AndroidHealthClinic

receptoren

Heb dat artikel gelezen. Bizarre is dat ik dit bij iemand heb gezien die nam een kuur van ongeveer 7 maanden, hij er uiteindelijk gruwelijk uitgekomen.

Ik kon t tot ik dat artikel had gelezen niet verklaren. Precies wat ik lees is gebeurt. Vette shit :D

laat dat bericht nu geen vrijgeleide betekenen om 10gram AAS te gaan gebruiken :D

maar indd wat velen nog niet snappen, op een bepaald niveau maak je die grote gewichtstoenames in een kuurtje enkel door de grote vochtopstapeling, en een deel daarvan is in de cel, hoe meer vocht in de cel hoe groter uiteraard, en je kan dus heel huge worden met bv. 3 kuren per jaar van 8 weken MAAR, spierkwaliteit is nagenoeg 0 (ook wel wat afhankelijk van de middelen natuurlijk).
lang kuren geeft veel meer kwaliteit en mooie vormen, dit heb ik al vaak gezien bij kerels die continu kuren.

@gift from god: op een wedstrijd wegen ze je toch niet? weet je nou nog niet dat gewicht geen fl**ker zegt? soms zie je kerels van 100+kg waarvan je ze hooguit 80kg zou schatten en andersom...bodybuilding is voor een heel groot deel illusie.
Ik ben op wedstrijden vaak verschoten van hoe WEINIG sommige ****ing huge ogende kerels wogen.
zelf kan ik ook beamen dat ik bv 2 jr geleden op 80kg er hééél anders uitzag dan een tijdje geleden op 80kg terwijl ik op beide keren een even laag vet% had (wedstrijddroog).

laat dat bericht nu geen vrijgeleide betekenen om 10gram AAS te gaan gebruiken :D

maar indd wat velen nog niet snappen, op een bepaald niveau maak je die grote gewichtstoenames in een kuurtje enkel door de grote vochtopstapeling, en een deel daarvan is in de cel, hoe meer vocht in de cel hoe groter uiteraard, en je kan dus heel huge worden met bv. 3 kuren per jaar van 8 weken MAAR, spierkwaliteit is nagenoeg 0 (ook wel wat afhankelijk van de middelen natuurlijk).
lang kuren geeft veel meer kwaliteit en mooie vormen, dit heb ik al vaak gezien bij kerels die continu kuren.

@gift from god: op een wedstrijd wegen ze je toch niet? weet je nou nog niet dat gewicht geen fl**ker zegt? soms zie je kerels van 100+kg waarvan je ze hooguit 80kg zou schatten en andersom...bodybuilding is voor een heel groot deel illusie.
Ik ben op wedstrijden vaak verschoten van hoe WEINIG sommige ****ing huge ogende kerels wogen.
zelf kan ik ook beamen dat ik bv 2 jr geleden op 80kg er hééél anders uitzag dan een tijdje geleden op 80kg terwijl ik op beide keren een even laag vet% had (wedstrijddroog).

Interessante post, hoe sta je dan tegenover 6on 4off regelmaat? Is het nutteloos en ga je beter een heel jaar on of niet?

Nee nee kuur is niet eens zo bijzonder hoge dosis geweest 500mg test e in begin daarna n tijd 750, laatste weken weer 500, was een stack btw.

Maar wat je daar neerpent klopt, hebben gister toevallig foto's bekeken van 2 korte kuren 12 wkn, das een andere soort progressie....de 3e lange kuur is echt immens verschil.

Heb m dat verteld over die receptoren, hij zei dat t ook aan je training en voeding ligt........3x raden wat ik net lees :D

Dit is typisch iets wat jongens altijd zeggen die zelf geen ''goede'' stats hebben. Wil hiermee niet zeggen dat jij geen goede stats hebt, weet bij god niet hoe lang je bent etc dus voel je niet aangevallen. Maar gewicht zegt wel degelijk heel wat. Iemand van 1.80, 110kg en 8% ziet er ALTIJD groter uit dan iemand van 1.80, 90kg en 8%. Ga niet zeggen dat stats geen **** zeggen, want dat is de grootste onzin.
Tuurlijk zul je jongens zien die weinig wegen en groot zijn, maar dat zijn ook zo goed als altijd de kortere mannetjes. Ken zelf ook iemand die nog geen 80kg is en echt enorm is. Mja, die jongen zelf is dan ook nog geen 1.60. Als je ''huge'' wilt ogen met +1.80m moet je echt wel een flink gewicht meebrengen. Je gaat met +1.80 en 80kg niet ''huge'' ogen, maak dat de kat maar wijs. En ik geloof ook direct dat jij er een tijdje terug met 80kg beter uitzag dan 2 jaar terug...maar zo extreem veel verschil kan het niet zijn als je hetzelfde vet% had....dat kan simpelweg niet, tenzij je 2 jaar terug 8kg vocht vasthield en nu maar 1-2kg. Maar als jij hetzelfde vet% had, en ook nog hetzelfde vocht% kan jij er niet veeeeeel beter uitzien zoals je zegt.

Laatst bewerkt:
Dressed Black,is het mogelijk dat er iets niet klopt met de stats die je opgeeft ?
Ze lijken disproportioneel :

Schuin bankdrukken: 10 kg x 6.
Military press: 13,50 kg x 5.
Deadlift: 50 kg x 3.
BOR: 22 kg x 7.
Squats (full): 44,50 kg x 3.

Huidig gewicht: 95 kg.
lengte: 1m80.

met je kleren aan oog je kleiner maar zonder kleren aan oog je groter als je lichter en droger bent/

Dressed Black,is het mogelijk dat er iets niet klopt met de stats die je opgeeft ?
Ze lijken disproportioneel :

Schuin bankdrukken: 10 kg x 6.
Military press: 13,50 kg x 5.
Deadlift: 50 kg x 3.
BOR: 22 kg x 7.
Squats (full): 44,50 kg x 3.

Huidig gewicht: 95 kg.
lengte: 1m80.

Ja is ook maar een poging tot (flauwe) grap. Ook een beetje een statement dat ik niet op dit forum ben om te bluffen met mijn stats. Ik train al sinds mijn 17e (weliswaar voor gevechtsport maar toch) en ben niet echt een slappeling.

Dit is typisch iets wat jongens altijd zeggen die zelf geen ''goede'' stats hebben. Wil hiermee niet zeggen dat jij geen goede stats hebt, weet bij god niet hoe lang je bent etc dus voel je niet aangevallen. Maar gewicht zegt wel degelijk heel wat. Iemand van 1.80, 110kg en 8% ziet er ALTIJD groter uit dan iemand van 1.80, 90kg en 8%. Ga niet zeggen dat stats geen **** zeggen, want dat is de grootste onzin.
Tuurlijk zul je jongens zien die weinig wegen en groot zijn, maar dat zijn ook zo goed als altijd de kortere mannetjes. Ken zelf ook iemand die nog geen 80kg is en echt enorm is. Mja, die jongen zelf is dan ook nog geen 1.60. Als je ''huge'' wilt ogen met +1.80m moet je echt wel een flink gewicht meebrengen. Je gaat met +1.80 en 80kg niet ''huge'' ogen, maak dat de kat maar wijs. En ik geloof ook direct dat jij er een tijdje terug met 80kg beter uitzag dan 2 jaar terug...maar zo extreem veel verschil kan het niet zijn als je hetzelfde vet% had....dat kan simpelweg niet, tenzij je 2 jaar terug 8kg vocht vasthield en nu maar 1-2kg. Maar als jij hetzelfde vet% had, en ook nog hetzelfde vocht% kan jij er niet veeeeeel beter uitzien zoals je zegt.

Heb even het wedstrijdgewicht opgezocht van de grote Arnold (op wikipedia), 107 kg voor 1m88. Begint er al een belletje te rinkelen...?

95 kg 3 jaar getraind of 95 kg 20 jr getraind, zet ze eens langs elkaar dan weet je wat duurzaam opgebouwde spiekwaliteit is. Er is niet zo erg als die opgeblazen vol vocht zittende beachboys die denken van, zie mij eens ik weeg dit en dit, terwijl ze het woord definitie niet eens kennen. Dus gewicht zegt alleen iets icm definitie en kwaliteit anders zegt het geen drol

Vraag ik mij ook af en moet je dan die 4 weken wat nolva nemen of niet ?

Volgend jaar ga ik het althans zo proberen:

1-52 HGH Bluetops 4iu(5/2) ED

1-4 Test P 200mg ED
1-4 Tren A 150mg ED
5-6 Nolva 20mg ED

11-14 Test P 200mg ED
11-14 Mast P 150mg ED
15-16 Nolva 20mg ED

21-24 Test P 200mg ED
21-24 NNP 200mg ED
25-26 Nolva 20mg ED

REPEAT (4on / 6off)

• Topic Starter Topic Starter
Volgend jaar ga ik het althans zo proberen:

1-52 HGH Bluetops 4iu(5/2) ED

1-4 Test P 200mg ED
1-4 Tren A 150mg ED
5-6 Nolva 20mg ED

11-14 Test P 200mg ED
11-14 Mast P 150mg ED
15-16 Nolva 20mg ED

21-24 Test P 200mg ED
21-24 NNP 200mg ED
25-26 Nolva 20mg ED

REPEAT (4on / 6off)

klinkt leuk

Heb dat artikel gelezen. Bizarre is dat ik dit bij iemand heb gezien die nam een kuur van ongeveer 7 maanden, hij er uiteindelijk gruwelijk uitgekomen.

