apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kleine overwinning in de oorlog tegen de moloch die de Europese Unie heet.

Ik vind de EU opzich wel goed maar niet hoe het nu geregeld is. Jij wel dan?
Of wat bedoel je nu met je kut smiley

aub volgende keer wat minder zuen roken GNatuurlijk zal dit verdrag er alsnog doorheen worden gepushed, maar laat het een voorbeeld zijn voor andere bezorgde burgers in andere Europese lidstaten om vergelijkbare referenda te organiseren om hun ongenoegen te uiten, om zo de huidige corrupte elite tegen te werken.
een oorlog tegen de EU, wat is dat voor onzin. Je moet af en toe consessies doen en geld inversteren in de EU, maar volgens mij heeft de EU ons ook een hoop goeds opgeleverd. En ik zie niet hoe dit referendum daar van op toepassing is? Het ging toch helemaal niet over de EU maar een associtie verdrag met Oekraine
Ik begrijp sowieso de mensen niet die denken dat de politiek een complot is tegen de burger. Uitspraken als
aub volgende keer wat minder zuen roken G

Ik zeg nergens dat de politiek een complot is tegen de burger. Veel politici gebruiken echter wel hun macht om zichzelf te verrijken, ten koste van de burger.een oorlog tegen de EU, wat is dat voor onzin. Je moet af en toe consessies doen en geld inversteren in de EU, maar volgens mij heeft de EU ons ook een hoop goeds opgeleverd. En ik zie niet hoe dit referendum daar van op toepassing is? Het ging toch helemaal niet over de EU maar een associtie verdrag met Oekraine
Ik begrijp sowieso de mensen niet die denken dat de politiek een complot is tegen de burger. Uitspraken als
aub volgende keer wat minder zuen roken G
.