XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

Iemand nog een ideeetje hoe ik met korting kan treinreizen. Ik ben nu anders 29,50 kwijt xD. Die stommekaarten actie van de kruidvat was weer is afgelopen

Heb je geen 10-beurten kaart voor jongeren ofzo? Hier in België heb je zoiets voor 50 euro en dat is voor iedereen tot 25 jaar.

haha ja dat gaat meestal wel 5 x goed en dan koop je gewoon een jaarkaart ;)

1 tip als je zwart rijd. ga gewoon tussen de mensen in zitten. echt...niets zegt "i'm guilty" door op de plee te gaan zitten en andere domme dingen te doen. Doe gewoon wat je normaal altijd doet dan val je minder op en lopen ze vaak gewoon langs je.

5%? Die enkele keer dat ik gepakt ben mocht ik alsnog er de volgende halte uit en daar een kaartje kopen zolang je een goede smoes hebt en beetje kan lullen. De enkele keer dat ik echt de volle mep moest betalen? Ach die neem je dan op de koop toe. Terug gerekend ben je nog steeds vele malen goedkoper uit.

Laatst bewerkt:
Zwartrijden en een conducteurspak aantrekken, en al je nieuwe collega's hartelijk begroeten!

1 tip als je zwart rijd. ga gewoon tussen de mensen in zitten. echt...niets zegt "i'm guilty" door op de plee te gaan zitten en andere domme dingen te doen. Doe gewoon wat je normaal altijd doet dan val je minder op en lopen ze vaak gewoon langs je.

Ik had 1x dat een conducteur een gesprek aanging met een passagier, kon gewoon rustig de volgende halte eruit. (ik had wel gewoon een kaartje gekocht, daar niet van)
Toen hij klaar was ging hij gewoon weglopen en gewoon zingen in plaats van iedereen te controleren. :roflol:

ben par keer geen 1 conducteur tegen gekomen.
maar ze vragen het laatste tijd steeds in de stoptrein van utrecht naar Baarn.

omdat daar zoveel haltes zijn.

ik moet ook 27 eur ongeveer betalen steeds, gelukkig heb ik van me moeder geld kunnen lenen :D ik krijg maandag pas betaald, en kon vandaag niet meer werken bij me pa omdat ik langs de anwb moest om alvast wat af te spreken voor rijlessen straks (over nog een lange tijd haha :P)

Laatst bewerkt:
Ik heb een weekabbonement en kan in het weekend gratis reizen. :roflol:

Tjah nou even kijken hoe we dat roggelen zwart rijden en tevens 3keer moeten overstappen en dus 1uur en 47min erover doen en omdat er aan ut spoorgewerkt word ook nog een stukje met een bus xD word um niet jongens.

Van te voren moet je bij sigarenboeren en dat soort zaken even checken of ze van die lentetoer dingen verkopen. Kan je een dag onbeperkt reizen voor 18 euro of zo, volgens mij zijn die acties het hele jaar door, kan je op de ns site vinden.

Scheelt toch wel ipv elke keer 30 euro voor een kaartje, wat echt nergens op slaat.
Btw: op de NS site kan je volgens mij ook verkoopadressen vinden.

Van te voren moet je bij sigarenboeren en dat soort zaken even checken of ze van die lentetoer dingen verkopen. Kan je een dag onbeperkt reizen voor 18 euro of zo, volgens mij zijn die acties het hele jaar door, kan je op de ns site vinden.

Scheelt toch wel ipv elke keer 30 euro voor een kaartje, wat echt nergens op slaat.
Btw: op de NS site kan je volgens mij ook verkoopadressen vinden.

Ik zag hem nu voor 2 personen voor 45euro

Oke, ik ben er zaterdag bij!

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ik ben er zaterdag bij!

Ah mooi man. Nu nog bidden dat het weer meevalt.

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Update aankomende zaterdag

-G-men
-Chopperbob
-Mikeo
-Mistery
-Minotaures
-De Graaf
-Spencer
-Hieke

Frenkpie wrs niet door familieverplichtingen.

We gaan voor mooi weer, als het gewoon een uurtje of wat droog is dan is het prima :)

• Topic Starter Topic Starter
haha een uurtje? Heb je ons volume wel eens bekeken??

een uurtje of wat gijs :). Ik zal me geheel aan jullie volume aanpassen :rolleyes:

Terug
Naar boven