Ik kon t tot ik dat artikel had gelezen niet verklaren. Precies wat ik lees is gebeurt. Vette shit :D

welk artikel?

waar is dit een reactie op? en wat was die kuur van 7 maanden? en in welk opzicht kwam hij er bizar uit?

Laatst bewerkt:

geloof mij maar dat spierkwaliteit heel veel doet, ik heb ongeveer 4 wedstrijden op rij gedaan (wat eigenlijk een fout was want ik had zo niet de tijd voldoende massa op te zetten) maar als ik vergelijk leek ik op men laatste wedstrijd puur op illusie dan toch zeker 5-6kg zwaarder dan op men eerste terwijl er op en al 1kg bij zat.
door constant de diëten is de vorm van men spieren echt significant verbeterd en zijn de lijnen véél dieper geworden waardoor ik nu zelfs op een vet% van 9% nog dwarslijnen trek op men quads...voorheen ondenkbaar.
je hebt natuurlijk gelijk tot op zekere hoogte, een verschil van 20kg bij de zelfde lengte is natuurlijk zichtbaar, maar een verschil van pakweg 5-6 niet altijd, en als je 5kg biefstuk op je bord legt is dat toch een aardige hoop of niet? taille bijvoorbeeld doet ook veel, ik heb zelf echt een taille van 15 jarig meisje als ik in shape ben, anderen hebben een brede taille, daar zit bijvoorbeeld een heel verschil in gewicht in... en dat is maar een klein voorbeeldje.

Zoals ik al vernoemd heb in een vorige post was Arnold in wedstrijdshape 107 kg voor 1m87. Hij leek evenwel veel zwaarder. Illusie doet inderdaad heel veel in body building.

Interessante post, hoe sta je dan tegenover 6on 4off regelmaat? Is het nutteloos en ga je beter een heel jaar on of niet?

tja met 6 on 4 off ben je eigenlijk ook continu on...
maar ik ben persoonlijk van mening dat dat ongezonder is dan af en toe een bridge met wat primo, nolva, clomid etc zijn alles behalve onschuldige middeltjes en ik wil ze ook niet te veel gebruiken.
met wat hcg tijdens de gehele kuur door (op lage dosis) heb je geen testikel atrofie en heb je zelfs na een hele lange kuur vrij snel herstel.
ook iets wat men dokter nog heeft bevestigd, pregnyl is véél belangrijker dan nolva etc voor herstel.

maar ik zou zeggen, plan het op basis van je eigen doelen, ik vind continu kuren, of het nu 6 on 4 off of continu is eigenlijk niet echt voor recreatievelingen en zelfs niet voor amateurs, tenzij ze echt voor de grote titels gaan :)

tja met 6 on 4 off ben je eigenlijk ook continu on...
maar ik ben persoonlijk van mening dat dat ongezonder is dan af en toe een bridge met wat primo, nolva, clomid etc zijn alles behalve onschuldige middeltjes en ik wil ze ook niet te veel gebruiken.
met wat hcg tijdens de gehele kuur door (op lage dosis) heb je geen testikel atrofie en heb je zelfs na een hele lange kuur vrij snel herstel.
ook iets wat men dokter nog heeft bevestigd, pregnyl is véél belangrijker dan nolva etc voor herstel.

maar ik zou zeggen, plan het op basis van je eigen doelen, ik vind continu kuren, of het nu 6 on 4 off of continu is eigenlijk niet echt voor recreatievelingen en zelfs niet voor amateurs, tenzij ze echt voor de grote titels gaan :)

Zeer juist imo, ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik eens off gegaan ben en clomid genomen heb, ik voelde mij verschrikkelijk. Bij mij geeft het slechte effecten zoals duizeligheid en onrustige gevoelens. Het is dan ook bedoeld voor vrouwen he! Ik blijf dus liever gewoon aan, met af en toe een bridge, heb ik nooit geen last van wat dan ook!

Dat is gewoon een side van clomid .. gebruik nolva

Terug
Naar boven