MuscleMeat

reportage vanavond AAS in belgië (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zo weinig? Volgens mij zit bij ons 80% aan de anabolen (lees pilletjes).


Dit zal wel iets meer bij de waarheid zitten. Valt me in de gym steeds harder op dat er steeds meer beachboys bijkomen. Het zonnetje schijnt weer en hoppa :cool:

Wat hou ik toch van de winterperiode, rustig in de gym, lekker bulken haha
 
Dit zal wel iets meer bij de waarheid zitten. Valt me in de gym steeds harder op dat er steeds meer beachboys bijkomen. Het zonnetje schijnt weer en hoppa :cool: Wat hou ik toch van de winterperiode, rustig in de gym, lekker bulken haha
Ik heb het van verschillende dealers gehoord. Zo'n 80% is klant bij hun, dus ook de ecto's van 16 a 17 die net 3 maanden trainen. Het valt me ook op dat sommige ineens fors aankomen en er behoorlijk vol uitzien en na 3 maanden weer zo ecto zijn als voorheen.
 
Hahaha ik moet er altijd wel om lachen :D
 
40 percent aan de anabooltjes in de Belgische gyms, hier op het forum is dit percentage in elk geval een stuk lager. Er vanuit gaande dat het intelligentere deel van de bevolking frequenter internetfora bezoekt en post, leidt ik hier wel een negatieve correlatie tussen intelligentie en AS gebruik uit af :o
 
die 'natty' kerel zou beter een wat test zetten wat een kut stemmetje

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

40 percent aan de anabooltjes in de Belgische gyms, hier op het forum is dit percentage in elk geval een stuk lager. Er vanuit gaande dat het intelligentere deel van de bevolking frequenter internetfora bezoekt en post, leidt ik hier wel een negatieve correlatie tussen intelligentie en AS gebruik uit af :o
40% van de gecontroleerde gyms ,zijn gyms waar er vermoeden was van gebruik
 
die 'natty' kerel zou beter een wat test zetten wat een kut stemmetje---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------40% van de gecontroleerde gyms ,zijn gyms waar er vermoeden was van gebruik


true, maar vind het nog altijd verbazend hoog, ik train zelf in een redelijk bedenkelijke gym, maar om nu echt zo'n hoog percentage te verdenken. Zullen dan wel veel oral only's zijn dan.
 
Weeet je wat ik dan zo apart vind he....ze spuiten en slikken alles wat los en vast zit en dan gaan ze midden in een kuur nog zwaar aan de XTC op een festival....auw...wat zijn die steken in me zij?????

Nee maar wel vertellen dat je voeding e.d. in orde moet zijn.
 
Ik vind het een goede docu over anabolengebruik. Veel waarheden.
 
Zeker niet de slechtste documentaire die ik gezien heb over het onderwerp.

Maar zou wel willen weten hoeveel makeup er aan die presentratice gesmeerd word vóór de uitzending.
Maarja dat hoort er natuurlijk bij tegenwoordig ;).
 
Ben ik de enige die dat mokkeltje op 2:50 wel eens over de tafel zou willen leggen? :ds:
 
Back
Naar boven