Heb dat artikel gelezen. Bizarre is dat ik dit bij iemand heb gezien die nam een kuur van ongeveer 7 maanden, hij er uiteindelijk gruwelijk uitgekomen.
Ik kon t tot ik dat artikel had gelezen niet verklaren. Precies wat ik lees is gebeurt. Vette shit![]()
laat dat bericht nu geen vrijgeleide betekenen om 10gram AAS te gaan gebruiken

maar indd wat velen nog niet snappen, op een bepaald niveau maak je die grote gewichtstoenames in een kuurtje enkel door de grote vochtopstapeling, en een deel daarvan is in de cel, hoe meer vocht in de cel hoe groter uiteraard, en je kan dus heel huge worden met bv. 3 kuren per jaar van 8 weken MAAR, spierkwaliteit is nagenoeg 0 (ook wel wat afhankelijk van de middelen natuurlijk).
lang kuren geeft veel meer kwaliteit en mooie vormen, dit heb ik al vaak gezien bij kerels die continu kuren.
@gift from god: op een wedstrijd wegen ze je toch niet? weet je nou nog niet dat gewicht geen fl**ker zegt? soms zie je kerels van 100+kg waarvan je ze hooguit 80kg zou schatten en andersom...bodybuilding is voor een heel groot deel illusie.
Ik ben op wedstrijden vaak verschoten van hoe WEINIG sommige ****ing huge ogende kerels wogen.
zelf kan ik ook beamen dat ik bv 2 jr geleden op 80kg er hééél anders uitzag dan een tijdje geleden op 80kg terwijl ik op beide keren een even laag vet% had (wedstrijddroog).