XXL Nutrition

rechterarm groter dan linker?

nigeldv

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
79kg
Vetpercentage
13%
train al bijna een jaar serieus maar heb de laatste tijd last van verschil in men armen
men rechterarm kan iets meer aan dan men linker en voelt ook harder aan dan men linker vooral in de bicep en een beetje in de tricep
had gedacht dat het vanzelf wel recht zou trekken maar het wordt alleen maar erger
train men armen alle 2 gelijk en doe ook verschillende oefeningen voor apart te gebruiken en hierbij merk ik ook wel kracht verschil
trekt dit nog recht of moet ik men linker nog harder gaan trainen dan men rechter?
enja liefst geen belachelijke reacties :p

grt

Dominant.
Doe je vrij weinig aan, met db beginnen met je linker arm, trekt vanzelf ooit wat recht.

Heb ik ook,
doe je niet veel aan, wat de goede man boven me al typed(opmerkt)...:cool:

plus ik het ook niet z'n probleem vind...

word er zelf ook gek van ontkom je niet aan..

dumbbells gebruiken.. en helemaal gelijk zijn je spieren toch vrijwel nooit

arm_wrestling_champion512b.jpg

Dit probleem heb ik echt nog nooit gehoord. En als dat wel zo was dan is het toeval.

Niemand is 100% symmetrisch. Kijk naar de armen van dexter jackson, kijk naar de lats van dennis wolf.

Het zal wel iets bij kunnen trekken maar verschil zal er altijd wel blijven. Gewoon zo groot mogelijk worden dat het t minst opvalt

Niemand is 100% symmetrisch. Kijk naar de armen van dexter jackson, kijk naar de lats van dennis wolf.

Het zal wel iets bij kunnen trekken maar verschil zal er altijd wel blijven. Gewoon zo groot mogelijk worden dat het t minst opvalt

Zelfs mijn kneuter is niet symmetrisch !

Niet te druk over maken. En als je dat toch wil doen. Probeer eens je vaste "hand" te ontzien en veel doen met je andere. Zodra iemand symmetrisch benadert wordt dat overigens als niet-aantrekkelijk ervaren !

Dus eigenlijk moet je je een gelukkig mens prijzen

Terug
Naar boven