- Waardering
- 412
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 114kg
- Vetpercentage
- 8%
Nog stop kuren is voor een recreatief iemand die niet constant op grote hoeveelheden GH, IGF etc zit ook compleet overbodig. Diegene hierboven zeggen wel ''ik groei nog steeds''...maar hoeveel groei je? Als je stats kloppen Dressed Black (95kg bij 1.80m), dan vind ik je opmerkingen aardig lachwekkend. Die stats heb ik bv al na 4 jaar trainen, en ''slechts'' 3 kuurtjes van 8 tot 12 weken al overtroffen.
FEIT is gewoon dat na een xx aantal weken de groei er zo goed als uit is, of dat nu komt omdat je receptoren verzadigt zijn of dat het een andere oorzaak heeft interesseert me geen ene ****. Daarom kan je beter off gaan, jezelf netjes laten herstellen en na een paar maanden weer on gaan, DAN ga je weer een enorme boost krijgen en kun je weer vele kilo's aankomen. Als je jaren achter elkaar on blijft maak je die gains niet, anders was je nu wel wat zwaarder als 95kg kerel.
FEIT is gewoon dat na een xx aantal weken de groei er zo goed als uit is, of dat nu komt omdat je receptoren verzadigt zijn of dat het een andere oorzaak heeft interesseert me geen ene ****. Daarom kan je beter off gaan, jezelf netjes laten herstellen en na een paar maanden weer on gaan, DAN ga je weer een enorme boost krijgen en kun je weer vele kilo's aankomen. Als je jaren achter elkaar on blijft maak je die gains niet, anders was je nu wel wat zwaarder als 95kg kerel.