MuscleMeat

RawPowerBaarn 2012

Ik ben er pas vanaf 14u hoor dus ik ben er ook langer. Dus je kunt ook 14u komen maakt dus niets uit.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 12:15 ----------

Jep, gaat hard.
Hehe laatste keer dat ik jou sprak was bij sterkste man van NL in Puttershoek. Je hebt duidelijk niet stilgezeten Gijs. :thumbup:

Ik wel, maar ik ga eindelijk weer starten als mijn rack geleverd is. :D

ik ga voo 21 april een 9 persoons busje huuren

wij rijden der al mee

jaimy bestuurder

barry des pv corpaul chreizz

duzz er kunnen nog 4 persoonen bij dacht aan frank sjaak en gijs dan is busje vol :D

frank gijs en sjaak let me know ale kosten worden met elkaar gedeeld

dag tarief is 75 euro zit 150 km bij in de benzine/diesel die bij getankt word zijn de bij komde kosten verder elke exstra km is 0,25 cent heb gegeken is heen en terug 300 km duz komt er 150X0.25 cent bij in ongeveer 40 euro zelf betaal ik de 150 euro borg voor de bus

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 06:40 ----------

graag even een pv bericht voor verdere vragen :D

Je vergeet chewie, of bedoel je chreiz als chewie?

Bus voor fibo

- jaimy
- barry
- pv
- choco
- cp
- chewie

Dus dat zijn al 6, er kunnen nog 3 mee!! Gijs, frank, sjaak willen ook mee had ik begrepen van jaimy, als jullie ook mee gaan is de bus vol!

• Topic Starter Topic Starter
Wat mij betreft top, hoe gaat de route dan worden, en hoe laat. Het is k*t als we pas halverwege de strongman wedstrijd bv daar komen ofzo.

Wat mij betreft top, hoe gaat de route dan worden, en hoe laat. Het is k*t als we pas halverwege de strongman wedstrijd bv daar komen ofzo.

zo vroeg mogelijk vanuit nijkerk. Dus wij van DH zullen echt in de eerste trein richting nijkerk zitten! Hoe laat moet ik nog checken, hoe laat begint de fibo normaal gesproken?

moet je even kijken op het schema maar is bijna altijd start al ergens rond 9u. Ik ben er meestal rond een uur of 10 half 11. Vorig jaar de loglift gemist. Is ook nog een goed eind rijden dus dan kunnen jullie wel t*ring vroeg opstaan. Ik denk er even over na.

gaan gewoon zo vroeg mogelijk rijden dan zodat we zekker optijd zijn \

wat is er 21 april dan? vrachtwagen trekken?

uhhmm fibo Frank.

Had die epic prowler sessie moeten filmen :D

Jaimy: Gijs, Kevin (als ie meegaat) en ik gaan gewoon met eigen vervoer, dus met ons hoef je geen rekening te houden voor het busje.

Laatst bewerkt:
Even update: dinsdag 19:30u training

-Gijs
-Roy
-Jaimy
-
-
-

Die MJ schreeuw weer :D

Nope, ga naar de fibo

dus gijs frank en sjaak gaa niet mee met de bus duz 3 plekjes over

gijs ik ga het trainen vanavond niet redden ben te druk helaas zaterdag ben ik er zoieso gaan we er hard tegen aan baas ps morgen naar fysio voor mn kuit

Ik hoop volgend weekend weer eens langs te komen. Zondag knapte er iets in mijn hamstring bij 280 kilo sumo deadlift en ik kan vandaag iig weer normaal lopen :P
Was de eerste keer in een jaar ofzo dat ik sumo deed, ik dacht weer eens voor variatie te doen maar **** it ga ik nooit meer doen.

Pv en el Choco are on for morgen!

Terug
Naar boven