Fitness Seller

Relatieplanet Singles Party

Bezoekers in dit topic

Is dat niet die jaarlijkse gay gang bang? Nee, nooit geweest
 
haha gewoon naar toe gaan joh, denk dat daar wel wat te scoren valt.
staan er niet ergens reviews ofzo van eerdere feesten?
 
Ja, misschien op die site van Relatieplanet ofzo...

Ach, als ik de aankondiging lees is er in ieder geval voldoende vermaak en de wetenschap dat je niet de vriendin van één of andere bullebak kan staan lastig te vallen is op zich wel eens lekker. Ik pap namelijk standaard aan met de verkeerde vrouwen... :p

Op vrijdag 27 oktober 2006 organiseert Relatieplanet wederom een bruisend Singles Feest in het roemrijke Claus Event Center te Hoofddorp

Kom ook en ontmoet 2200 andere leuke singles in een schitterende ambiance! Leef je heerlijk uit in onze intieme, sfeervolle zalen. Bruisend entertainment voor iedereen! Ga uit je dak op de beste Dance Classics, swingende Salsa of zwoele Lounge muziek. Dit is dé kans om kennis te maken met vele andere leuke singles.


ENTERTAINMENT IN 7 ZALEN

ZAAL 1: Royal Night of Disco

Live optredens:


Frontline Showband:

Deze professionele band is in de loop van de jaren uitgegroeid tot één van de meest gevraagde bands. The Frontline Showband zorgt op ieder feest voor de juiste muzikale invulling. “Unplugged” bij binnenkomst en verder op de avond hedendaagse hits afgewisseld met discohits uit de 70er jaren, sixties, rock ’n roll, etc.


Ebonique:

Ebonique wordt geformeerd in het jaar 2000, op initiatief van producerduo Tjeerd van Zanen en Alan Michael. Zij schrijven het nummer ''So Much Love'', waarmee Ebonique deelnam aan het nationale songfestival in 2001 en de tweede plek bemachtigde.


DJ entertainer: René
ZAAL 2: Salsa-Caribbean

Waan je in de sfeer van een zwoele Latin Beachclub.


DJ entertainer: Vincent Marshall

De DJ die absoluut alle voetjes van de vloer zal krijgen met zijn ritmische beats, zelfs de meest verstokte “zitters” zullen hun voeten niet kunnen stil houden. Caribische klanken en hits van toen worden gecombineerd met het top-40 werk van nu. ZAAL 3: Grand Café

EASY-LISTENING MUZIEK

Lekkere, rustige jaren 60 muziek. Frank Sinatra, Robbie Williams...

Het Grand Café is dé perfecte ruimte om gezellig te praten en te borrelen in een intieme omgeving met een ontspannen sfeer. ZAAL 4: Dancesalon

DJ entertainer: Marc

De gehele avond zal DJ Entertainer Marc swingende Dance muziek draaien. Verzoeknummers aanvragen mag altijd! ZAAL 5: Paparazzi Champagne & Wine Bar

IDEALE ONTMOETINGSPLAATS

Een sfeervol café en een ideale ontmoetingsplaats om gezellig met elkaar te kletsen. ZAAL 6: Relatieplanet Cosmic Club

20 UITDAGENDE BANEN!

Je waant je in de jaren 50. Maar liefst twintig uitdagende bowlingbanen staan gratis ter beschikking. Bowlen in blacklight met lichtgevende ballen, swingende muziek en rook- en lichteffecten! ZAAL 7: Adventurers Club

MUZIEK UIT DE JORDAAN

In deze knusse bar kun je gezellig samenzijn en genieten van Hollandse klassiekers uit de Jordaan!

Wel cool eigenlijk, party-report zal volgen! :D
 
Ik zat er ook aan te denken om een keer naar zo'n feest te gaan.

Ik heb het idee dat het wel een beetje een veemarkt wordt met al die singles. :)

Als het niks is dan kan je het altijd nog op het zuipen zetten :cool:
 
Ben er nog nooit geweest omdat ik een relatie heb, maar vrienden van mij daar in tegen wel.
Laatste twee keer dat ze zijn geweest liepen er hele mooie vrouwen rond. En 1 van die vrienden heeft ook nog een tijdje wat gerommeld met twee meiden.

Denk dat als je de instelling hebt, ik ben hier voor de fun, dat het best leuk kan zijn.
 
Cool, op zulke berichten zat ik te wachten!
Ik ben niet wanhopig op zoek maar in zulks een ontspannen ambiance waar je je sowieso leuk kan vermaken, zou het inderdaad zomaar kunnen dat je tegen wat moois aan loopt.. :p

Ik denk dat ik daar ook wat meer 'mijn leeftijd' tegen kom dan wat ik nu steeds tegen kom als ik uit ga. Allemaal mooie meiden tussen de 20-25 die toch weten dat ze overal wel wat beters kunnen krijgen, daar heb ik een beetje genoeg van (tenzij ik ze wél mee naar huis krijg).
 
90% is niets, 8% knap je op af als ze beginnen te praten.. De laaste 2% is wel leuk om iets mee te doen, maar 1 % daarvan woont te ver weg..

Heb alleen ervaring met de site zelf.. het heeft dan ook wel een hoop "fun gehalte"
 
Laatst bewerkt:
Mijn vader heeft zijn huidige vrouw via die site gevonden, dus is zeker een aanrader:thumbs:
 
90% is niets, 8% knap je op af als ze beginnen te praten.. De laaste 2% is wel leuk om iets mee te doen, maar 1 % daarvan woond te ver weg..

Heb alleen ervaring met de site zelf.. het heeft dan ook wel een hoop "fun gehalte"

ff offtopic, woond? ga je mond spoelen deugniet.

Waar haal je die cijfers vandaan als je nog nooit geweest bent? Beetje natte vingerwerk lijkt me.
Ik denk dat je nog schrikt van het aantal mooie vrouwen wat daar rondloopt.
De meeste zullen daar ook niet zitten omdat ze wanhopig zijn , gewoon een avondje fun.
 
ff offtopic, woond? ga je mond spoelen deugniet.

Waar haal je die cijfers vandaan als je nog nooit geweest bent? Beetje natte vingerwerk lijkt me.
Ik denk dat je nog schrikt van het aantal mooie vrouwen wat daar rondloopt.
De meeste zullen daar ook niet zitten omdat ze wanhopig zijn , gewoon een avondje fun.

Uiteraard wat natte vinger werk.. Maar er zijn idd best een aantal mooie vrouwen te vinden op de site. Vind alleen 90% echt niets.. Een enkele is dan ook leuk genoeg om meer mee te gaan doen.

En ja.. mijn vriendin ken ik ook via een dating site ;)
 
Uiteraard wat natte vinger werk.. Maar er zijn idd best een aantal mooie vrouwen te vinden op de site. Vind alleen 90% echt niets.. Een enkele is dan ook leuk genoeg om meer mee te gaan doen.

En ja.. mijn vriendin ken ik ook via een dating site ;)

zie je zie je zie je.....

Jij hebt ook het geluk gehad met juist die vrouw tegen te komen. :D
 
Ik weet niet wat er allemaal op die site zit, maar als ik normaal uit ga zie ik voor 90% ook alleen maar geitenkoppen of 'way out of my league'. It's worth a shot. Daarbij, het is op een vrijdag dus als het niets is dan heb ik altijd zaterdag nog voor het gewone stapwerk.

Vooralsnog dus nog niemand die écht zelf wezenlijk op één van die feesten is geweest..?? :(
 
Uiteraard wat natte vinger werk.. Maar er zijn idd best een aantal mooie vrouwen te vinden op de site. Vind alleen 90% echt niets.. Een enkele is dan ook leuk genoeg om meer mee te gaan doen.

En ja.. mijn vriendin ken ik ook via een dating site ;)

Voor natte vingerwerk ben je daar juist op je plaats, lijkt me dus.
 
De kaarten zijn binnen, let's hunt!:cool:
 
Ik ben er waarschijnlijk ook, wel aan het werk en NIET BESCHIKBAAR! :)

Schijnt wel een leuk feest te zijn!
 
he wat jammer nou :P

maar ehm waarom ga je niet naar clubs ofzo waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.
 
Ik ben er waarschijnlijk ook, wel aan het werk en NIET BESCHIKBAAR! :)

Schijnt wel een leuk feest te zijn!

Betekent dit dan nog wel gratis booze...? ;)

maar ehm waarom ga je niet naar clubs ofzo waar de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt.

Ik wil wel, maar ik heb nog wat kinderachtige vrienden die hun eigen dorp amper uit durven danwel naar kinderachtige kroegen of tenten willen blijven gaan.
 
Mijn ma zou gaan afgelopen 9 sept kan dat ....
Ze had een kaartje maar is niet gegaan ..... denk dat ik ook maar eens ga kijken op zo`n single party .???
 
Back
Naar boven