XXL Nutrition

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

Laatst bewerkt:
nee ik hoop vers rund...enigzins nog iets doorbloed...net als een goede biefstuk. Op het moment dath et een visburgertje is...tja...is wel weer een bron van goede vetten!

nee ik hoop vers rund...enigzins nog iets doorbloed...net als een goede biefstuk. Op het moment dath et een visburgertje is...tja...is wel weer een bron van goede vetten!

Ik neem misschien nog een buff stuk zalm mee ook, maar dat ligt eraan of ik hem op tijd geregeld krijg :)

:roflol: gaat lekker hiero

niveau daalt stemming stijgt word nog leuk zondag!

---------- Toegevoegd om 20:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

Ik neem misschien nog een buff stuk zalm mee ook, maar dat ligt eraan of ik hem op tijd geregeld krijg :)

dat zei Daniel ook :P

ik denk dat der er geen k*t aan is sjors

• Topic Starter Topic Starter
De paar afzeggers worden wel gecompenseerd, hier en daar zijn er nog wat mensen gevraagd die mss komen. Daarbij had ik er zoiezo wel op gerekend dus vandaar ook tot 30 toen.

• Topic Starter Topic Starter
Haha ja. Een man van het eerste uur die we al een tijd hebben gemist.

maar ff serieus..stel dak daar verdwaal in baarn..wattafak moet ik dan doen

Haha daar verdwaal je echt niet.
Anders bel je iemand om ff op te halen oid?

Daar verdwaal je niet?

Nee, want jouw overhead zal door de hele stad zichtbaar zijn als een vuurtoren aan de kust.

Hahaha goede shit.
Zat beetje voor mezelf te denken eigenlijk aangezien ik er vanuit ging dat er tegenwoordig op alle mobieltjes gps zit :p

Terug
Naar boven