AndroidHealthClinic

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nice, dat andere filmpje wat je hebt gemaakt "Raw Power Baarn 2011 - Winners never quit" is trouwens geblokt door youtube vanwege copyrights bij mij...hinderlijke youtube :mad:
kakzooi - ik zie het al ja.

goede reden om te gaan werken aan een nieuwe clip ;)

en als je de titel iets aanpast.

Moet ook weer eens vaak gaan komen, jullie worden veel te sterk :D
Teen is ook bijna goed volgens mij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
...............

Laatst bewerkt:
Me 2zaterdag

• #1.807
Deze zaterdag weer training. Verdorie alweer december dan! toch lekker dat we gewoon een overdekte hal hebben nu!

Ik hoop zaterdag ook aanwezig te zijn, ligt eraan hoelaat ik mn nieuwe auto op kan halen

Moet morgenochtend eerst voor andere afspraak in Baarn zijn, daarna kom ik ook naar RPB. Zal zo rond 14.00 uur zijn.

the sjaak en me are there.. ondanks dat m'n rug echt nog zwaar in de kramp zit :p

ik ben er ook weer bij gijs

Zure onderrug + RPB... Pas je wel op? :D

ik ben der ook bij maar zal wel eerder weg moeten ivm met boodschapendoen en klussen

he ik kom vochende week het is niet tedoen k*t weer trainse gasten

• #1.816
Dennis had een hele doos ijzeren platen meegenomen van zijn bedrijf en ik dacht: "Daar gaan we eens mee puzzelen." Bleek toch een erg lastige opgave. Er waren maar een paar plaatjes een beetje hetzelfde en de rest week af qua dikte, lengte, breedte. Ze eenvoudig tegen elkaar aanstapelen kon niet. Alles slijpen was onmogelijk vanwege de dikte en de hoeveelheid die je dan wegslijpt. Na een 2 uur verschillende opstellingen bedenken toch een oplossing gevonden.

*2 platen waren hetzelfde die heb ik als zijkant gebruikt.
*De dikste heb ik als onderkant gebruikt.
*Voor de andere zijkanten heb ik moeten slijpen. Dit kost toch even rustig een 15min slijpen met de tol voor 1 kantje vanwege de dikte van het materiaal.
*De bovenkant idem. Ook hier even moeten slijpen.
*De doos eerst in elkaar gelast.
*Daarna gevuld met paar platen. Deze 1 voor 1 met een paar lassen vastgezet op elkaar.
*Afgevuld met beton.
*Paar platen bewaard om wat hoogte te creeren en express niet in de doos gedaan zodat er extra gewicht in de vorm van beton in kon.
*Platen op de doos (zitten nu nog niet vast in verband met drogen beton)

Zou ongeveer 175 moeten wegen nu. Heb al een systeem voor blokken die erop te laden zijn zodat we ook 200-225 etc ervan kunnen maken. Maar dit is even toekomst. Die blokken moeten met een lindzaag op maat worden gemaakt. Voor de slijpschijf zijn ze echt te dik.

Tot zover, nu voor de picca's:

Afb066_3.jpg

Afb069_3.jpg

Afb070_2.jpg

Afb071_3.jpg

Afb073_3.jpg

Afb072_3.jpg

Volgend weekend af denk ik..

Ziet er gaaf uit, goed bezig weer!

Als je ff wat maten doorgeeft gijs, kan ik wel wat zagen hier op de lintzaag, zeg maar wat je nodig hebt?

Ziet er verder bruut uit, vooral met van die dikke lassen dr op :p

• #1.819
Als je ff wat maten doorgeeft gijs, kan ik wel wat zagen hier op de lintzaag, zeg maar wat je nodig hebt?

Ziet er verder bruut uit, vooral met van die dikke lassen dr op :p

Dat komt wel een keer Dennis, als je er weer een keer bent kijken we wel even voor die blokken die Jaimy meegenomen had. Die zouden evt even op maat moeten worden gemaakt.

• #1.820
Weer 2 uurtje therapeutisch knutselen. Bijna af nu, wachten tot zondag voor beton.

Afb076_3.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven