XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
indd, kans is groot datk ook nog wat doe..hersteltraining of straftraining :P

@ Gijs of iemand anders; even niet zo'n zin om de afgelopen 36 pagina's terug te gaan lezen, dusch: "Hoe laat beginnen de trainingen?"

kheb opzich wel zin in carcircle, potje touwklimmen en prowler

12 uhr

heb der zin in zondag

ik gaf al aan 'misschien', maar je mag mij van de lijst schrappen voor zondag gijs - klote zooi :mad:

even eten 350gram rijst blik ananas 2 stukken kip 5 eieren :d mmmm even bodem ;p

Ik kom ook met Erwin mee zondag!

Train ze zondag jongens!

Jammer dat het op zondag is, ga ik niet redden. Gelukkig kan ik deze zaterdag bij iemand wat events trainen.

@Sjaak: we moeten ff kijken wanneer we nog samen events kunnen doen. Op dit moment kan ik eigenlijk alleen 29 mei, en 4 of 5 juni. De week nog events doen voor de wedstrijd is voor mij no go, daar herstel ik niet 100% van.
Erg krap in tijd dus :(

Jammer dat het op zondag is, ga ik niet redden. Gelukkig kan ik deze zaterdag bij iemand wat events trainen.

@Sjaak: we moeten ff kijken wanneer we nog samen events kunnen doen. Op dit moment kan ik eigenlijk alleen 29 mei, en 4 of 5 juni. De week nog events doen voor de wedstrijd is voor mij no go, daar herstel ik niet 100% van.
Erg krap in tijd dus :(

wordt lastig man, check PM

heb je daar gewoon water enzo? of is het wel handig zelf enige liters mee te nemen?

denk niet dat er een toilet is cor, dus poop at home or else!

Crappen en pissen moet je in de bosjes doen, echt alles is daar hardcore.

ok maar zelf genoeg water meenemen dus?

11:45 station weer?

Ik neem de trein van 10uur en dan zou ik er 11:44 daar aanwezig.

word weer gezelige druk duzz ":d even meer een max log pakken ik kom op me holeder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven