Fitness Seller

receptoren

Nog stop kuren is voor een recreatief iemand die niet constant op grote hoeveelheden GH, IGF etc zit ook compleet overbodig. Diegene hierboven zeggen wel ''ik groei nog steeds''...maar hoeveel groei je? Als je stats kloppen Dressed Black (95kg bij 1.80m), dan vind ik je opmerkingen aardig lachwekkend. Die stats heb ik bv al na 4 jaar trainen, en ''slechts'' 3 kuurtjes van 8 tot 12 weken al overtroffen.
FEIT is gewoon dat na een xx aantal weken de groei er zo goed als uit is, of dat nu komt omdat je receptoren verzadigt zijn of dat het een andere oorzaak heeft interesseert me geen ene ****. Daarom kan je beter off gaan, jezelf netjes laten herstellen en na een paar maanden weer on gaan, DAN ga je weer een enorme boost krijgen en kun je weer vele kilo's aankomen. Als je jaren achter elkaar on blijft maak je die gains niet, anders was je nu wel wat zwaarder als 95kg kerel.

nu is het natuurlijk belangrijk om te weten of je al langer dan 6 jaar non stop kuurt? als je er 7 jaar geleden mee begonnen bent dat non stop kuren is het niet zo gek dat je een kleine van 6 jaar hebt (+9maanden tot bevalling)

is 7 jaar.

ikzelf zou ook het liefst het hele jaar door kuren. maar het enige wat me tegenhoudt is het verdwijnen van de kans op kinderen over een jaar of 4...

Mijn antwoord zal jullie ongetwijfeld schokken, want ik neem al AS sinds mijn 19e en ik ben nu 48, heb vroeger aan competitie-gevechtsport gedaan en heb dus de meeste jaren van die 29 jaar flinke dosissen stanozolol genomen, afgewisseld met perioden test. Sinds kort begonnen met body building, en nu volledig gericht op test. Mijn dosissen waren in al die jaren gemiddeld hoog (bijv. 1500 mg test per week).
Maar ik huiver een beetje bij de gedachte dat ik nu aan elke jonge gast ga de raad geven om maar altijd on te blijven, want in mijn achterhoofd speelt altijd de twijfel of het bij iedereen wel zo goed afloopt. En ik wil zeker niet de schuld zijn dat andere mensen ongelukken overkomen, want uiteraard kan ik niet garanderen dat iedereen geen nadelige effecten gaat ondervinden. Mijn punt is dan ook vooral dat het een weldaad is voor OUDER wordende mannen, want geloof mij geen enkel nadeel kan opwegen tegen de enorme heilzame werkingen van extra test bij de OUDERE man.

Nog stop kuren is voor een recreatief iemand die niet constant op grote hoeveelheden GH, IGF etc zit ook compleet overbodig. Diegene hierboven zeggen wel ''ik groei nog steeds''...maar hoeveel groei je? Als je stats kloppen Dressed Black (95kg bij 1.80m), dan vind ik je opmerkingen aardig lachwekkend. Die stats heb ik bv al na 4 jaar trainen, en ''slechts'' 3 kuurtjes van 8 tot 12 weken al overtroffen.
FEIT is gewoon dat na een xx aantal weken de groei er zo goed als uit is, of dat nu komt omdat je receptoren verzadigt zijn of dat het een andere oorzaak heeft interesseert me geen ene ****. Daarom kan je beter off gaan, jezelf netjes laten herstellen en na een paar maanden weer on gaan, DAN ga je weer een enorme boost krijgen en kun je weer vele kilo's aankomen. Als je jaren achter elkaar on blijft maak je die gains niet, anders was je nu wel wat zwaarder als 95kg kerel.

Zoals verteld in een post hier ergens boven, heb ik vroeger gevechtsport gedaan en was ik verplicht om in een bepaalde gewichtklasse te blijven. Sinds kort ben ik begonnen met body building, maar geloof mij als ik je zeg dat ik nog grote verwachtingen heb, die zich uiteraard niet meer toespitsen op competitie.
Wat je verder zegt, is zeker niet juist, ik ken toevallig zeer veel krachtsporters, omdat ik in veel gyms getraind heb en iedereen van enig niveau in het is eender welke krachtsport blijft constant on. Wie mij niet gelooft moet het maar weten.

Mijn antwoord zal jullie ongetwijfeld schokken, want ik neem al AS sinds mijn 19e en ik ben nu 48, heb vroeger aan competitie-gevechtsport gedaan en heb dus de meeste jaren van die 29 jaar flinke dosissen stanozolol genomen, afgewisseld met perioden test.

maar dit zegt allemaal NIETS, wat nu belangrijk is, ben je al meer dan 8a9 jaar constant on aangezien je 7 jaar geleden een kleine hebt verwekt?

maar dit zegt allemaal NIETS, wat nu belangrijk is, ben je al meer dan 8a9 jaar constant on aangezien je 7 jaar geleden een kleine hebt verwekt?

Ik heb toch al duidelijk gemaakt dat ik nooit off geweest ben in al die jaren! Ik bedoelde met 'de meeste jaren' gewoon dat ik ook periodes van bridgen inlas, maar dus nooit écht off ga.

Mijn ervaring zegt ook hier iets anders, ik ga steeds verder op test, met dus af en toe een bridge van een derde van de normaal gebruikte dosis, ik blijf er op groeien hoor.

mmm,bij mij niet maarja ik heb dan ook nog maar 1 soort test langer dan 10weken gebruikt en dat is test-e .Voor 14 weken maar in week 10 was de rek er toch uit

Heb je kinderen? Ooit van plan om kinderen te hebben? Ik vind het zeer interessant, kan je misschien je kuurschema posten van de voorbije 3jaar? Of zo ver je nog weet? Zou leuk zijn!

nee,nog geen kids maar wil er nog wel. Met mijn zaad is iig niets aan de hand.
Ik weet zeker me ganse kuur maar wat ben je daarmee? DAt moet je voor je eigen uitmaken wat je wilt nemen en uittesten wat het beste voor jouw werkt

nu is het natuurlijk belangrijk om te weten of je al langer dan 6 jaar non stop kuurt? als je er 7 jaar geleden mee begonnen bent dat non stop kuren is het niet zo gek dat je een kleine van 6 jaar hebt (+9maanden tot bevalling)

is 7 jaar.

ikzelf zou ook het liefst het hele jaar door kuren. maar het enige wat me tegenhoudt is het verdwijnen van de kans op kinderen over een jaar of 4...

onzin,je moet ook alles regelmatig laten checken door n dokter

Laatst bewerkt:
nnog maar te zwijgen van de uppers en de downers die ze gebruiken

Ik kende bodybuilders die gingen tot 5 gram per week, maar één ding is zeker dat de top in het huidige body building een hele medicijnkast aan spul aller soorten nodig heeft.

Niet lullig bedoeld kerel...maar ook dit is alweer iets wat jij DENKT. Net zoals bij de recreatieve gebruikers zoals ons zal de ene prof veel meer gebruiken dan de ander. Zo zal je profs hebben die 10gr gebruiken maar zul je er ook zien die misschien ''maar'' 3 gram per week gebruiken. Ik heb best wel eens wat kuurtjes gezien van profs, de ene gebruikte extreem veel en de ander gebruikte nog minder dan de grootverbruikers die je hier wel eens voorbij ziet/zag komen.

Niet lullig bedoeld kerel...maar ook dit is alweer iets wat jij DENKT. Net zoals bij de recreatieve gebruikers zoals ons zal de ene prof veel meer gebruiken dan de ander. Zo zal je profs hebben die 10gr gebruiken maar zul je er ook zien die misschien ''maar'' 3 gram per week gebruiken. Ik heb best wel eens wat kuurtjes gezien van profs, de ene gebruikte extreem veel en de ander gebruikte nog minder dan de grootverbruikers die je hier wel eens voorbij ziet/zag komen.

Natuurlijk, ik beweer dan ook nergens dat ik weet wat alle grote body builders van nu en het verleden gebruiken of gebruikten. Ik zeg, ik kende er die gingen tot 5 gram. Een ding zal iedereen begrijpen, hoe zwaarder de dosissen hoe groter de massa en zoals de toppers er nu bijlopen moet iedereen die aspiraties heeft voor de top meelopen, anders vallen ze gegarandeerd af.
Ik kan mij overigens goed indenken dat er best wel talentvolle jongeren zijn die afhaken van het body building, omdat ze de extreem hoge dosissen niet aandurven!

nee,nog geen kids maar wil er nog wel. Met mijn zaad is iig niets aan de hand.
Ik weet zeker me ganse kuur maar wat ben je daarmee? DAt moet je voor je eigen uitmaken wat je wilt nemen en uittesten wat het beste voor jouw werkt

Hoe weet jij dat je zaad nog goed is? Heb je wat recente tests? Als je het niet teveel moeite vindt natuurlijk, ik vind het gewoon erg interessant :)

Als je je kuur niet wil neerzetten, ook goed.. Ben gewoon benieuwd.

.......

Laatst bewerkt:

heb het gelezen, dat mijn test later minder hoog is zal me niet veel kunnen schelen, nadat ik kinderen heb, stap ik over op trt.

het enigste wat voor mij telt is: stel ik kuur nu 3 jaar non stop, of 9 maanden op en 3 af, is het dan nog mogelijk gezonde kinderen te krijgen.

op de normale manier. 0.0% zaadcellen maak je nooit aan, dus kunstmatig zijn er altijd kinderen te krijgen

sorry Onderhandelen, je haalt nog steeds hyopertrofie en hyperplasie door elkaar.
kan i dunno, als je goed leest vertel ik dat ik weinig ingelezen ben wat betreft IGF. Aangezien t wat technisch werd heb ik dat opgezocht en weergegeven zoals de bron dit mij laat zien.

Ondanks de toonzetting van Enrico naar jou (waar vast een korte historie achter zit maar die wil ik hier laten rusten)
K heb geen enkel probleem (gehad) met de toonzetting

Een onderdeel van de spiercel dat verantwoordelijk is voor de opbouw van proteines zoals actine en myosine,beide contractiele spiereiwitten .
dank je wel, begrijp nu wat ze bedoelen.

verder niets tegen onderhandelen ofzo voor de duidelijkheid, was gewoon wat geïrriteerd, niets persoonlijks ofzo.
had ik door :D

Heb dat artikel gelezen. Bizarre is dat ik dit bij iemand heb gezien die nam een kuur van ongeveer 7 maanden, hij er uiteindelijk gruwelijk uitgekomen.

Ik kon t tot ik dat artikel had gelezen niet verklaren. Precies wat ik lees is gebeurt. Vette shit :D

Terug
Naar boven