- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hey Gijs,
ik kan hellaas niet komen de 27ste.
jammer had het wel gaaf gevonden om in contact te komen met de nieuwe talenten van de sterkste man wereld. zolang ga ik ook niet meer mee haaha
nog ff een vraagje een touw voor hand over is deze 4 cm dik of 6 cm??
dennis
Ai, ai, ai, ik durf mn slecht nieuws nu bijna niet te vertellen...
Bert (trainingsmaatje/co-piloot) heeft me laten weten dat hij met 2 uitgestelde examens zit de maandag en dat het 90% zeker is dat hij NIET mee kan komen en aangezien ik het niet zie zitten om die hele rit alleen te maken ga ik waarschijnlijk ook moeten cancellen![]()

Bert (trainingsmaatje/co-piloot) heeft me laten weten dat hij met 2 uitgestelde examens zit de maandag en dat het 90% zeker is dat hij NIET mee kan komen en aangezien ik het niet zie zitten om die hele rit alleen te maken ga ik waarschijnlijk ook moeten cancellen![]()