MuscleMeat

request: CD Key call of duty 2

Bezoekers in dit topic

Ja, hoeveel mensen spelen hier multiplayer shooters? En wélke shooters?
Ik kan overal wel aan geraken, en ik hou wel van een potje knallen. Dus laat maar horen ;)
 
wimmos heb je een IP-adres? Ik kan hem niet vinden in de lijst ;)
 
wimmos heb je een IP-adres? Ik kan hem niet vinden in de lijst ;)

mss heb je een filter die de volle afzet? Ik heb net gekeken en hij staat er.

IP = 209.160.76.54:28960 is even volzet maar ik ga nu ook proberen binnenraken. Cya there!
 
Ik zie het probleem al. Server is versie 1.0 en ik heb geupdate naar 1.3. Waarom heb jij dat niet gedaan? :)

Call of Duty 1 & 2 Patch Information

Ja als ik wil updaten dan verschijnt er altijd dat de update al geinstalleerd is, dus heb ik het daar altijd maar bij gelaten :) Kan je niet meer spelen op die server als je de patch hebt?

BTW je was er niet daarnet :p
 
Nee ik was er niet, ik kreeg de melding dat de server versie 1.0 draait. Ik kan dan helaas niet spelen :( Heb je het spel trouwens origineel gekocht? Dan hoor je daar toch echt een key bij te krijgen.
En even een andere patch downloaden? Versie 1.3 is toch wel beter dan 1.0 ;)
 
Nee ik was er niet, ik kreeg de melding dat de server versie 1.0 draait. Ik kan dan helaas niet spelen :( Heb je het spel trouwens origineel gekocht? Dan hoor je daar toch echt een key bij te krijgen.
En even een andere patch downloaden? Versie 1.3 is toch wel beter dan 1.0 ;)

als ik dan niet meer op die server kan dan doe ik het liever niet, is mn favoriete half uurtje pauze in de blok :o . Ik heb het spel gekocht via eBay voor $10 geloof ik, in mini-letters stond erbij dat de serial mss niet ging werken maar dat had ik dus niet gezien toen ik bood :p .

Toen ik dan het pakje opendeed was het spel een doosje in het Russisch denk ik :roflol: maarja weinig problemen van eigelijk.
 
Back
Naar boven