AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice gijs wordt even testen zaterdag

ik ben er ook bij.
Wel 0 ervaring met strongman onderdelen dus af en toe wat feedback zou nice zijn.

Dat is als je binnenkort sterker bent nog steeds zo, neem ik aan?

Woopy, wel laten weten wanneer het belgen-team naar de RPB komt he! :cool:

Zo, mijn aandeel voor RPB: een paar dikke rubberen tegels, 50x50x5cm. Volgens mij zijn het van die dingen die ze in speeltuintjes gebruiken. Het zijn er 4, maar waarschijnlijk worden het er 2 voor RPB en 2 voor iemand anders waar ik af en toe events kan trainen. Denk dat één zo'n tegel al prima genoeg is voor een stone bijv.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

detrvr.jpg

Nee, één tegel is niet genoeg, dan is het "dag, dag vloer". Desalniettemin aardig van je!

Nee, één tegel is niet genoeg, dan is het "dag, dag vloer". Desalniettemin aardig van je!

Dunno, de vorige keer hebben we 2 dunnere matjes gebruikt. Maar met 2 van deze dikkere moet het dan wel lukken. Eventueel nog die matjes die Gijs nu heeft erbij. Dat moet demping genoeg zijn lijkt me zo.

daar kun je nog eens op je giechel op gaan :thumbs:

begrijp ik nu trouwens goed dat er morgen een paar ukkies hun nek breken in een speeltuin ergens?

nice marc !! Dat zou top zijn! Kun je misschien nog meer van die matjes fixen? :P

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Altijd mooi, wil nog steeds een platform bouwen en dan gebruik ik ook van die dingen dus mooi.

Wilde ik net zeggen, is prima geschikt voor een platform. Denk dat je dan wel minimaal 6 nodig hebt voor een flinke platform.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven