MuscleMeat

Regen.........

Als je nou gewoon Carpe Diem neerzet, scheelt weer een CTRL-C, CTRL-V.

Heel mooi stukje inderdaad, mensen die zich niet laten raken door dingen heb ik medelijden mee. Dan mis je een heel stuk van je leven. Gevoelens ontkennen is zwak, niet het geraakt worden door iets. Passie is net zo een emotie en die hebben we toch ook allemaal voor onze sport? allemaal gay dus

Hoezo medelijden ? Niet iedere tekst heeft impact bij iedere persoon. Dat heeft helemaal niks met ontkenning te maken. Als ik jou een gedicht geef wat iemand heeft geschreven naar aanleiding van iemand die is overleden, zal dat voor jou waarschijnlijk een hele andere betekenis hebben dan voor de betreffende persoon die het gedicht geschreven heeft. Dat niet alles je raakt is maar goed ook, want als je bij het minst geringste al zit te janken elke keer ben je geestelijk niet erg stabiel.

Heel mooi stukje inderdaad, mensen die zich niet laten raken door dingen heb ik medelijden mee. Dan mis je een heel stuk van je leven. Gevoelens ontkennen is zwak, niet het geraakt worden door iets. Passie is net zo een emotie en die hebben we toch ook allemaal voor onze sport? allemaal gay dus

Ik word door deze tekst gewoon niet geraakt. Dat wil niet zeggen dat er geen teksten zijn waardoor ik wel geraakt word! Kan toch? Dit is imo gewoon een 13 in een dozijn zoetsappig tekstje. De boodschap vind ik wel goed het raakt me alleen niet.

Dit soort flutverhaaltjes is gewoon rete-irritant. Alsof ik me eens goed zou moeten bezinnen nadat ik zo'n stukje infantiele proza gelezen heb, yeah right. Echt weer iets voor religieuzen en spirituelen dit. Het leven aan hun neus voorbij laten gaan omdat ze er constant bij stil willen staan. Statische mother****ers.

Ik hou niet van die verhalen waar weer een wijze les uit geleerd kan worden, maar van deze krijg ik toch echt wel kippevel.. Respect!

Dit soort flutverhaaltjes is gewoon rete-irritant. Alsof ik me eens goed zou moeten bezinnen nadat ik zo'n stukje infantiele proza gelezen heb, yeah right. Echt weer iets voor religieuzen en spirituelen dit. Het leven aan hun neus voorbij laten gaan omdat ze er constant bij stil willen staan. Statische mother****ers.

Volgens mij heb je het niet helemaal begrepen...

Heeft iemand een samenvatting?

zie post eric..

eigenlijk 'pluk de dag' (in case dat je niet begrijpt waar eric het over had eze kleine vertaling :D)

Had ik ook niet gelezen... ik was gelijk naar het einde toe geskipt.. ik ga er altijd vanuit dat de enige die iets nuttigs te zeggen heeft in een topic ik zelf ben.

Ik vind het hier geweldig. Wat ik het liefst doe is; topics zoeken waarin ik heb gepost.. dan mn eigen post eruit filteren.. en ze keer op keer lezen. Good stuff.

Wat staat in die lange tekst? Ik ben te lui om het te lezen :D

Daar was ik al bang voor.. wij vinden jou namelijk niet zo geweldig.. iedereen heeft het erover maar ik vertel je het wel 'in je gezicht'.. het gevoel is niet wederzijds..

Daar was ik al bang voor.. wij vinden jou namelijk niet zo geweldig.. iedereen heeft het erover maar ik vertel je het wel 'in je gezicht'.. het gevoel is niet wederzijds..

Wie is 'wij'? :(

Ik merk idd dat mensen die ook daadwerkelijk trainen ietsje minder fanatiek worden ontvangen op DBB.. erg jammer.

Wie is 'wij'? :(

Ik merk idd dat mensen die ook daadwerkelijk trainen ietsje minder fanatiek worden ontvangen op DBB.. erg jammer.

Laten we zeggen.... hoe zal ik het goed kunnen verwoorden zodat het duidelijk is... uhmm.. zeg maar IEDEREEN!

KLop!.. vooral als het niet aan ze te zien is dat ze trainen..

:D:D

Als je iets van Socrates zou afweten zou je begrijpen dat dit een contradictie pur sang is.

Daar heb je weer wel een punt! best scherp zo op de vrijdagmiddag.... maar ik ben de eigenwijze en moderne Socrates.. het enigste wat ik weet..is dat ik eigenlijk alles gewoon beter weet!

Terug
Naar boven