Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
was een mooie training vandaag weer G!

ja klinkt wel mooi, ik wou alleen dat ik niet zo f:mad:cking zwak was.
:o Kan Liona die gewichten zelf eigenlijk tillen?

haha ik weet het niet of ze dat kan. En jij bent zeer sterk mag ik wel zeggen. Ik ken niet veel vrouwen die zulke dingen flikken zoals jij met bv een 150 chain yoke. Je hebt ook een beste training neergezet vind ik. Goede axle ook!
We zullen binnenkort eens zorgen dat er wat dames samen kunnen trainen. Nadia, jij en Hieke zouden mooi kunnen trainen samen denk ik. Zal ook de nodige motivatie geven!

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:41 ----------

Gijs volgende week zaterdag ook?

Zeker! Volgende week heb ik ook de vrijdag en maandag vrij. Dat wordt een superweekend...... Ga je ook komen?

wedstrijd klinkt top! doe graag mee :)

bedankt weer Gijs.
en dat klinkt wel heel tof zo'n wedstrijd.

word natuurlijk nog wel hard trainen, maar daar gaat het ook om natuurlijk.

Gijs is het goed als ik volgende week ook kom. (moet nog wel ff wat geld bijverdienen dan ergens maar komt goed)

10e moet ik namelijk naar verjaardag van mijn oma, en de 18e is NCC.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik idd zaterdag is even langs ga komen ;)

Tuurlijk beesten!

Oke headz up, er komt een eerste echte wedstrijd aan georganiseerd door RawPowerBaarn in samenwerking met Liona Bergman in Augustus lekker bij het strand!!
Het gaat voor velen een mooie wedstrijd zijn denk ik die het hele lichaam zal taxen.
True log 80 op reps / yoke 250 25m / Farmer hold 100 / stone 105 over yoke 130cm reps / medley (met de vermaledijde zwerfkei natuurlijk:p)

Laten we er een dag met vrienden van maken, soort van uitgebreide training met een pilsje aan het strand achteraf!

Details komen!!

Leuk, is dat dan bij Muscle Beach of zo?

Zit te twijfelen of ik nou vrijdagavond bij RDP ga of zaterdag bij RPB. :p

keuzes keuzes.........

Denk dat het waarschijnlijk zaterdag bij RPB wordt. :p

Ja. En trouwens als Hieke deze zaterdag mee komt trainen kom jij dan ook? En miss DL?

Dus aanstaande zaterdag komen er zoals het er weer uitziet alweer

Ik natuurlijk:p
Frenkpie
Mistery
Mikeo

Leuk dat je het vraagt maarrr ik vrees dat deze zaterdag 'm niet gaat worden. :(

Hieke is ook nog niet zeker maar het zou wel weer een leuke sfeer en uitdaging geven voor jullie om als vrouwen samen te kunnen trainen toch?

Zou zeker leuk zijn maar dit weekend heb ik hoogstwaarschijnlijk geen tijd. De komende weekends wel weer.

Kom op volks. Zou wel leuk zijn als er veel komen :)

voorlopig even geen tijd vrees ik

Laatst bewerkt:
haha oke dan.

Gijs wat wou je zaterdag gaan doen dan hou ik daar rekening mee deze week ?

Terug
Naar boven