AndroidHealthClinic

Regen.........

Hoezo medelijden ? Niet iedere tekst heeft impact bij iedere persoon. Dat heeft helemaal niks met ontkenning te maken. Als ik jou een gedicht geef wat iemand heeft geschreven naar aanleiding van iemand die is overleden, zal dat voor jou waarschijnlijk een hele andere betekenis hebben dan voor de betreffende persoon die het gedicht geschreven heeft. Dat niet alles je raakt is maar goed ook, want als je bij het minst geringste al zit te janken elke keer ben je geestelijk niet erg stabiel.

dan heb ik je verkeerd begrepen, dacht dat je het in het algemeen over mooie stukjes hebt ;)

Laten we zeggen.... hoe zal ik het goed kunnen verwoorden zodat het duidelijk is... uhmm.. zeg maar IEDEREEN!

KLop!.. vooral als het niet aan ze te zien is dat ze trainen..

:D:D

Haat die is gebaseerd op leugens en bedrog is de beste haat. Good job :thumbs:

Een klein lief meisje stond onder een luifel.

Hierna ben ik opgehouden en gaan fantaseren, goed verhaal!

klusmier houdt van kleine meisjes

Daar heb je weer wel een punt! best scherp zo op de vrijdagmiddag.... maar ik ben de eigenwijze en moderne Socrates.. het enigste wat ik weet..is dat ik eigenlijk alles gewoon beter weet!

Zet dan enige neer , gewoon puur om nog wat geloofwaardigheid te behouden :)

Zet dan gewoon enige neer , gewoon puur om nog wat geloofwaardigheid te behouden :)

Ik ben een filosoof.. ben mijn tijd ver vooruit.. enige is voor de simpele sterfelingen die het uit een boekje hebben geleerd op school.. ik ben een trendzetter.. over een aantal decenia zal je niet beter weten dan enigste..

of zoeits..

Ik fiets vaak genoeg door de regen...

mooie tekst!!!!! :o
zelfgeschreven?

Diep

Heb je dat meisje nou nog doorboord met je goddelijke paal of niet?

Terug
Naar boven