XXL Nutrition

Referendum Associatieverdrag Oekraïne

-

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Ik stem nee, alleen al omdat de regering iets te graag wil dat ik ja stem.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zo te zien stemt bijna iedereen die 'nee' stemt dat vanwege een haat op Europa o.i.d., niet vanwege argumenten die daadwerkelijk over het verdrag gaan :o

Zo te zien stemt bijna iedereen die 'nee' stemt dat vanwege een haat op Europa o.i.d., niet vanwege argumenten die daadwerkelijk over het verdrag gaan :o
Oekraïne is een failliet corrupt land. Geen toegevoegde waarde voor de EU. En nee dit associatieverdrag gaat niet over toelating tot de EU, maar het is wel de eerste stap. Vitali Klitschko (voormalig bokser en tegenwoordig burgemeester van Kiev) was vorige week bij Humberto Tan om ons te vertellen waarom wij vooral niet tegen moeten stemmen. Hij en zijn broer hadden het alleen maar over een toekomstig lidmaatschap van de EU, zegt genoeg.

ik stem nee,

oekraïne is een arm land, dat gaat geld kosten en niks opbrengen.

heel simpele redenatie maar zo werkt het wel !

"Mensenrechten worden in Oekraïne veelvuldig geschonden. Zo komt aan veel Oekraïense producten kinderarbeid te pas. Bijna 200.000 Oekraïense kinderen tussen de vijf en veertien jaar worden ingezet voor kinderarbeid, vooral in de landbouwsector en in de mijnbouw. Op de website rvo.nl waarschuwde de Nederlandse overheid tot voor kort nog: “vooral als u in de agrarische sector of in de bouw onderneemt, is de kans aanmerkelijk dat een productiebedrijf of onderaannemer gebruik maakt van kinderarbeid.” In aanloop naar het referendum is deze waarschuwing van de overheidswebsite verwijderd, aanleiding voor de Partij voor de Dieren om Kamervragen te stellen."

Nog een reden om NEE te stemmen

"Mensenrechten worden in Oekraïne veelvuldig geschonden. Zo komt aan veel Oekraïense producten kinderarbeid te pas. Bijna 200.000 Oekraïense kinderen tussen de vijf en veertien jaar worden ingezet voor kinderarbeid, vooral in de landbouwsector en in de mijnbouw. Op de website rvo.nl waarschuwde de Nederlandse overheid tot voor kort nog: “vooral als u in de agrarische sector of in de bouw onderneemt, is de kans aanmerkelijk dat een productiebedrijf of onderaannemer gebruik maakt van kinderarbeid.” In aanloop naar het referendum is deze waarschuwing van de overheidswebsite verwijderd, aanleiding voor de Partij voor de Dieren om Kamervragen te stellen."

Nog een reden om NEE te stemmen
Wees niet bang, het ging toch al niet om handel.

leonzegthet.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey Mark waar blijft mijn €1000?

Terug
Naar boven