AndroidHealthClinic

Recessie ook bij u thuis???

wobar

Novice
Waardering
0
Ik ben sinds kort met een nieuw voedingsschema begonnen en ben aanzienlijk meer gaan eten als de afgelopen periode met als gevolg dat je dus ook meer geld moet uitgeven voor een hoop produkten.
Nu heb ik redelijk veel informatie betreft soorten, prijzen en winkel waar je deze produkten kunt halen van dit forum. Maar het leek me handig en leuk om alles is in één topic te zetten. Ik wil beginnen met de produkten die ik nodig heb, waar ik ze vandaan haal en wat ze kosten, maar het belangrijkste is dat deze produkten ook van goede kwaliteit zijn.

500 gram Almhof magere kwark € 1,15 bij Bas v/d Heijden 52Kcal, 9,1 gram eiwit, 3,4 gram Kool, 0,0 gram Vet.

500 gram Jogging magere kwark € 0,65 bij Aldi 60 Kcal, 10,31 gram eiwit, 4,0 gram Kool, 0,18 gram Vet.

150 gram walnoten € 2,00 bij Kaasbest

150 gram walnoten € 1,59 bij Aldi.

185 gram John west tonijn in water € 1,47 bij Bad v/d Heijden 113 Kcal, 27 gram eiwit, 0,1 gram Kool, 0,5 gram vet.

200 gram Ocean Steamer tonijn in water € 0,79 bij Aldi 99 Kcal, 23,5 gram eiwit, 0 gram Kool, 0,6 gram Vet.

500 gram Quaker havermout € 0,99 bij Bas v/d Heijden 360 Kcal, 11,0 gram eiwit, 60,0 gram Kool, 8,0 gram vet.

1 kilo kipfilet € 7,40 bij Bas v/d Heijden.

250 gram Queens Ocean tonijn stukken € 2,49 bij Bas v/d Heijden 108 Kcal, 23,4 gram eiwit, 0,0 gram Kool, 0,9 gram Vet.

400 gram Vis Marine Koolvisfilets € 1,99 bij Bas v/d Heijden 76 Kcal, 17 gram eiwit, 0,0 gram Kool, 0,8 gram Vet.

250 gram Queens Ocean zalm stukken € 2,49 bij Bas v/d Heijden 120 Kcal, 20 gram eiwit, 0,0 gram Kool, 4 gram Vet.

1 pak Milner 10+ Kaas € 1,99 bij Bas v/d Heijden 187 Kcal, 32 gram eiwit, 0,0 Kool, 6,2 gram Vet.

1 krop sla € 0,49 bij Bas v/d Heijden.

1 komkommer € 0,34 bij Bas v/d Heijden.

Dit alles is bij 100 gram.

Binnenkort ga ik eens kijken bij de Liddl en ik hoop dat jullie ook nog ideeën hebben of andere produkten om andere mensen te helpen want ik kan me niet in denken dat ik de enige bent die het maar een dure hobby vindt al dat eten om een goede spiermassa te krijgen.

groeten:)

Ik ga sinds kort ook gewoon naar de lidle en aldi, nog leuk winkelen ook.

38 cent voor no-name havermout - waarom een euro uitgeven?!
:p

Het is echt een misvatting dat Aldi+Lidl goedkoper zijn. Vaak zijn ze zelfs nog duurder.

Als je bij Albert Heijn de goedkoopste pasta/tonijn/rijst/kipfilet of wat dan ook pakt ben je 75% van de keren goedkoper uit. Gemiddeld genomen wel duurder dus, maar niet als je gewoon de goedkoopste producten pakt.

Magere kwark kost bij AH ook 0,65 euro
Kipfilet plakjes 1,15 voor 150gr
Kilo kipfilet minstens 1x per maand in de reclame voor 4,99
Deepblue tonijn 0,89 euro (ook maandelijks in de reclame, deze week 3halen2betalen =0,59 euro per blikje). Ik koop dan gewoon in één klap het hele schap leeg

Alsnog ben ik per maand voor ongeveer 200euro aan eten kwijt

Laatst bewerkt:
Ik koop al jaren alles bij de aldi en lidl. Niet omdat ik een sloeber ben... maar gewoon omdat ik een gierige kl***zak ben die geen zin heeft om teveel geld uit te geven.

Het gedonder is als ik naar een lidle of aldi ga, dat ik atijd weer meer koop dan nodig is en nog weer duurder uit ben.

rijstwafels aldi 30cent per pak

idd net als wat Big T zegt.
ik haal me kwark altijd bij de jumbo 50-60 cent
kipfilet ga ik niet bij de aldi halen voor 7+ euro per kilo maar voor 5-6 euro per kilo bij willekeurige winkel
tonijn is ook maar iets van 60 cent bij de super

chocomel is dan weer wel duur -> 1 euro per liter
zilvervliesrijst super eigen merk <2 euro voor 750 gram

• Topic Starter Topic Starter
Het is echt een misvatting dat Aldi+Lidl goedkoper zijn. Vaak zijn ze zelfs nog duurder.

Als je bij Albert Heijn de goedkoopste pasta/tonijn/rijst/kipfilet of wat dan ook pakt ben je 75% van de keren goedkoper uit. Gemiddeld genomen wel duurder dus, maar niet als je gewoon de goedkoopste producten pakt.

Magere kwark kost bij AH ook 0,65 euro
Kipfilet plakjes 1,15 voor 150gr
Kilo kipfilet minstens 1x per maand in de reclame voor 4,99
Deepblue tonijn 0,89 euro (ook maandelijks in de reclame, deze week 3halen2betalen =0,59 euro per blikje). Ik koop dan gewoon in één klap het hele schap leeg

Alsnog ben ik per maand voor ongeveer 200euro aan eten kwijt

Ik red dat langgggggg niet 200 euro, ik ben blij als het bij € 750,00 blijft per maand.:(

Inderdaad deze week in de reklame 1 kilo kipfilet voor € 4,99 en Deepblue tonijn 3 halen 2 betalen voor € 1,77, die gaan we even scoren van de week.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

idd net als wat Big T zegt.
ik haal me kwark altijd bij de jumbo 50-60 cent

Maar zijn de eiwitten ook een beetje goed en de Kool en vet gehaltes een beetje laag, want het verbaas me hoeveel verschil daar inzit tussen de verschillende merken.

Konings magere kwark (jumbo, super)

8,8 gr eiwit
0,1 gr vet
4,8 kh
55kcal

Ik red dat langgggggg niet 200 euro, ik ben blij als het bij € 750,00 blijft per maand.:(

Inderdaad deze week in de reklame 1 kilo kipfilet voor € 4,99 en Deepblue tonijn 3 halen 2 betalen voor € 1,77, die gaan we even scoren van de week.

---------- Toegevoegd om 18:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:39 ----------

Maar zijn de eiwitten ook een beetje goed en de Kool en vet gehaltes een beetje laag, want het verbaas me hoeveel verschil daar inzit tussen de verschillende merken.
750?? voor je eentje?

Eet je elke dag zalm en steak etc?

>25 euro per dag aan cheap voedsel:fuu:

750?? voor je eentje?

Eet je elke dag zalm en steak etc?

Nee voor het gezin bestaand uit 2 kleine kinderen, vrouw en ik zeg de gek. Het meeste van dat geld gaat naar eten af en toe een pak luiers en wasmiddel, 80 % van de kar ligt vol met vreterij.
Eeet op een dag best veel 2 x 500 gram kwark, 2 x blik tonijn, 1 x 200 gram kipfilet en 1 x zalm of tonijn stuk bij het warme eten, f2 x fruit, nodige sla en komkommer en dan die whey shakes gaan ook 2 blikken op in de maand van 2 kilo a 50 euro per stuk.
Maar ach weet ik waar voor ik werk.

haal je whey dan op bulkpowders.co.uk

rundertartaar...70cent goedkoper dan bij de AH :D

Ik haal alles bij de aldi behalve brinta dat haal ik bij de plus

Inderdaad goedkope havermout gevonden bij Bas v/d Heijden.

Avena havermout € 0,38 352 Kcal, 13,5 gram eiwit, 58,7 gram Kool, 7,0 gram vet.
Quaker havermout € 0,92 360 Kcal, 11,0 gram eiwit, 60,0 gram Kool, 8,0 gram vet.

Terug
Naar boven