Paideia
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 14%
Goeden dag allemaal,
Heb onlangs het trainen weer op gepakt. Train 2 maanden weer netjes op schema. Heb echter momenteel een probleem dat ik me voeding niet helemaal op orde krijg. De reden hier voor is dat ik niet eten kan koken eten of bewaren in een koelkast. In me huidige huis ontbreekt het nog aan een fornuis nog koelkast. Toch wil ik graag blijven trainen en groeien. Nu heb ik al gemerkt dat ik laaste tijd in gewicht aan afnemen ben.
Wat ik nodig heb zijn goede recepten voor koude gerechten die me ondersteunen met het groeien van massa. Ben geen moeilijke eter.
Lust vrij wel alle dingen. Zelf eet ik momenteel regelmatig tonijn uit blik.
Heb inmiddels al gevonden dat je brinta met water prima kan doen.
Nu zoek ik nog meer van dit soort "recepten" om beetje de afwisseling erin te houden.
Het zal nog wel minstens een maand duren voor dat ik mogelijk weer kan koken.
btw is het eten van veel brood nu slecht of goed als je massa wilt krijgen ?
Heb onlangs het trainen weer op gepakt. Train 2 maanden weer netjes op schema. Heb echter momenteel een probleem dat ik me voeding niet helemaal op orde krijg. De reden hier voor is dat ik niet eten kan koken eten of bewaren in een koelkast. In me huidige huis ontbreekt het nog aan een fornuis nog koelkast. Toch wil ik graag blijven trainen en groeien. Nu heb ik al gemerkt dat ik laaste tijd in gewicht aan afnemen ben.
Wat ik nodig heb zijn goede recepten voor koude gerechten die me ondersteunen met het groeien van massa. Ben geen moeilijke eter.
Lust vrij wel alle dingen. Zelf eet ik momenteel regelmatig tonijn uit blik.
Heb inmiddels al gevonden dat je brinta met water prima kan doen.
Nu zoek ik nog meer van dit soort "recepten" om beetje de afwisseling erin te houden.
Het zal nog wel minstens een maand duren voor dat ik mogelijk weer kan koken.
btw is het eten van veel brood nu slecht of goed als je massa wilt krijgen ?
Laatst bewerkt: