AndroidHealthClinic

rare verharding

Sergeant

Advanced Bodybuilder
Waardering
60
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
14%
Hallo

Vorige week in mijn rechterbil mijn 5de injectie gezet met 2ml test e. Dit alles volgens de richtlijnen etc met een 0,8x40 naald. Heb er ook bijna geen last van gehad.
Maar nu komt het.

Ik heb een kleine verharding die boven de spot ligt meer richting onderug en hij loopt richting mijn heup. Ik heb er sinds 2dg ook geen last meer van, het is alleen wat harder
Wat kan dit zijn, ik denk zelf dat ik mss schuin heb geprikt, omdat ik nog nooit een bobbel oid krijg. Het liefst zou ik weer rechts prikken vanavond en de injectieplek ligt net onder die pijnloze verharding.

Wat zou dit kunnen zijn? ingekapseld depot?
En als je aas niet helemaal in de spier zit maar bv stukje subcutaan, dan word het toch langzamer opgenomen, heeft dit dan ook negatieve invloed op je kuur ivm bloedwaardes

Laatst bewerkt:
Hallo

Vorige week in mijn rechterbil mijn 5de injectie gezet met 2ml test e. Dit alles volgens de richtlijnen etc met een 0,8x40 naald. Heb er ook bijna geen last van gehad.
Maar nu komt het.

Ik heb een kleine verharding die boven de spot ligt meer richting onderug en hij loopt richting mijn heup. Ik heb er sinds 2dg ook geen last meer van, het is alleen wat harder
Wat kan dit zijn, ik denk zelf dat ik mss schuin heb geprikt, omdat ik nog nooit een bobbel oid krijg. Het liefst zou ik weer rechts prikken vanavond en de injectieplek ligt net onder die pijnloze verharding.

Wat zou dit kunnen zijn? ingekapseld depot?
En als je aas niet helemaal in de spier zit maar bv stukje subcutaan, dan word het toch langzamer opgenomen, heeft dit dan ook negatieve invloed op je kuur ivm bloedwaardes

Ik kan je geen verklaring geven wat het net is in medische termen maar ik heb het ook zat genoeg gehad in het verleden. Mijn ervaring leert me dat injecteren in een bil die nog gespannen/hard is van vorige prik meestal nog meer ellende geeft. Ik zou dus voor andere bil opteren en, ongeacht voor welke bil je kiest, ibuprofen voor, na en om de 4 uur nemen tot de dag na inject, dit hielp bij mij meestal erg goed.

Ik heb dit ook gehad! In allebij de billen(prik eod) had echt een negerinne kont.
Wat bij mij werkte was idd ibuprofen. De verharding trekt weg na 3-5 dagen.
Ben zelf overgestapt van lab. Nu verwarm ik de olie voordat ik prik, neem +- 1 uur voordat ik prik een ibuprofen en ben iets lager in me bil gaan prikken.
Heb nu nergens last meer van!
Probeer niet in die verharding te prikken! Dit doet pijn. Heb dit ook geprobeert. Je komt er ook bijna niet doorheen. Heb t die avond 5x geprobeerd en kwam er niet in. Toen overgestapt naar andere bil.

Dus andere bil of been proberen en iets lager in je bil proberen.

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat ik voor safe overga op andere bil

Slim, dit bespaard je een nare ervaring.
Ik moest erna echt moet verzamelen om weer te gaan prikken.
Al ibu genomen?

Heb dit ook ook zn harde bal maar pijnloos denk zelf dat het een blauwe plek is ik trok er bloed uit

Terug
Naar boven