XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Passen daar 20kg plates in ? erg nice ding verder

Haha sweeeeet :p das de goeie ouwe geile sl*t tog :) met extra lovehandels :D hehe! Multifunctionele gek ben je ook af en toe he :p

Hmmmm opstaande lip er ook nog op :) wordt warm zaterdag hahahaha!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Mooi man :)

Abbotjuh!

Soon enough JW. ;)

Haha gaan we weer eens battlen met de log of medley's. :p
Volgens mij hou ik je niet bij want zag een prachtige vooruitgang in je log. ;)

heeft hier nog iemand interesse in een complete thuis sportschool staat nu uitgestald in ongeveer 45 vierkante meter in ermelo staat ook op marktplaats met foto's wil er in 1 keer vanaf zoeken op complete minigym

heeft hier nog iemand interesse in een complete thuis sportschool staat nu uitgestald in ongeveer 45 vierkante meter in ermelo staat ook op marktplaats met foto's wil er in 1 keer vanaf zoeken op complete minigym

dit kan je beter posten in de traniningsmateriaal sectie van de forum!

en link derbij mss?

Laatst bewerkt:
Vind je dat niet een beetje raar om in mijn topic te plaatsen Jelle? Als je het nu wilde doneren aan RPB dan zou het passend zijn........

Dat komt omdat dit het meest bezochte en HOT'ste topic is op internet Gijs!! Zie het rooskleurig :p

dat komt omdat ik weet dat er bij jou altijd een hoop jongens trainen dacht miss weet je wat en dave zei probeer gijs anders effe

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

wil er vanaf dus probeer van alles

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

hij staat trouwens ook al bij trainingsmateriaal aangeboden maar wist niet dat dit een probleem was om het hier te plaatsen mijn exuses kijk ik wel effe verder weer

Mwa niet echt een probleem maar wist niet dat het al in ander topic stond. Maar ik hoorde dat je nog wel een halter had. Ik zoek nog een goede halter en evt schijven. Dus als je dat kwijt wilt hoor ik het wel. Dan worden daar weer de toekomstige strongmannen van NL mee getraind.

Hoe is het trouwens met die ouwe ijzervreter? Jullie hadden samen een promo gedaan hoorde ik in Nijkerk?

jah gaat goed met hem hij is bezig voor highlandgames wil ie voor gaan dit jaar dus hij traint 1 x in de week bij mij om beetje sterk te blijven en heb een hele goede halter maar wil eerst kijken of ik alles in 1 keer kwijt kan raken anders hoor je het van mij weet jij toevallig de onderdelen voor de voorrondes al ? jah we hebbe samen een strongman training gegeven in nijkerk bij m&m the next was wel leuk en geslaagd

volgens mij gaat hij nou ook om de week na wout toe om te trainen voor die onderdelen en heeft ook paar dingen zelf dacht ik

Ik kom zaterdag waarschijnlijk ook.

ok goed

jah gaat goed met hem hij is bezig voor highlandgames wil ie voor gaan dit jaar dus hij traint 1 x in de week bij mij om beetje sterk te blijven en heb een hele goede halter maar wil eerst kijken of ik alles in 1 keer kwijt kan raken anders hoor je het van mij weet jij toevallig de onderdelen voor de voorrondes al ? jah we hebbe samen een strongman training gegeven in nijkerk bij m&m the next was wel leuk en geslaagd

Is goed, een echt goed halter is alles dat ik eigenlijk nog mis. En doe Dave de groeten. Ik weet de onderdelen ook nog niet maar ja ik train toch gewoon altijd op alles.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven