Fitness Seller

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

Yoke zie ik ook wel zitten. En naturlich log en voor de rest sta ik open voor suggesties

Laatst bewerkt:
-OH push press axle 60mm
-60mm axle deadlift, of 50 ligt eraan of die bezet is
-log?
-stones
-medley

Ik denk dat ik ook nog wel met die yoke mee kan lopen.

Moeten er trouwens nog weights worden meegenomen? Ik kan wel 6-8x25kg ofzo meenemen.

Ik denk dat Gijs daar geen bezwaar tegen heeft alhoewel hij toch aardig wat gewichten daar heeft. :p

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu 1200 kg maar doe maar Daniel. Er komen ten alle tijden zo'n 6a7 trainingslocaties tegelijkertijd. Als we dan groepjes van ongeveer 4 soms 5 hebben komen we goed uit.

Zo iets had ik gedacht

1. Yoke op vrijgehouden parkeerplaats
2. Farmers en sled in steeg tegenover
3. Deadlift voor de deur
4. Axle press voor het huis
5. Log voor de garage (3 logs evt zelfs 4)
6. Tire flipout tegenover het huis
7. Stones platform in de achtertuin
8. Fatdumbbell en zwerfkei in de achtertuin
9. Garage is een trainingsplek voor squat en benchpress

Er zijn vrij veel trainingsplekken dus als we niet allemaal tegelijk met z'n 30en willen yoke lopen in het begin zou het gewoon moeten kunnen.

ik ben toevallig dat weekend in amsterdam...hmmm....hoe laat is het?? en ben ik welkom??

Je mag komen vanaf 11 uur en ik woon niet meer in A'dam he. Is Baarn.

Ik heb besloten om voor de 200 Deadlift weer te gaan. Waarom? Omdat ik het gewoon MOET liften.

Nice, er gaat flink geknald worden zo te zien!

Dan zal ik me wel bezighouden met het binnenspelen van al het lekkers :D

****, heb er zin an. Word iig een goeie refeed !

Zo er staan nu 2 bbqs en de grote houten log heeft loadingpins gekregen en is geschuurd en voor de 1e keer gelakt. Morgen de 2e laag en dan de touwen erom. Brutaal ding en is klaar voor gebruik op de meet.

Al enig idee hoe zwaar die gaat wegen?

Er is enige verleiding aanwezig om 250 te deadliften. (mooi zal die niet zijn)

Ik ga het vast nog lang te horen krijgen.. Maar ik trek mij terug... Ik ben iets heel belangrijks vergeten namelijk.. 28 juni mijn laatste kennistoets.

Als ik die niet haal moet ik nml een herkansing doen die in mijn vakantie valt...

Terug
Naar boven