MuscleMeat

Real talk over bodybuilden (Why pro's are pro's and you're not)

Iemand met zo'n synthol armen kan je toch niet serieus nemen? :o

edit: hij staat idd wel met zijn voeten op de grond. Alleen jammer van die synthol

nou wat een "pro" ik vind het eerder een misbaksel wat nu populair doet met zijn opblaasarmen.
Als hij natty was had ik diepe respect voor hem, maar dit ziet er verre van dedicated uit.

• Topic Starter Topic Starter
Als jullie het filmpje checkken denk ik echt dat jullie meer credits geven ;)

gewoon kijken zonder vooroordelen bro

Nog niet gekeken, maar voor het synthol gebeuren was het alleszins een verstandige kerel, met bovendien een goed fysiek. Meteen ff checken :)

Klopt wel wat hij zegt.
Waarom pro's pro zijn en jij niet:

- ze kennen hun lichaam perfect
- ze weten welke voeding/supps ze nodig hebben om een bepaald doel te bereiken
- ze weten perfect hoe ze een bepaald lichaamsdeel moeten aanpakken

Rep range, oefening, gewicht, uitvoering,...

Wel jammer dat hij niet verder ingaat op andere aspecten die het verschil maken :)

Klopt wel wat hij zegt.
Waarom pro's pro zijn en jij niet:

- ze kennen hun lichaam perfect
- ze weten welke voeding/supps ze nodig hebben om een bepaald doel te bereiken
- ze weten perfect hoe ze een bepaald lichaamsdeel moeten aanpakken

Rep range, oefening, gewicht, uitvoering,...

Wel jammer dat hij niet verder ingaat op andere aspecten die het verschil maken :)

lees eens een boek zoals de autobio van flex wheeler, dan bedenk je je 2x voordat je dat opschrijft

Waar kan je dat boek ergens vinden online?

Faalhaas, geloof ook niet dat hij de 20 inch arms zonder AAS haalde.

Een beetje jammer dat hij het wil vertellen alsof HGH en de rest er niks mee te maken heeft.Veel geld en al het andere samen maakt een pro en of die kans maakt weet je nooit.

er is maar 1 detail wat je pro maakt en dat is genen.
Heb je die niet dan heb je niks, heb je die wel, dan ben je een pro.

Damn.. ik trok het al niet meer na 5 seconden ...

"I know more about training than 99.9% of the pro bodybuilders" ......

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 08:20 ----------

Wat OCD wil ook wel helpen.

Ook nog het karakter en het doorzettingsvermogen en de WIL om het te doen. Je mag de beste genen in de wereld hebben, als je een luilak bent kom je er ook niet.

dat filmke is hartstikke oud....

Valentino is wel altijd rechtuit . Dat is wel mooi aan hem . :D

• Topic Starter Topic Starter
Deze man ontkent AAS ook totaal niet. Hij vindt juist dat Arnold oprecht moet spreken over AAS gebruik in BB zodat mensen weten dat het heel normaal is.(natuurlijk weten mensen dat er AAS gebruikt word in BB maarja) + ik denk dat AAS alleen maar een vermenigvuldigingsfactor is van je input.

En die input is natuurlijk kennis over je eigen lichaam+ juiste training voor jou+ juiste voeding voorjou + jou genen+ juiste rust voorjou+ juiste supplementatie voorjou + eventueel AAS = jou perfecte lichaam/ alles uit je lichaam gehaalt kwa BB.

Dus ff offtopic: AAS speelt maar een bepaalde rol, zonder de 1 is de rest nutteloos. Alles moet correct zijn wilje 100%, of je nou AAS mist of de juiste voeding. Je haalt er dan gewoon niet 100% uit in mijn ogen.

aanleg en obscene hoeveelheden exogene hormonen zijn de geheimen

wat een rukker

aanleg en obscene hoeveelheden exogene hormonen zijn de geheimen

wat een rukker

2zgccjq.jpg

ja aanleg ja

(dit is evan centopani)

Deze man ontkent AAS ook totaal niet. Hij vindt juist dat Arnold oprecht moet spreken over AAS gebruik in BB zodat mensen weten dat het heel normaal is.(natuurlijk weten mensen dat er AAS gebruikt word in BB maarja) + ik denk dat AAS alleen maar een vermenigvuldigingsfactor is van je input.

En die input is natuurlijk kennis over je eigen lichaam+ juiste training voor jou+ juiste voeding voorjou + jou genen+ juiste rust voorjou+ juiste supplementatie voorjou + eventueel AAS = jou perfecte lichaam/ alles uit je lichaam gehaalt kwa BB.

Dus ff offtopic: AAS speelt maar een bepaalde rol, zonder de 1 is de rest nutteloos. Alles moet correct zijn wilje 100%, of je nou AAS mist of de juiste voeding. Je haalt er dan gewoon niet 100% uit in mijn ogen.

+1 je voeding training en rust zijn het belangrijkste van het hele bodybuilding aspect en je genenpakket natuurlijk ook als 1 van deze niet goed is ga je nooit je doelstellingen halen.

Terug
Naar boven