XXL Nutrition

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
jah hed 2 plaaten voor je gijs allen even afwachten of het de juist maat is

maar neem ze mee :D

Damn zaterdag vrachtwagen??
Hoop dat ik me weer beter voel dan man, ben beetje grieperig op het moment :mad:

tof als er een truck komt! alleen, waar gaan we die truckpull doen dan...?

hoooooo hoooooo mannen ik kan wel een truck regeln maar dan kan hij getrokken worden in nijkerk maar regel niet eerder wat voordat ik weet wie het wil en enzo

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.765
Ah zo, ik dacht ook dat je met een truck naar Baarn kwam.

Als dat kon gijs nog beter

Ik ben er ook bij. Met trainingsmaat en Miklas.

g men hoe groot moet die plaat wezen en hoe dik dan neem ik even wat mee

even de lengt breedte en dikte :D

---------- Post toegevoegd Sat 19 Nov 2011 om 09:44 ----------

en je wil gijs even door smsen kijk ik even hier voor plaatje voordat ik lang kom :D

Aankomende zaterdag open?
Zo ja dan ben ik van de partij

• #1.771
Open ja. Aanstaande zaterdag vanaf 12u.

Ik ben ook van de partij!

Team intensity voor 100% present

yeah buddy

• #1.775

Echt tof dat je er weer bij bent man, ik wil wel nu alvast even zeggen dat ik serieus bij jou niet de normale opzweep praktijken zal toepassen waar RPB bekend om staat zodat je zelf beter kan aanvoelen waar je grenzen liggen.

Echt tof dat je er weer bij bent man, ik wil wel nu alvast even zeggen dat ik serieus bij jou niet de normale opzweep praktijken zal toepassen waar RPB bekend om staat zodat je zelf beter kan aanvoelen waar je grenzen liggen.

Vanwege m'n knie bedoel je?

Laatst bewerkt:
  • #1.777
Natuurlijk.

Ik wil hoe dan ook niet in de weg lopen, en yoke lopen of farmers ga ik niet doen, maar squats, log lift, deadlift, hoog gooien, prowler e.d. kan ik zonder al teveel problemen.

Voor een leuke dag heb ik wel wat dagen pijn hebben over.

En ik kom voor PR's uiteraard..

• #1.779
Training verschoven naar zondag aanstaande 12u. Overlijdensgeval in de familie, zaterdag is begrafenis. Vandaag te horen gekregen. Als er mensen na de training mee willen rijden naar de sushi kan dat.

Training verschoven naar zondag aanstaande 12u. Overlijdensgeval in de familie, zaterdag is begrafenis. Vandaag te horen gekregen. Als er mensen na de training mee willen rijden naar de sushi kan dat.

Gecondoleerd Gijs. Zondag ben ik erbij en we kunnen het dan wel combineren en carpoolen.

btw. Ik had je net nog gebeld...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven