Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
maaruuuh allen trainen of ook eten hahaha :D ander fix ik even wat kip:p voor de bqq

Ho eens ff! Deze thread helemaal over het hoofd gezien.

26e kan ik helaas niet, moet werken. Maar de week erna sowieso wel, en dan kan ik om de week weer meekomen doen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha die koevoet hoef je niet eens te brengen jongen, die heb ik ook wel.

En meneer vreetschuurman nee geen bbq! Die komt nog wel maar niet al in februari haha.

BAM jonge !! MAX YOKE LOPUHhH!!1111

Rustig aan jij. Mss is het handig om dat op te bouwen?

Wow vet al die stones. Dat ontbrak een beetje bij RPB. Hoe heb je dat zo snel gefixed, van Mike?

Je hebt er sowieso echt enorm veel nieuwe speeltjes bij, in vergelijking tot vorige zomer..

Wow vet al die stones. Dat ontbrak een beetje bij RPB. Hoe heb je dat zo snel gefixed, van Mike?

Die 95 zelf gemaakt, de 160 gekocht, de 85 van Hans en de rest moet ik nog ophalen: 150 van Mike, de andere van onze Chopper.

Dat gezegt kan ik deze week dat wel eens gaan doen nu ik vakantie heb.

Zou wel gruwelijk zijn als we een lekkere serie met de stones kunnen maken straks! En benieuwd of de 150 me gaat lukken :) ff wennen en dan zou het moeten kunnen! 160 klinkt nog eng :p

als ik dan niet hoef te werken kom ik ook, dan kan ik gaan trainen om PV te verslaan:)

tmos mis je me al een beetje heb als het goed is thuis vandaag 140 150 160 steen :d even voor de leen mis daarna voor me zelf :d

tmos mis je me al een beetje heb als het goed is thuis vandaag 140 150 160 steen :d even voor de leen mis daarna voor me zelf :d

Jou altijd bulletje :p vet man! Heb je ze al liggen of komen ze eraan? Wel heavy man, 140 is ook jou top toch! Zou mooi zijn als ze van jou zijn straks :)

In de zomer komen Bert en ik zeker nog eens langs!

tmos heb nu allen een 160 rest kan hij niet meenemen :D
en boompje en 2 span timmbers :d

Aight! Heb je die 160 al geprobeerd dan? Hij kan t toch gwn in een tassie stoppen hahaha!

mr tmos jij kan wel keertje komen trainen op die 160 stone natuurlijk

Als mijn bicep weer goed voelt kom ik zeker langs!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven