Fitness Seller

receptoren

Wat gebruik je eigenlijk zo door de week al die jaren? Moet ik denken aan een 500mg test-e of praten we over grotere aantallen?

Klopt kerel. Maar als in PCT zou ik zeer zeker nolva boven clomid kiezen. Ik kan er genoeg die na clomid het helemaal niet meer zien zitten en helemaal down raken.

Klopt kerel. Maar als in PCT zou ik zeer zeker nolva boven clomid kiezen. Ik kan er genoeg die na clomid het helemaal niet meer zien zitten en helemaal down raken.

Ik ken de bijwerkingen van nolvadex niet, maar clomid is zeker rommel. Je stemming geraakt op een dieptepunt!

Ja dit heeft niets te maken met het punt waar het in feite over gaat, nl het punt dat massale spieren bereikt worden door nooit off te gaan en slechts af en toe te bridgen.
Wat jij nu zegt is een mogelijk GEVOLG van het steeds maar kuren, zonder het lichaam de kans te geven te herstellen. En om daar op te antwoorden kan ik eerst en vooral zeggen dat topsport in de moderne tijden niet gezond is, ik ben volledig akkoord dat JONGE mannen beter zo'n risico niet zouden nemen, maar geloof me ze doen het toch en dit om hun vooropgestelde doel te bereiken. Wat oudere mannen betreft, zoals ikzelf dus, ben ik een grote voorstander van het constant gebruik van AS. Ik heb persoonlijk ondervonden, en zal hopelijk nog lange jaren ondervinden dat het een zegen is voor de oudere man: je blijft zo sterk als een jongere man, je behoudt de potentie zoals in je jonge jaren en je algemene geestelijke en lichamelijke toestand staan op een hoog peil. Het zal uiteindelijk duidelijk worden dat in de niet zo verre toekomst dokters het spul zulllen voorschrijven aan oudere mannen ten einde de levenskwaliteit aanzienlijk te verbeteren.

en heb je dan nooit HGH gebruikt?

laat dat bericht nu geen vrijgeleide betekenen om 10gram AAS te gaan gebruiken :D

maar indd wat velen nog niet snappen, op een bepaald niveau maak je die grote gewichtstoenames in een kuurtje enkel door de grote vochtopstapeling, en een deel daarvan is in de cel, hoe meer vocht in de cel hoe groter uiteraard, en je kan dus heel huge worden met bv. 3 kuren per jaar van 8 weken MAAR, spierkwaliteit is nagenoeg 0 (ook wel wat afhankelijk van de middelen natuurlijk).
lang kuren geeft veel meer kwaliteit en mooie vormen, dit heb ik al vaak gezien bij kerels die continu kuren.

).

idd,wat ik ook al zei dus

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:48 ----------

Zeer juist imo, ik kan mij nog heel goed herinneren dat ik eens off gegaan ben en clomid genomen heb, ik voelde mij verschrikkelijk. Bij mij geeft het slechte effecten zoals duizeligheid en onrustige gevoelens. Het is dan ook bedoeld voor vrouwen he! Ik blijf dus liever gewoon aan, met af en toe een bridge, heb ik nooit geen last van wat dan ook!

die zooi,clomid en nolva, gebruik ik ook niet meer vanwege zelfde reden als jouw

top man

Terug
Naar boven