AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben der weer rond 12 uur denk ik maaar kan niet tot laat blijven ivm met mijn school examen morgen maarjah komt wel goed :d

Ik kom vandaag toch niet. Heb wat verrekt bij m'n rug en ga daar even voorzichtig mee doen.

Lekker knalen mannen :D ik kom 4 juni langs als er geknald wordt :D lekker op tijd :D

ik was er toch niet bij vandaag. kom net pas uit me bed rollen had echt ff wat extra rust nodig

Brutale schuur man. En was vet vandaag.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Chris. Was goede training idd.

Eensch met chris, was echt nice en goede groep!

jep was leuk! mooie lokatie idd :)

Idd prima lokatie, er waren nogal wat weg toeschouwers. Telkens stond er weer een ander groepje haha

Idd prima lokatie, er waren nogal wat weg toeschouwers. Telkens stond er weer een ander groepje haha

Oh ja, is me helemaal niet opgevallen trouwens.

Maar eh net nog even de admiraal log gefixed, hele bus bruislijm in de scheuren gespoten en gemixed met zaagsel. 2 spanbanden eromheen en nu even later uitharden. Daarna schuren mss nog even beetje houtplamuur en een nieuw laagje lak. Gelieve hierna de log tijdens training op de banden terug te leggen. Anders wordt je gebanned naar de black b*ch.

koop bumper plates of 2 dikke matten :P

:sad: ik ga wel meteen naar de black b*ch....

Zaterdag trainen?

Jep zaterdag weer training. 28 Mei 12u.

De admiraal zal ook weer up and running zijn. Vandaag was de bruislijm uitgehard. Alle losse zaagsel verwijdert, netjes afgesmeerd met een mengsel van zaagsel en houtlijm. Heel mss als ik het nog niet tot mijn standaard vind nog een keer lichte houtplamuur alvorens weer een beits. Ziet er nu alweer netjes en solid uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven