Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Zaterdag weer training dus 12u

-Gijs
-hans
-Jaimy
-Frank
-Guido
-Rein
-bbosman
-JW
-Jaimy
-Robert

wie allemaal?

Gisteren met Frank een hele hap in de hammerite gezet. Nogmaals thanks Alex. Nog een keertje voor bv de bovenkant palen hoogggooien en dan moet het klaar zijn. Ook een nieuwe 110 stone die netjes in de coating staat klaarliggen voor RPB. Meest gebruikte steen bij RPB dus dan schuren jullie de armen allemaal niet zo snel kapot.

Klinkt goed allemaal!!! Moeten we er maar met zn alle voor zorgen dat je gedwongen wordt om de 130 stone in de coating te zetten he :p

• #1.643
Kan allemaal wel maar dan moet de steen denk ik eerst een beetje schoon zijn van de hars.

Ik ben zelf op vakantie, maar mijn trainingsmaat komt wel.

Doelde erop dat de 130 steen de meest gebruikte steen ging worden he :p omdat we allemaal super sterk gaan worden :D

Ook een nieuwe 110 stone die netjes in de coating staat klaarliggen voor RPB. Meest gebruikte steen bij RPB dus dan schuren jullie de armen allemaal niet zo snel kapot.

Prachtig idee! Mijn onderarmen vertonen nog steeds donkere plekken van de training bij jou, meer dan een maand geleden :p

• #1.647
haha ja. Jij hebt gewoon luxeartikelen! Je moet ze van Wout Zijlstra eens voelen. Daar zitten oude speerpunten uit het pleistoceen in gemetseld.

Enne de 175 is ook netjes gecoat he. Dat geeft dan extra motivatie dat je dan een fijne steen mag pakken..

---------- Post toegevoegd Wed 19 Oct 2011 om 17:39 ----------

Oh ja ik vergeet het bijna. Oproep aan allen: Graag oude doeken meenemen, t-shirts, handdoeken etc. Dan kunnen we de hooggooi zak vullen met lappen.

ik ben der smiddag met me auto ben geslaagt voor een 106 hahaha ik neem wel wat lapjes mee :D;p en wie is die anderen jaimy dan hahaha staat 2 keer jaimy in :p

Dat is een ECHT beest Jaimy :p haha! Ik neem ook wel wat mee :D ben ik eindelijk van mn oude zooi af :p met een goed doel haha!

Ik neem ook wat mee :D

+ kan misschien nog een oude leger plunjezak ding van mn broer fiksen ;)

Ik kan zaterdag helaas toch niet aanwezig zijn.

Jammer Guido

maaar eerst klussen zaterdag ochtent

Bosman komt goed

ik ben der bij mannen klus is paar weken verzet

Gaan we weer lekker spelen straks he kindjes :D

Ik ga voor een lekkere Black Mamba max (gooi doen naar de 113 Kg.) en daarna wat volume draaien. Miss nog wat lopen logcleanen als ik er niet al te kapot van ben. Dan wil ik toch weer de yoke oppakken, lekker rustig aan en mooi lopen :D en ik zou graag wat volume draaien op de Wheelflip, als het k*t elleboog spiertje het houd :D maar dat zien we straks :D

Dit sowieso en miss nog wat spiellerijen!!!

Ik alle stones op hoogte blackmamba met tmos en verder hoogooien miss wat yoke duzzz wordt idd.weer klekker spellen

Gezellig Jaimy :D

Is er toevallig nog iemand die ook rond 11:45 op t station is en gezellig met me mee wandeld??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven