XXL Nutrition

RAW IRON 3 halen, 2 betalen weekend!

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Waardering
194
Actie is verlopen.
Schrijf je in voor de[Link niet meer beschikbaar] om er de volgende keer zeker op tijd bij te zijn!

Goedemorgen DBB'ers,

We gaan het weekend leuk beginnen!:)

Als je dit weekend (t/m 26-09-10) 2 RAW IRON producten bestelt, krijg je er een derde product gratis bij.
Dus stel je bestelt 2 potten RAW IRON Professional Whey 2kg, dan krijg je er een derde pot van 2kg gratis bij!

Wil je een ander RAW IRON product er gratis bij, dan vermeldt dat even in het tekstvakje tijdens je bestelling.
Dus stel je bestelt 2 potten RI Whey en wil er gratis een pot RI Creatine bij, dan kan dat. Het gratis product kan echter niet duurder zijn dan het gekochte product. Dus niet 2 proefpotjes van €4,95 bestellen en dan denken dat je een zak van 5kg Whey er gratis bijkrijgt!:p

De actie geldt alleen voor RAW IRON producten en geldt niet voor de RAW IRON stacks. De actie loopt t/m zondag 26 september.

Niet vergeten te vermelden dat je van DBB afkomt.

Alvast een fijn weekend allemaal!:)

Sportieve groeten,
Bas

Je bestelt dus 2 producten en krijgt de derde er gratis bij. Welk product dat is en welke smaak je wilt, kun je allemaal aangeven tijdens de bestelprocedure in het vakje bestemd voor opmerkingen

Very nice :D
aahhh Geen Coco voor isolaat |:(

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
De Isolaat is op dit moment in vanille en aardbei verkrijgbaar. Ook erg lekker!;)

Hmm dit lijkt me wel interessant.

whey isolaat 4kg voor 75euro. Dus maal 3 is 12kg voor 150 euro. Maar 12kg is veel :p. Hoe lang gaat een pot ongeopend mee? Eens zien of ik een paar vrienden kan optrommelen :p.

Groeten Bart

Hmm dit lijkt me wel interessant.

whey isolaat 4kg voor 75euro. Dus maal 3 is 12kg voor 150 euro. Maar 12kg is veel :p. Hoe lang gaat een pot ongeopend mee? Eens zien of ik een paar vrienden kan optrommelen :p.

Groeten Bart

He Bart,

Inderdaad 12kg kost je dan €150. Lekker veel voor behoorlijk weinig!:D
Potten zijn houdbaar tot eind 2011.

Sportieve groeten,

Bas

Hmmm als je had ging ik nu gelijk bestellen, ik twijfel nu :P straks zit ik mte 12kg whey wat ik niet lekker vind

jjeeeeeeeeeeeeeeeeeej zo even bestellen top actie kerel

Jullie doen toch altijd deze acties wanneer ik al genoeg whey heb he! :D

Jullie doen toch altijd deze acties wanneer ik al genoeg whey heb he! :D

Sorry!:D

Misschien zit er nog wat anders bij behalve de Whey?
De HULK FORCE wordt erg hoog gewaardeerd vanwege zijn no-nonsense samenstelling. Misschien interessant om met een paar vrienden te bestellen?;)
Kost nu nog geen €25 per pot tijdens de actie en dat voor een zeer hoogwaardige pre-en post workout supplement.:)

Even om misverstanden te voorkomen:

Je bestelt dus 2 producten en krijgt de derde er gratis bij. Welk product dat is en welke smaak je wilt, kun je allemaal aangeven tijdens de bestelprocedure in het vakje bestemd voor opmerkingen.;)

Ga toch voor de isolaat denk ik dan, mag ik terug sturen als smaak me niet bevalt? xD

Ga toch voor de isolaat denk ik dan, mag ik terug sturen als smaak me niet bevalt? xD

Ongeopende potten mag je altijd omruilen, maar de bijkomende verzendkosten van de zware potten zijn zijn dusdanig dat het voor je interessanter is om de potten gewoon met korting door te verkopen.;)

Om even nog meer mailtjes te voorkomen;):

De actie is tot 24.00uur morgen (zondag).

Nog genoeg tijd om te denken dus haha
Nog ff vraag,

stel ik bestel 1x 2kg iso laat en en 1x 4kg dan krijg ik 1x 4kg gratis bij toch

Laatst bewerkt:
Nog genoeg tijd om te denken dus haha
Nog ff vraag,

stel ik bestel 1x 2kg iso laat en en 1x 4kg dan krijg ik 1x 4kg gratis bij toch

Je moet 2 dezelfde producten bestellen. 2x 2 kilo Whey bijv. dan krijg je 2kg er gratis bij. 2x4kg, dan krijg je 4kg.
1x2kg en 1x4kg, dan krijg je 2kg gratis. 6kg bestellen en dan 4kg gratis erbij krijgen gaat zelfs ons iets te ver!:D

Succes met je keuze.;)

ghaha jammer, ik bestel morgen wel even denk ik

Sorry!:D

Misschien zit er nog wat anders bij behalve de Whey?
De HULK FORCE wordt erg hoog gewaardeerd vanwege zijn no-nonsense samenstelling. Misschien interessant om met een paar vrienden te bestellen?;)
Kost nu nog geen €25 per pot tijdens de actie en dat voor een zeer hoogwaardige pre-en post workout supplement.:)

Mwah, nee, ben niet zo van de supps :) heb er ook het geld niet voor.
Ik zou enkel nog overwegen om een workout booster te kopen, maar spijtig genoeg heb ik er nog geen enkele goede gevonden, hoewel ik al veel samples
heb geprobeerd.

Komt dit even mooi uit, ik zit door me voorraad whey heen, de isolate van raw iron is me goed bevallen vorige keer, dus helemaal mooi als ik nu dubbel zoveel krijg.

:thumb:

edit: besteld :)

Laatst bewerkt:
oke besteld

Terug
Naar boven