XXL Nutrition

Raymond Simon

Bezoekers in dit topic

Dit jaar bouwen.. volgend jaar zien we wel verder
 
Oké kerel. Succes beest! Trouwens goede symmetrie en definitie...
 
ik heb je op 12 november ontmoet in lochem, was er samen met teddybeerke, heb veel respect en bewondering voor je!
echt een mooie fysiek voor een wedstrijdatleet vind ik
 
Dank jullie wel.. Ik zal mijn progressie zo nu en dan proberen te posten
 
Night Seminar 12nov 2010

100_0383.jpg


100_0384.jpg


100_0388.jpg


100_0399.jpg


100_0400.jpg
 
idd leuke foto's he Ray, heb je die met teddybeerke erbij ook?
 
Nee, die heb ik niet.. Dit zijn de enige
 
ok,
ja het was voor ons zeker de lange reis waard, was er heel tof, enkel wat jammer dat er niet echt veel plaatselijk publiek was, maar wel enkele heel toffe mensen ontmoet
 
Het was idd gezellig en fijn je te ontmoeten :-)
 
Heb je gezien op bij de NBPF in mei, netjes hoor! Nr. 1 was wel echt heel goed vond ik, vandaar ook zn overall. Hoe heet hij ook weer?
 
dacht ff dat de blue diamonds weer bij elkaar waren :D

ontopic: vette foto's, goede fysiek gozer!


hahahhaa

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:11 ----------

Heb je gezien op bij de NBPF in mei, netjes hoor! Nr. 1 was wel echt heel goed vond ik, vandaar ook zn overall. Hoe heet hij ook weer?


Eric uit belgie.. het verschil is dat ik toen nog maar 4wk op dieet zat en 2dg voor de wedstrijd besloot mee te doen. Maar goed.. op een dag is ie van mij :-)
 
Laatst bewerkt:
hoe doe je het nu kwa voeding ray?
 
Op dit moment niet strikt omdat ik laatst zo lang op dieet ben geweest. Je moet ook een beetje genieten he.. Maar goed, ik eet wanneer ik honger heb, ong 2-3 uur bestaande uit vast voedsel, lekkere gerechten en soms brood.
Aankomende maand ga ik er weer serieus tegen aan en ga ik een tijdje bouwen.
 
Op dit moment niet strikt omdat ik laatst zo lang op dieet ben geweest. Je moet ook een beetje genieten he.. Maar goed, ik eet wanneer ik honger heb, ong 2-3 uur bestaande uit vast voedsel, lekkere gerechten en soms brood.
Aankomende maand ga ik er weer serieus tegen aan en ga ik een tijdje bouwen.
moet ook kunnen toch lekker wat broodjes weg smikkelen en andere lekkere dingen goed bezig! de boog kan niet altijd gespannen staan!
 
Je stond er voor de tijd die je gedieet had erg goed bij, ik vond dat je fysiek een hele goeie symmtrie had - had geen idee dat je een XXL atleet was toendertijd.
nr1. die stond me toch knoeperhard erbij. (NBPF)
 
Thank you
 
Hoi Ray,
Dank je wel. Ik snap hem. haha. Ik en computertaal gaan totaal niet samen.

:)

Had je toevallig nog tips voor mij?
 
Back
Naar boven