- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooi stukje inderdaad, mensen die zich niet laten raken door dingen heb ik medelijden mee. Dan mis je een heel stuk van je leven. Gevoelens ontkennen is zwak, niet het geraakt worden door iets. Passie is net zo een emotie en die hebben we toch ook allemaal voor onze sport? allemaal gay dus
Heel mooi stukje inderdaad, mensen die zich niet laten raken door dingen heb ik medelijden mee. Dan mis je een heel stuk van je leven. Gevoelens ontkennen is zwak, niet het geraakt worden door iets. Passie is net zo een emotie en die hebben we toch ook allemaal voor onze sport? allemaal gay dus
Dit soort flutverhaaltjes is gewoon rete-irritant. Alsof ik me eens goed zou moeten bezinnen nadat ik zo'n stukje infantiele proza gelezen heb, yeah right. Echt weer iets voor religieuzen en spirituelen dit. Het leven aan hun neus voorbij laten gaan omdat ze er constant bij stil willen staan. Statische mother****ers.
Had ik ook niet gelezen... ik was gelijk naar het einde toe geskipt.. ik ga er altijd vanuit dat de enige die iets nuttigs te zeggen heeft in een topic ik zelf ben.
zie post eric..
eigenlijk 'pluk de dag' (in case dat je niet begrijpt waar eric het over had eze kleine vertaling)
Wat staat in die lange tekst? Ik ben te lui om het te lezen![]()
Daar was ik al bang voor.. wij vinden jou namelijk niet zo geweldig.. iedereen heeft het erover maar ik vertel je het wel 'in je gezicht'.. het gevoel is niet wederzijds..

Wie is 'wij'?
Ik merk idd dat mensen die ook daadwerkelijk trainen ietsje minder fanatiek worden ontvangen op DBB.. erg jammer.

Als je iets van Socrates zou afweten zou je begrijpen dat dit een contradictie pur sang is.