AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zou ook wel willen komen als het mag? Ik stuur je nog wel even een PM

hathathathathat(hardhardhardhard)

26ste weeknie zeker,,maar zowieso heel gauw daarna..als het mag?

jezus christus ,wa heb je veel trouwens...ik zou nie eens weten waar ik moet beginnen...

Laatst bewerkt:
volgende week zaterdag kan ik helaas niet.....

Ik ga dit jaar wel vaak proberen te komen....:o

rawpowerbaarn mmmmm i love it :Dhahaha heb der zin in :d

• Topic Starter Topic Starter
volgende week nog niet,maar dan ben ik zeker weer van de partij

Oke man!

Over die yoke: hoe lang moet je minimaal zijn om 'm te kunnen pakken? Niet dat ik op plateauzolen moet komen (:roflol:)
Ben er niet bij de 26e, maar kom wel een keer dit jaar!

Hij is verstelbaar dus dat lukt wel.

Volgend week niet, omdat de 26ste de nk gewichtheffen plaatsneemt@ simson en ik zal helpen, maar de week daarop zeker! moet mn stones en hussafeld stone trainen! ARGH!

nice, in elk geval abbootje! 26e moet ik een maat helpen verhuizen (van 3 hoog :fuu:) maar kom zeker een aantal keer langs dit jaar

Simson invasion of RPB @ 5 maart?!

Over die yoke: hoe lang moet je minimaal zijn om 'm te kunnen pakken? Niet dat ik op plateauzolen moet komen (:roflol:)
Ben er niet bij de 26e, maar kom wel een keer dit jaar!

:roflol:
Ik moest de vorige keer een week bijkomen nadat ik Yoke had gelopen :) Kan niet wachten om de torture weer te laten beginnen, is weer eens wat anders dan een healthcenter.

Ach je verzamelt eens wat he:D En Mo jij bent altijd welkom, alleen mag je mij niet slaan met een riem

wel eens wat?!..je kan gewoon strongman-fabriek beginnen met al die objecten en apparaten!..en zowieso ga ik niemand met riem slaan..ik neem wel een koevoet mee..aangezien iedereen meer spiermassa op de rug heeft nu ,doet een riem nie zoveel heheh.

ik zie nu al een hele brutale OH medley plaatsvinden (A)....

Zullen we het nu omdraaien mo :roflol:

Ik kom ook es kijken de 26ste, als t mag?
:trollface:

Doe je niet met het NK mee strngr?

wel eens wat?!..je kan gewoon strongman-fabriek beginnen met al die objecten en apparaten!..en zowieso ga ik niemand met riem slaan..ik neem wel een koevoet mee..aangezien iedereen meer spiermassa op de rug heeft nu ,doet een riem nie zoveel heheh.

ik zie nu al een hele brutale OH medley plaatsvinden (A)....

Mo, houd je er rekening mee dat je een Marokaan bent en dit een openbaar forum is? Zeggen om met een koevoet naar baarn te komen op 26 Feb. is niet slim !

:trollface:
:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven