MuscleMeat

Reizen naar Engeland

  • Topic starter Ari
  • Startdatum
  • Reacties 15
  • Weergaven 2K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Ari

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2019
Berichten
58
Waardering
31
Hi, ik ga binnenkort een weekje naar engeland. Ik gebruik momenteel trestA en testE, testE prik ik 1x per dag en trestA 2x per dag.
Ik ben niet zo bekend met rijzen, ik las dat ik het in engeland mag hebben en importeren (als ik het in persoon doe) als het om persoonlijke hoeveelheden gaat, in dit geval een 2 vials wat naaldjes en mn andere vitamines en troepjes. Dus hier maak ik mij geen zorgen over.
Maar hoe zit dat in NL? Moet natuurlijk wel VANAF hier naar engeland, dus ik ben bang dat het afgepakt word bij de douane.

Trest even laten vallen is niet het ergste wat er is, behalve dat ik acne uitbraken het ergst heb als ik on/off gear ga. Test zou ik evt van te voren kunnen prikken door de lange ester, maar het liefst houd ik mij aan hoe ik het nu doe.
 
Bezit is hier legaal, verhandelen niet. Maar weet niet zeker hoe moeilijk ze doen met het over de grens brengen aangezien het mogelijk wordt gezien als smokkel? Zou persoonlijk eerder denk ik de vials tussen mijn toiletspullen gooien, labels eraf en dan naalden hier halen.
 
Hi, ik ga binnenkort een weekje naar engeland. Ik gebruik momenteel trestA en testE, testE prik ik 1x per dag en trestA 2x per dag.
Ik ben niet zo bekend met rijzen, ik las dat ik het in engeland mag hebben en importeren (als ik het in persoon doe) als het om persoonlijke hoeveelheden gaat, in dit geval een 2 vials wat naaldjes en mn andere vitamines en troepjes. Dus hier maak ik mij geen zorgen over.
Maar hoe zit dat in NL? Moet natuurlijk wel VANAF hier naar engeland, dus ik ben bang dat het afgepakt word bij de douane.

Trest even laten vallen is niet het ergste wat er is, behalve dat ik acne uitbraken het ergst heb als ik on/off gear ga. Test zou ik evt van te voren kunnen prikken door de lange ester, maar het liefst houd ik mij aan hoe ik het nu doe.
Reizen of rijzen?
 
Hoe reis je naar Engeland?
Vliegtuig, directe vlucht van nl naar engeland

Bezit is hier legaal, verhandelen niet. Maar weet niet zeker hoe moeilijk ze doen met het over de grens brengen aangezien het mogelijk wordt gezien als smokkel? Zou persoonlijk eerder denk ik de vials tussen mijn toiletspullen gooien, labels eraf en dan naalden hier halen.
Labels eraf en verstoppen lijkt mij niet slim, neem aan dat ze het toch wel zullen zien in mijn bagage. Is wel duidelijk voor persoonsgebruik dus als dat niet mag pakken ze het denk ik toch wel af, als ik moeite doe het te verbergen verwacht ik meer problemen
Reizen of rijzen?
R**zen
 
Ik lees je bericht nog eens en wat doe je eigenlijk moeilijk? Waarom zou je test e elke dag prikken? Gewoon een dosering zetten voor je vertrekt en je gaat maar een week weg dus ook weer een dosering erna.
Normaal prik ik test e E3D, maar nu ik trestolone gebruik en ik toch 2x per dag moet injecteren is het geen moeite de test dan ook maar dagelijks te doen, die dan 1x. Had dat nog nooit eerder gedaan en voor stabiliteit en acne blijkt het voor sommige best fijn te zijn, vooral omdat ik heel gevoelig ben voor hoog oestrogeen.

Zou idd test kunnen prikken van te voren, maar trest ace niet. Naast acne zou het stoppen van trestolone voor best wat nare dagen kunnen zorgen, oestrogeen schiet alle kanten op, libido kan foutgaan en ik ga naar mn vriendin dus dat zou rot zijn, humeur is op trest ook niet fijn dus ik weet niet hoe dat gaat als ik eraf ga.
Heb helaas ook niet meer de tijd over trest van te voren te stoppen en de tijd nemen om stabiel te worden
 
Ben nu toch wel benieuwd hoe je kuur eruit ziet , snap geen hol van je post...
 
Ben nu toch wel benieuwd hoe je kuur eruit ziet , snap geen hol van je post...
250mg testE, 350mg trestA.

TestE prik ik normaal elke 3 dagen, maar nu ik 2x per dag "moet" injecteren door trestolone doe ik 0,15ml test in de ochtend ipv elke 3 dagen te prikken, sommige mensen blijken het fijn te vinden lange esters vaker te prikken, minder mood swings acne etc. En ik heb last van beide acne en mn oestrogeen schiet zo omhoog dus vandaar dat ik het ook wou proberen. Kost nog geen minuut dus ik dacht ik probeer het nu ik een mooie kans heb, alleen was mn trip naar engeland onverwacht.
 
Oprechte interesse, maar waarom gebruik je trestolone / wat zijn de voordelen tegenover andere AAS?
 
Oprechte interesse, maar waarom gebruik je trestolone / wat zijn de voordelen tegenover andere AAS?
Las veel goeds erover, dus ik wou het zelf graag proberen.
Enorm sterk spul zoals 19nors zonder veel van de 19nor side effects
Weinig olie voor wat je er uit krijgt IPV een cocktail van allerei compounds
Anticonceptie, als jongeman wel wenselijk in mijn geval.
Heb nog nooit een korte ester gebruikt dus was wel benieuwd naar de 1 week transformation voor de lol
M'n bloedwerk was niet super - dus ik ben benieuwd hoe ik reageer op trest.

Nu ik het gebruik vind ik het best rot spul,
vind de bloat niet fijn,
mentaal voel ik mij enorm slecht, ik voel me heerlijk op tren en andere compounds. Dit is ongeveer wat ik had verwacht-hoe tren zou voelen.
ik slaap niet goed (al is dat waarschijnlijk slaap apnea is het nu erger dan normaal),
Kost veel
Dagelijks 2x injecteren en alsnog iets meer last van acne dan met andere compounds, niet te erg met slin pins maar minder prikken zou wel leuk zijn.
Eetlust is heel laag, en dat is voor mij best bizar want normaal stop ik alles in mn mond, - Maar in de nacht heb ik altijd honger.

Wel veel massa, libido is bizar, en ben een stuk sterker, al sport ik totaal niet voor kracht is het wel een leuk.
Als mn bloedwerk er goed uitziet zal ik het wel blijven gebruiken denk ik, maar als dat geen factor was zou ik liever aan de tren zitten.
 
Deze man is niet serieus 🤣

Best rot spul
Bloat niet fijn
Slaap slecht
Mentaal voel ik me slecht
Meer acne
2 x per dag prikken
eetlust kut

"Als mijn bloedwerk er goed uitziet zal ik het wel blijven gebruiken"

Klinkt goed bro hoop dat je bloedwerk goed is kan je het mooi blijven gebruiken.
 
Ik sta versteld van wat sommige mensen zichzelf aandoen. En de tekort aan kennis over wat ze gebruiken.
Ari, succes er mee! Dat je in deze situatie moet leven met de complicaties die je noemt heb je volledig aan jezelf te danken. Je kan gewoon kuren zonder/met weinig acne terwijl je 1 keer per week prikt als je de juiste middelen kiest. Maar meneer wil 19nors middelen.
Oh en, AAS is geen anticonceptie.
 
Nu ik het gebruik vind ik het best rot spul,
vind de bloat niet fijn,
mentaal voel ik mij enorm slecht, ik voel me heerlijk op tren en andere compounds. Dit is ongeveer wat ik had verwacht-hoe tren zou voelen.
ik slaap niet goed (al is dat waarschijnlijk slaap apnea is het nu erger dan normaal),
Kost veel
Dagelijks 2x injecteren en alsnog iets meer last van acne dan met andere compounds, niet te erg met slin pins maar minder prikken zou wel leuk zijn.
Eetlust is heel laag, en dat is voor mij best bizar want normaal stop ik alles in mn mond, - Maar in de nacht heb ik altijd honger.
Is 350 mg trest per week ook niet echt tering veel? Vind je het gek dat je barst van de sides.
Drop voor je trest, injecteer voldoende test voor de week UK. Blijf er een paar weken vanaf en probeer het opnieuw op 100 mg per week.
 
  • Like
Waarderingen: Ari
Deze man is niet serieus 🤣

Best rot spul
Bloat niet fijn
Slaap slecht
Mentaal voel ik me slecht
Meer acne
2 x per dag prikken
eetlust kut

"Als mijn bloedwerk er goed uitziet zal ik het wel blijven gebruiken"

Klinkt goed bro hoop dat je bloedwerk goed is kan je het mooi blijven gebruiken.
Precies dit. Allez voor die gains:rolleyes:
 
Precies dit. Allez voor die gains:rolleyes:
Berijden op eigen risico.

1631187427476.png
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven