AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ook zal ook ff bidden zo

• Topic Starter Topic Starter
God, bedankt voor de lasagne en de bami en dat het volgende week zaterdag mooi weer mag zijn alsjeblieft?

ja zoiets :D

zou wel mooi zijn als de koelkast morgenvroeg ineens gevuld is met bami, lasagne, chocomel.
dan ben ik hem dankbaar

als dat is, dan is het ook 100% zeker dat het goed weer is zaterdag

ontopic: het zal sowieso wel goed weer zijn, het heeft vandaag zo veel geregend (nog steeds) de hemel is straks echt wel leeg

Haha zou lekker zijn als we een beetje zon hebben! Maar was op zich nog wel te doen, droog weer betekend iig kapot gaan op de prowler :D

ik kom waarschijnlijk ook even de prowler bevuilen volgende week :)

Denk dat er een reserve prowler moet komen met de animo om dat ding te verkrachten :p

working on it.

wanneer word er getraind gijs

Zaterdag aanstaande 12u. Better bring your pukebucket.

haha zaterdag gaat hem niet worden voor mij , ga proberen volgende week vrij te nemen

ik ben er deze zaterdag ook niet, dan moet ik carnaval vieren:)

Stelletje :gay: 's gewoon knallen zaterdag!!!!

Ik ben der zeker! wrs met choco en met een nieuwe gast die vorig week is begonnen met strongman, fresh blood!!!!!!!

Nice nice. Wordt wel weer een leuke groep!

Vette shit :D PV leuk om je weer te zien! En ik kan wel een chocohug gebruiken :p hahaha!

Ik ben er weer bij!

:trollface:

Foto's prowler 1. Prowler 2 is de grote versie die we vorige keer hebben gebruikt.

Afb097.jpg

Afb098.jpg

Afb099.jpg

De sled heeft nu een opstaande lip gekregen om niet meer te haken achter opstaande tegels etc, trekoog eraan voor sledgebruik en de uprights kunnen eraf gehaald worden voor opslag/vervoer.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven