MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er zaterdag training gijs?..ik moet boeten voor wat zonden, die ik recentelijk verricht heb :cool:

strafsquat mo!

haha nie die komt vnvnd al ;)

nee gewoon wat onderdeeltjes piellen weer..ben alst goed is in de neighberhood..maargoed d8 ff alvast poolshoogte nemen FMI

zaterdag weer training Gijs?

Voorpret:
- Fat Log (1-3 max)
- deadlift (light)
- Farmers (60m met 110 kg)
- Stones (Eerst 110 op 1.68m leggen en dan deze run: 90, 110, 120, 130, 150)
- Good mornings (reps)
- Prowler (tot kotsen)

Road to Sterkste man van Noord NL
aaaah yeah - goed plan dit :D ik ben erbij

ik ben der ook bij :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.686
Ja deze zaterdag weer training @ RPB. 12u zoals gewoonlijk. Wrs ook weer 200kg rubber plates erbij. Moeten het prijzengeld natuurlijk goed besteden he.

haha begint het al krap te worden met je schijven op een drukke dag?

Gijs, ik heb op het werk een krat voor je klaarstaan met stuk of 30 staalplaten erin van 200x200x20mm tot 300x300x30 mm en alles wat er tussen in zit.
Dus als je intresse hebt, dan komt ie jouw kant op:cool:

Staal yummie :)

Ben dr ook weer bij deze zaterdag :)

Ik ook haha zie julie daar wel weer

Ik kom zaterdag ook eens een kijkje nemen, lijkt me wel vet om eens te kijken hoe echte krachtpatsers aan het werk gaan daar. :cool:

Lijkt me ook echt erg vet om eens met van die atlas stones in de weer te gaan, of zo'n log boven mijn hoofd uit te tillen, of een eind farmer walk te doen... maar heb geen idee hoe sterk ik daar mee ben.

Zal kijken of ik jullie niet in de weg loop ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.694
Gijs, ik heb op het werk een krat voor je klaarstaan met stuk of 30 staalplaten erin van 200x200x20mm tot 300x300x30 mm en alles wat er tussen in zit.
Dus als je intresse hebt, dan komt ie jouw kant op:cool:

JAAAAAAA, wat denk jij dan!!! Dude!

Dat worden dan:

1. Powerstairs blokken!!
2. Powerstairs trap!
3. Platen om de Carcircle netjes te maken

Iemand nog leuke ideeen?

Damn wat een gave shit toch weer. Dennis man hoe krijg je het allemaal voor elkaar. Eerst die vikingpress, en nu weer dit.

---------- Post toegevoegd Tue 1 Nov 2011 om 21:04 ----------

haha.. wtf dude.. je blijft maar plates kopen! Nice man. Heb je nog een beetje nagedacht hoe je RPB verder wilt uitbreiden in de toekomst qua spullen oid?

Haha je weet toch dat mijn brein continue in het achtergedeelte plannen aan het smeden is voor RPB.

mad props voor Dennis!

Ook al aan een kotsbak voor de powerstairs gedacht? Denk dat sommigen toch gaan sneuvelen, zeker RPB stijl ;)

had t mijn eerste keer ook ontzettend zwaar...

Laatst bewerkt:
heeft iemand daar in RPB toevallig nog een blauw trainingsjack met wit logo en een paar schoenen zien rondslingeren?

zo ja, laat maar liggen die haal ik heus nog wel een keertje op:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven