nu een weekje of 2 op 75mg EOD en heb helemaal geen last van hoesten / stinken / dood vogeltje in m'n bek / bruine pis etc. Behalve dat ik flink groeien ontzettend k*t slaap heb ik eigenlijk nergens last van...