AndroidHealthClinic

RAW IRON Professional Whey lab analyse

• Topic Starter Topic Starter
Zoals beloofd zou ik hier nog het volledige aminozuur profiel labtest posten van alle 18 aminozuren (i.p.v.15) voor de RAW IRON Professional Whey.:)

Bij de smaken vanille en banaan zit deze week trouwens 10% meer inhoud. Dus 2,27kg voor de prijs van 2kg.:D

Alle 18aminoanalyse RI Whey-page-001.jpg

:thumbs: mooi die openheid en eerlijkheid! Siert jullie

mooi die resultaten ! Zojuist maar ff een potje raw iron besteld dan maar :zuip:Blijven jullie de potten houden van 2.27 kg vanaf nu altijd leveren? Of is dit maar een tijdelijk iets?

mooi die resultaten ! Zojuist maar ff een potje raw iron besteld dan maar :zuip:Blijven jullie de potten houden van 2.27 kg vanaf nu altijd leveren? Of is dit maar een tijdelijk iets?

Bedankt kerel! De potten vanille en banaan van 2,27kg voor de prijs van een 2kg pot is een tijdelijke actie.;)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

:thumbs: mooi die openheid en eerlijkheid! Siert jullie

Wij vinden dit niet meer dan normaal Sayer!;)

Bedankt kerel! De potten vanille en banaan van 2,27kg voor de prijs van een 2kg pot is een tijdelijke actie.;)

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Wij vinden dit niet meer dan normaal Sayer!;)

Jullie maken er nu echt wel iets sensationeels van!

Eigenlijk ook al labtests van de Sports Whey binnen, of nog niet? Ik vermoed persoonlijk dat die ook wel goed zit, maar je weet het natuurlijk nooit tegenwoordig ;)

Zoals beloofd zou ik hier nog het volledige aminozuur profiel labtest posten van alle 18 aminozuren (i.p.v.15) voor de RAW IRON Professional Whey.:)

Bij de smaken vanille en banaan zit deze week trouwens 10% meer inhoud. Dus 2,27kg voor de prijs van 2kg.:D

Tryptofaan is niet gemeten en hydroxyproline wel?

Maakt niet zoveel uit, maar hydroxyproline zit niet in whey. Tryptofaan wel, maar zou onnodige extra kosten geven?

Jullie maken er nu echt wel iets sensationeels van!

Eigenlijk ook al labtests van de Sports Whey binnen, of nog niet? Ik vermoed persoonlijk dat die ook wel goed zit, maar je weet het natuurlijk nooit tegenwoordig ;)

Nope, Sports Whey komt nog aan de beurt maar komt uit dezelfde fabriek en is van hetzelfde merk ruwe grondstof als de Professional Whey. Het enige verschil is dat bij de Prof. Whey er extra Isolaat doorheen gemengd is voor een hoger eiwit gehalte. De Sports Whey is een pure concentraat. Zodra er meer cijfertjes binnenkomen, worden ze hier uiteraard als eerste vermeld!:)

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Maakt niet zoveel uit, maar hydroxyproline zit niet in whey. Tryptofaan wel, maar zou onnodige extra kosten geven?

Geen idee om heel eerlijk te zijn. Ik ga dit navragen aan het lab en kom hier op terug.;)

Nope, Sports Whey komt nog aan de beurt maar komt uit dezelfde fabriek en is van hetzelfde merk ruwe grondstof als de Professional Whey. Het enige verschil is dat bij de Prof. Whey er extra Isolaat doorheen gemengd is voor een hoger eiwit gehalte. De Sports Whey is een pure concentraat. Zodra er meer cijfertjes binnenkomen, worden ze hier uiteraard als eerste vermeld!:)

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Geen idee om heel eerlijk te zijn. Ik ga dit navragen aan het lab en kom hier op terug.;)

Ok ;)

Ik zou nog terug komen op het Tryptofaan verhaal Cools.
Vandaag van het lab de volgende uitleg gekregen:

Bepaling van 15 aminozuren.
Voor toepassingen in diervoeder wordt veelal volstaan met de analyse van 15
aminozuren.

Bepaling van 18 aminozuren.
Deze methode is een aanvulling op de analyse van 15 aminozuren. Het
monster wordt hierbij zowel met als zonder oxidatie geanalyseerd.

Bepaling van tryptofaan.
Voor de analyse van zowel gebonden als vrij tryptofaan wordt een separate
methode toegepast. Dit is nodig omdat het tryptofaan bij de voorbehandeling
van de analyse van 15 of 18 aminozuren wordt afgebroken

Dat is dus duidelijk voor de volgende metingen!:)

Netjes, gelukkig zijn er nog wel eerlijke en goede bedrijven!

Vandaag mijn pot gekregen. Echt een verademing dat ik weer weet wat ik binnen krijg als ik een shake drink.

Minpuntje was dat mijn tower boxes die ik gekozen heb als geschenk er niet bij zat maar goed. Zolang de whey goed is.

Vandaag mijn pot gekregen. Echt een verademing dat ik weer weet wat ik binnen krijg als ik een shake drink.

Minpuntje was dat mijn tower boxes die ik gekozen heb als geschenk er niet bij zat maar goed. Zolang de whey goed is.

Ik hoop dat je wel bij de juiste winkel en de juiste eiwit hebt besteld want wij hebben geen tower boxes!:eek:

Oeps ja je hebt gelijk. Dat was mijn geannuleerde bestelling bij bodylab ik heb toch alles toegekregen. Sorry.

Aanrader deze whey. Veel minder zoet dan die body en fit suikerbom. Maar toch lekker.

Oeps ja je hebt gelijk. Dat was mijn geannuleerde bestelling bij bodylab ik heb toch alles toegekregen. Sorry.

Aanrader deze whey. Veel minder zoet dan die body en fit suikerbom. Maar toch lekker.

Haha, ok kerel, ik was al even bang dat het mis was gegaan!:thumb:

Ik zou nog terug komen op het Tryptofaan verhaal Cools.
Vandaag van het lab de volgende uitleg gekregen:

Bepaling van 15 aminozuren.
Voor toepassingen in diervoeder wordt veelal volstaan met de analyse van 15
aminozuren.

Bepaling van 18 aminozuren.
Deze methode is een aanvulling op de analyse van 15 aminozuren. Het
monster wordt hierbij zowel met als zonder oxidatie geanalyseerd.

Bepaling van tryptofaan.
Voor de analyse van zowel gebonden als vrij tryptofaan wordt een separate
methode toegepast. Dit is nodig omdat het tryptofaan bij de voorbehandeling
van de analyse van 15 of 18 aminozuren wordt afgebroken

Dat is dus duidelijk voor de volgende metingen!:)

Ok, thanx ;) Klopt inderdaad.

Terug
Naar boven