Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gijs, is de fat bastard log ook aanwezig bij de nieuwe locatie?

• Topic Starter Topic Starter
De black mamba zal er volgende keer weer bij zijn ja.

Vandaag eerst maar eens het huis op orde gemaakt. Was thuis meer een bende dan in de schuur pfffffff.

Daarna natuurlijk geklust.

Eerst stones op hoogte gecreeerd.

Afb001.jpg

een replica van het nederlandse stonesplatform staat op mijn to do lijst. We hebben nu zat hout maar het zal even duren. Natuurlijk mag iedereen zich altijd aanmelden om mee te klussen.

Daarna me bezig gehouden met een conan's wheel aka carcircle.
Ik wil het vooral praktisch houden en daarbij had ik ook geen zin om weer 200 euro uit te geven, de boel heeft ook wel even genoeg gekost dacht ik zo.

In de schuur stond nog een enorme stutpaal die zag ik wel als draagarm zitten. Mijn oude zaagtafel die al overleden was leek me wel een mooie basis. Een poot van de verstelbare yoke is natuurlijk een prachtige schijfopname dus die kan via een verbinding gewoon aan de draagarm en klaar. Dus zodoende ben ik nu op het volgende punt beland. Volgende week is ie wel af. Als contragewicht om de basis op zijn plek te houden rol je de dikke 150 stone er gewoon onderin. Alles is verstelbaar, de hoogte van de basis, de lengte van de arm etc.

Afb002_2.jpg

Groeten.

Laatst bewerkt:
Ziet er al nice uit en klinkt handig ;)

wauw erg mooi Gijs !!

???? ikke niet begrijpe niet. Was leuk je te zien big guy !

haha ik d8 ff turks meelulle, jah man goed je te zien..je was zomaar weg man:S

en gijs man, teirng dat je vandaag al die shit hebt kunnen doen..klag echt de hele dag een partij vercrackt op de bank was nie in beweging te duwen man

Laatst bewerkt:
Oke tof man

Ziet er goed uit wat je hebt gemaakt en mee bezig bent Gijs!

Gijs,

Bedankt voor de gastvrijheid! Geweldige trainingslocatie en materiaal heb je en daarbij een goede sfeer aanwezig. Heb niet heel veel gedaan gister maar voel toch een heel ander soort spierpijn dan ik gewend ben dan met gym lifts ...o.a onderarmen door de tire bijv...en die wat geeft die yoke een aparte belasting op je core zeg damnz! :D Helaas moesten we al vroeg weg maar ik en m'n maatje komen zeker vaker langs!

grt

Marc

Oke Marc was goed jullie erbij te hebben. En idd de spierpijn is heel anders. Er is niks zwaarder voor je core dan yoke. Tot de volgende.

Groet Gijs.

frank waar is me filmpje van mij log :p

fank waar is mijn filmpje van die 132.50 log :d

? ..

@ MO
dude 350 hoe hard ga jij met DL pfff

RPB.jpg

geweldig om te zien hoe jullie daar bezig zijn !
keep it up G-force :thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven