Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

Leuk intiatief gijs ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat niet meer lang duren of Marcel Mosterd gaat je bellen om onderdelen te lenen :D

Haha Jarno heeft nog altijd meer spul.

Zal mooi zijn om het voorschoten trio weer een aantal keer samen te hebben!

Zeker, ik kijk het filmpje van die stones nog regelmatig.

voorschoten.... :bow2:

beresteyn... ik zit gelijk weg te dromen hier... goeie tijden waren dat...

dat pand ademde gewoon 1 en al hardcore... denk dat iedereen die daar ooit geweest is der hele mooie herinneringen aan heeft

maar goed, zal der verder niks over zeggen, deze thread gaat over Raw Powah Baarn!!!

Ja dat was mooi. Die zwervers daar met een blik bier op een tuinstoel terwijl Victor en ik een ankerketting aan het verslepen waren van 300kg, nice stuff:D

Good stuff, zal ook zo nu en dan langsdroppen!

Mooi. Ik verwacht een instap van 100 kg op het log nu je je eigen boom hebt.

2 uur en 20 min met de trein.
Miss kon ik ook wel een keer kijken

Miss wel.

Ik ook oermens. Ik ben echt benieuwd wat voor maffe sprongen in gewicht je nu weer gaat maken.

Die 63kg boom beviel me goed, beter dan dat dunne boompje bij ons. Die wil ik nog wel eens bij jou proberen.

You're welcome

6 februari, ik denk dat ik ook maar weer moet langskomen!

Als ik mag natuurlijk :o

Ik denk het ook.

Ja ik dacht laat ik ook maar eens sterkste man trainingen gaan organiseren:rolleyes:

Als ik men rijbewijs heb dan zal ik wel langskomen een keer, met de scooter valt het niet bepaald te doen :rolleyes:

Ja dat was mooi. Die zwervers daar met een blik bier op een tuinstoel terwijl Victor en ik een ankerketting aan het verslepen waren van 300kg, nice stuff:D

Baal der wel echt van dat fakking zwervers me ankerketting aan het oud ijzer hebben meegegeven, grrrrr:army:

Baal der wel echt van dat fakking zwervers me ankerketting aan het oud ijzer hebben meegegeven, grrrrr:army:

Niet alleen die ankerketting! Ook onze powerstairsblokken van 175, 225 en 260 kg zijn door die f.....g beheerder :shoot: aan het oudijzer verkocht.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Seizoen 2010 gaat weer van start bij RDP. [.....]

Moet dat geen RPB zijn Gijs. Anders krijgen we weer gezeik over het gebruik van namen. :D:D:D:D:D

Niet alleen die ankerketting! Ook onze powerstairsblokken van 175, 225 en 260 kg zijn door die f.....g beheerder :shoot: aan het oudijzer verkocht.

---------- Toegevoegd om 14:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Moet dat geen RPB zijn Gijs. Anders krijgen we weer gezeik over het gebruik van namen. :D:D:D:D:D

WTF van die anker en powerstairsblokken! Debiel man! Trouwens ik zoek nog powerstairsblokken van 175 en 225 Jan. Weet jij wat?

En haha over de letters:D

Hey Gijs, is het vanf het station met het ov redelijk te doen. Of kan het vanaf het station ook lopend?

Ik wil eigenlijk 6 februari wel komen, komt me super uit dat jij op zaterdag traint! In dordrecht is het zondag en dan kan ik bijna nooit.

WTF van die anker en powerstairsblokken! Debiel man! Trouwens ik zoek nog powerstairsblokken van 175 en 225 Jan. Weet jij wat?

En haha over de letters:D
Hehe, het zal toch niet he..

Ga je nou werkelijk een trappetje naar het dak van je garage bouwen?

Hey Gijs, is het vanf het station met het ov redelijk te doen. Of kan het vanaf het station ook lopend?

Ik wil eigenlijk 6 februari wel komen, komt me super uit dat jij op zaterdag traint! In dordrecht is het zondag en dan kan ik bijna nooit.

maatje, als je wacht tot 20 feb kunnen we wellicht carpoolen... hihi :D

hey man, dan gaan we de 20e ook:) Wil echt knallen!!!

Wil gewoon een hoop ervaring opdoen, denk dat bij Gijs wel goed komt!

Hehe, het zal toch niet he..

Ga je nou werkelijk een trappetje naar het dak van je garage bouwen?

ja

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Kan gewoon lopend = 10 minuten. Mijn record is 6.

---------- Toegevoegd om 18:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:30 ----------

Het all time slow ass record is by the way 30min van Jesaja maar die loopt gangsterstyle.

Bij het oud ijzer? Die van ons zullen ondertussen wel versmolten zijn!

Nee, geen idee. Die dingen zijn er echt weinig. Zul je zelf moeten maken.

Beresteyn was gaaf idd. aardig van je dit Gijs, ik kom ook langs binnekort met een groepie dan!

vorig jaar ook al heel jaar gedaan hoor jongens;) Mss is het sommigen niet opgevallen dat mijn topic er stond??

Maar oke Dave

Zo te lezen gaat het een aardig druk jaartje worden bij RPB. Heb je de buren alvast gewaarschuwd voor nog meer schreeuw en bonk geweld op straat? :D

Waaaaaaaarom is het altijd zo veeeeeeeeeeeeeeeeer , grrr .

Waar the **** woon je dan? Zo gek ver kan het toch allemaal niet zijn?

Je hebt Jules in Limburg. Ik in midden NL. Wout Zijlstra in Friesland. DJ's bij R'dam. Simon in Almere en verder nog een aantal plekken. Dus je zou altijd zo binnen 100km ergens vanaf moeten zitten lijkt me? Ja je moet er wel wat voor over hebben ja.

Terug
Naar boven