Fitness Seller

reportage vanavond AAS in belgië

Bezoekers in dit topic

misschien beter online kijken, 21:40 is aan de late kant. Zal wellicht een 45min duren?
 
heb me dood gelachen ,de supplementen winkels zijn heel herkenbaar en ze gaan undercover vragen of ze AAs verkopen,
is antwerp fitness shop btw die testosteron verkocht :P
 
Vond het niet zo een goede reportage, was lame eigenlijk
 
Heb het ook bekeken en is weer wat in belachelijke getrokken zoals altijd. Echter de kern klopt wel: je raakt er makkelijker aan en zit nog meer rommel dan vroeger tussen. Meer en meer mensen doen het ook zonder te weten wat ze doen. Bij elk medicijn zit ook een bijsluiter maar dat trekt niemand zich aan..

Mij boeit het niet: iedereen doet wat hij wil met zijn lichaam. Ik zal het nooit doen uit respect voor het menselijk lichaam.
 
Was blij dat het maar 15 minuten duurde. Standaard voorjaar gezever over AS.
 
Was blij dat het maar 15 minuten duurde. Standaard voorjaar gezever over AS.
yes kunnen wij weer meer controles verwachten door die 'strandjanneten'

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Heb het ook bekeken en is weer wat in belachelijke getrokken zoals altijd. Echter de kern klopt wel: je raakt er makkelijker aan en zit nog meer rommel dan vroeger tussen. Meer en meer mensen doen het ook zonder te weten wat ze doen. Bij elk medicijn zit ook een bijsluiter maar dat trekt niemand zich aan.. Mij boeit het niet: iedereen doet wat hij wil met zijn lichaam. Ik zal het nooit doen uit respect voor het menselijk lichaam.
dom ook dat ze de winkels niet volledig blurren als er maar 1 hoofdverdeler is van Trec in Belgie dan valt het een beetje op,zoveel supp winkels zijn er ook niet hier dus allemaal wel bekend voor degenen die Belgie zijn.
deze week eens binnenwandelen en een grap maken daar :P
 
Er is een grote toename van partnergeweld dat rechtstreeks gelinkt is aan AS, door de extreme toename van agressie die je krijgt van AS. Daarom schieten ze wakker en gaan ze controleren in gym's......

Gaan ze binnenkort dan ook in of aan de cafe's gaan testen op Alcohol want ik ken wel iets meer gevallen van partnergeweld door alcohol gebruik/misbruik.
 
Vond het niet zo een goede reportage, was lame eigenlijk
ja en heeft iemand een idee wat je 5 weken neemt en dan een maand off en weer 5 weken :P?

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

Er is een grote toename van partnergeweld dat rechtstreeks gelinkt is aan AS, door de extreme toename van agressie die je krijgt van AS. Daarom schieten ze wakker en gaan ze controleren in gym's...... Gaan ze binnenkort dan ook in of aan de cafe's gaan testen op Alcohol want ik ken wel iets meer gevallen van partnergeweld door alcohol gebruik/misbruik.
ja zei het hier ook heb daarnet bijna iemand in elkaar geslaan omdat hij eens naar me keek :rolleyes:
 
Was inderdaad nier zo snugger :)

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Er is een grote toename van partnergeweld dat rechtstreeks gelinkt is aan AS, door de extreme toename van agressie die je krijgt van AS. Daarom schieten ze wakker en gaan ze controleren in gym's......

Gaan ze binnenkort dan ook in of aan de cafe's gaan testen op Alcohol want ik ken wel iets meer gevallen van partnergeweld door alcohol gebruik/misbruik.


Dat is wel een feit. Heb al tien keer meer problemen gezien met geweld over drank dan met aas. Ze proberen gewoon iets te vinden dat sensatie geeft, in dit geval geweld. Reportage ging echter wel over anabolen en niet alcohol uiteraard :) dus doet in feite niet ter zake.

Los daarvan zouden ze beter meer doordrukken op de eventuele gezondheidsrisico's, die er effectief wel zijn.
 
ja en heeft iemand een idee wat je 5 weken neemt en dan een maand off en weer 5 weken :P?

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------


ja zei het hier ook heb daarnet bijna iemand in elkaar geslaan omdat hij eens naar me keek :rolleyes:

Hij noemde het RIPT ofzo iets, test mast en tren in elkaar, ken het niet
 
waar kan je da yellow pigment kopen? :-p
 
Was inderdaad nier zo snugger :)

---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------





Los daarvan zouden ze beter meer doordrukken op de eventuele gezondheidsrisico's, die er effectief wel zijn.


Een dokter zal daar niet snel iets over zeggen omdat er weinig over geweten is ivm de schade op lange termijn. Net als in het filmpje zeggen ze enkel dat het slecht is en daar houd het mee op....
 
Hij noemde het RIPT ofzo iets, test mast en tren in elkaar, ken het niet
ja zal wel mast p test p tren a Ripped noemt het een blend;)

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:30 ----------

Een dokter zal daar niet snel iets over zeggen omdat er weinig over geweten is ivm de schade op lange termijn. Net als in het filmpje zeggen ze enkel dat het slecht is en daar houd het mee op....
eigenlijk helpen bodybuilders met het onderzoek daar op zichzelf te testen niet? moeten ze net dankbaar zijn verdomme

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

waar kan je da yellow pigment kopen? :-p
volgens mij maakt dat soort mensen zelf AAS ze hebben al het materiaal ervoor ^^
 
Maar we weten nu wel dat ze niet testen op groeihormoon en coke ???
 
Iemand link naar filmpje??
 
Op het Christiano Ronaldo stuk na viel de reportage nog mee.
Die ene gast met z'n getrimde wenkbrauwen was duidelijk wel aan de juice. Everyday is armday ...
 
Op het Christiano Ronaldo stuk na viel de reportage nog mee. Die ene gast met z'n getrimde wenkbrauwen was duidelijk wel aan de juice. Everyday is armday ...
ja met zen acne en gyno
 
Back
Naar boven