MuscleMeat

Aankondiging RawPowerBaarn Meet 27 Juni

gelukkig niet nee, ben wel blij met me kleurtje

:roflol: Goddamnit.

vriend...ik heb coordinatiegevoel van een worm...ik verdwaal in mn eigen huis..maarja kzal wel op de oerkreten afgaan...hoe vroeg komen de meesten??...

• Topic Starter Topic Starter
mijn tel nr is ge pmd MO. dus als je de weg niet kan vinden kun je bellen. Maar ik zat niet te dollen hoor over een routebeschrijving ophangen bij het station.

ik dacht serieus je maakt een grap...jij bent echt insane hahaha

hey Gijs,

ik kan hellaas niet komen de 27ste.

jammer had het wel gaaf gevonden om in contact te komen met de nieuwe talenten van de sterkste man wereld. zolang ga ik ook niet meer mee haaha

nog ff een vraagje een touw voor hand over is deze 4 cm dik of 6 cm??

dennis

Ik en Peter moeten helaas afzeggen (again)
Ik zit voor me werk in Duitsland en kan niet op tijd terug zijn,en Peter kan zn knie nog niet buigen.

blijven niet veel mensen over

Aah valt wel mee toch :), Leon miss wil justin ofzo wel mee?, aangezien er nu niet zoveel meer mee gaan

Ai, ai, ai, ik durf mn slecht nieuws nu bijna niet te vertellen... :(

Bert (trainingsmaatje/co-piloot) heeft me laten weten dat hij met 2 uitgestelde examens zit de maandag en dat het 90% zeker is dat hij NIET mee kan komen en aangezien ik het niet zie zitten om die hele rit alleen te maken ga ik waarschijnlijk ook moeten cancellen:(

hey Gijs,

ik kan hellaas niet komen de 27ste.

jammer had het wel gaaf gevonden om in contact te komen met de nieuwe talenten van de sterkste man wereld. zolang ga ik ook niet meer mee haaha

nog ff een vraagje een touw voor hand over is deze 4 cm dik of 6 cm??

dennis

Ik zou zeggen 4of 5. Een 6cm dik touw is wel terrordik.

Bert (trainingsmaatje/co-piloot) heeft me laten weten dat hij met 2 uitgestelde examens zit de maandag en dat het 90% zeker is dat hij NIET mee kan komen en aangezien ik het niet zie zitten om die hele rit alleen te maken ga ik waarschijnlijk ook moeten cancellen:(

:mad:

Voor morgen even zeker weten dan kan ik een paar anderen gelukkig maken.

Are you afraid of something or someone? :eyebrow:

Nouja zeg sancamans hoe kon je :(

lol, van de 30 man zeggen er een paar af + er zijn nog een aantal mensen buiten deze lijst gevraagd en er bestaat ook nog een kans dat van die 30 man nog wat extra aanhang meegaat... meer dan genoeg mensen Mikeyboy ;)

Mike is een echte doemdenker.

Ga jij jouw epic Axle pr van vorig jaar crushen, Jesaja?

Absoluut niet.

Maar wie weet, misschien zijn de wonderen de wereld nog niet uit.

Terug
Naar boven