XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Okidoki

Laatst bewerkt:
JW ook present :D (maar niet helemaal tot het end)

haha mooi samengevat :p

Zet mij ook maar weer op de lijst!

Okidoki

Laatst bewerkt:
haha

Conans wheel is af. We hebben dus weer nieuw speelgoed. Mijn kop loopt over van de ideeen momenteel. Zaterdag mss even testen.

Choco moet werken en toni kan niet, wie kan twee grote hagenezen een lift geven, benzine geld included!

Als je flauwvalt vanwege de druk dan vind je het vast minder leuk.. Zwaar hoor conans wheel.

Gijs, moest ik na een paar jaar trainen interesse hebben in het strongman-wezen, wat zouden de aangerade stats dan zijn om als beginner mee te kunnen zodat ik niet helemaal uit de boot val?

Tja die vraag is al zo vaak gesteld. Daar is moeilijk een antwoord op te geven. Een beetje basiskracht is wel mooi om mee te beginnen maar met events is aan ieder krachtniveau een mouw te passen. Net als een training in de sportschool maakt een eventtraining je sterker als je het op het juiste niveau doet. Het probleem zit hem erin dat niet alles even gecontroleerd en in dezelfde stappen kan als in een sportschool.

Laten we zeggen dat je echt lekker meekomt als je in ieder geval het volgende kan

-DL 200
-SQ 100+
-Pushpress 75+

Dan kun je in ieder geval leuk meetrainen. Voor wedstrijden zou ik alles een beetje hoger zetten.

Conanswheel, leuk :D heb ik ook nog nooit gedaan! Ben benieuwd!! Zal wel een longensloper zijn!

ff aan die deadlift werken dan, komt in orde!

Conans wheel is af. We hebben dus weer nieuw speelgoed. Mijn kop loopt over van de ideeen momenteel. Zaterdag mss even testen.

Vet !

Laten we zeggen dat je echt lekker meekomt als je in ieder geval het volgende kan

-DL 200
-SQ 100+
-Pushpress 75+

Dan kun je in ieder geval leuk meetrainen. Voor wedstrijden zou ik alles een beetje hoger zetten.

200 dl en 100 kg sq Ik squatte al 150/160 en deadlifte maar iets van 180 kg en kon toen al prima events doen. Sjaak, Miklas en Marc konden ook al prima events doen met een 180/190 kg deadlift. Maar goed, je zegt het ervoor eigenlijk al: er is altijd wel een mouw op aan te passen... farmers hebben we vanaf 35 kg, yoke 50 kg, tire 280 kg (=140 deadlift), boom 50 kg etc.

Laatst bewerkt:
goed dan, ben net met PL training begonnen dus moet lukken

nog niemand?!

Over 2 weken ben ik klaar met me Coanschema en dan ga ik toch wel een PR attempt doen in Baarn. :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven